El riu Clariano es desborda i obliga a evacuar als veïns de la Cantereria d’Ontinyent

Riu Clariano desbordat

El riu Clariano desbordat en el barri de la Cantereria | Twitter

 

El riu Clariano s’ha desbordat al seu pas per Ontinyent, capital de la comarca de la Vall d’Albaida (València) a conseqüència del temporal de pluges que afecta tot el territori valencià, a nivell general, i que ha deixat en este municipi un poc més de 180 litres per metre quadrat en les últimes 24 hores.

 

 

Segons Emergències de la Generalitat, la Policia Local d’Ontinyent ha confirmat que els accessos a la zona afectada estan bloquejats. A més, el desbordament ha provocat que es talle la connexió fèrria de la línia Alcoi – València al seu pas per la comarca, cosa que obliga a fer el trajecte entre Ontinyent i Xàtiva per carretera, tal com ha informat Renfe.

 

 

Tal com es pot vore en les imàtgens espectaculars de la crescuda del riu, al seu pas pel barri de la Cantereria, la situació és de molt de risc i l’aigua ha arribat a les portes de les cases, cosa que ha obligat a la Policia Local d’Ontinyent ha evacuar als veïns del carrer Cantereria.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.