La Loteria Nacional deixa el seu segon premi en la província de València

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous deixava un dels seus premis en dos localitats de la província de València, en concret en Quart de Poblet (l’Horta Oest) i Massanassa (l’Horta Sud).

 

Estes dos localitats valencianes han recollit el Segon premi de dijous, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), que ha tocat amb el número 45.762. En el cas de Quart de Poblet, el número s’ha venut al carrer paret de Piles, número 16, mentres que en Massanassa la sort s’ha repartit des de l’avinguda Blasco Ibáñez, número 111.

 

Este segon premi de la Loteria Nacional també ha tocat este dijous en la ciutat de Madrid, en Conil de la Frontera (Cadiz), La Ñora (Murcia) i San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat este dijous amb el número 92.148 i ha sigut repartir en Palma de Mallorca, Mérida i Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 5, el 7 i el 8.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un Primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

Este cap de setmana Loterias y Apuestas del Estado (LAE) ens dóna altres possibilitats de fer-nos amb algun premi elevat.

 

En primer lloc, este divendres l’Euromillones posa en joc un pot de 17 milions d’euros. Este dissabte serà el torn de la Primitiva, que també compta amb un pot, en este cas de 10.600.000 euros. El diumenge serà el torn del Gordo de la Primitiva, que posa en joc un pot de 7.900.000 euros.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.