La Loteria Nacional deixa el seu segon premi en la província de València

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous deixava un dels seus premis en dos localitats de la província de València, en concret en Quart de Poblet (l’Horta Oest) i Massanassa (l’Horta Sud).

 

Estes dos localitats valencianes han recollit el Segon premi de dijous, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), que ha tocat amb el número 45.762. En el cas de Quart de Poblet, el número s’ha venut al carrer paret de Piles, número 16, mentres que en Massanassa la sort s’ha repartit des de l’avinguda Blasco Ibáñez, número 111.

 

Este segon premi de la Loteria Nacional també ha tocat este dijous en la ciutat de Madrid, en Conil de la Frontera (Cadiz), La Ñora (Murcia) i San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat este dijous amb el número 92.148 i ha sigut repartir en Palma de Mallorca, Mérida i Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 5, el 7 i el 8.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un Primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

Este cap de setmana Loterias y Apuestas del Estado (LAE) ens dóna altres possibilitats de fer-nos amb algun premi elevat.

 

En primer lloc, este divendres l’Euromillones posa en joc un pot de 17 milions d’euros. Este dissabte serà el torn de la Primitiva, que també compta amb un pot, en este cas de 10.600.000 euros. El diumenge serà el torn del Gordo de la Primitiva, que posa en joc un pot de 7.900.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.