La Loteria Nacional deixa el seu segon premi en la província de València

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous deixava un dels seus premis en dos localitats de la província de València, en concret en Quart de Poblet (l’Horta Oest) i Massanassa (l’Horta Sud).

 

Estes dos localitats valencianes han recollit el Segon premi de dijous, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), que ha tocat amb el número 45.762. En el cas de Quart de Poblet, el número s’ha venut al carrer paret de Piles, número 16, mentres que en Massanassa la sort s’ha repartit des de l’avinguda Blasco Ibáñez, número 111.

 

Este segon premi de la Loteria Nacional també ha tocat este dijous en la ciutat de Madrid, en Conil de la Frontera (Cadiz), La Ñora (Murcia) i San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat este dijous amb el número 92.148 i ha sigut repartir en Palma de Mallorca, Mérida i Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 5, el 7 i el 8.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un Primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

Este cap de setmana Loterias y Apuestas del Estado (LAE) ens dóna altres possibilitats de fer-nos amb algun premi elevat.

 

En primer lloc, este divendres l’Euromillones posa en joc un pot de 17 milions d’euros. Este dissabte serà el torn de la Primitiva, que també compta amb un pot, en este cas de 10.600.000 euros. El diumenge serà el torn del Gordo de la Primitiva, que posa en joc un pot de 7.900.000 euros.

Últimes notícies

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.