La Loteria Nacional deixa el seu segon premi en la província de València

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous deixava un dels seus premis en dos localitats de la província de València, en concret en Quart de Poblet (l’Horta Oest) i Massanassa (l’Horta Sud).

 

Estes dos localitats valencianes han recollit el Segon premi de dijous, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), que ha tocat amb el número 45.762. En el cas de Quart de Poblet, el número s’ha venut al carrer paret de Piles, número 16, mentres que en Massanassa la sort s’ha repartit des de l’avinguda Blasco Ibáñez, número 111.

 

Este segon premi de la Loteria Nacional també ha tocat este dijous en la ciutat de Madrid, en Conil de la Frontera (Cadiz), La Ñora (Murcia) i San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat este dijous amb el número 92.148 i ha sigut repartir en Palma de Mallorca, Mérida i Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 5, el 7 i el 8.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un Primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

Este cap de setmana Loterias y Apuestas del Estado (LAE) ens dóna altres possibilitats de fer-nos amb algun premi elevat.

 

En primer lloc, este divendres l’Euromillones posa en joc un pot de 17 milions d’euros. Este dissabte serà el torn de la Primitiva, que també compta amb un pot, en este cas de 10.600.000 euros. El diumenge serà el torn del Gordo de la Primitiva, que posa en joc un pot de 7.900.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.