La Loteria Nacional deixa el seu segon premi en la província de València

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous deixava un dels seus premis en dos localitats de la província de València, en concret en Quart de Poblet (l’Horta Oest) i Massanassa (l’Horta Sud).

 

Estes dos localitats valencianes han recollit el Segon premi de dijous, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), que ha tocat amb el número 45.762. En el cas de Quart de Poblet, el número s’ha venut al carrer paret de Piles, número 16, mentres que en Massanassa la sort s’ha repartit des de l’avinguda Blasco Ibáñez, número 111.

 

Este segon premi de la Loteria Nacional també ha tocat este dijous en la ciutat de Madrid, en Conil de la Frontera (Cadiz), La Ñora (Murcia) i San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat este dijous amb el número 92.148 i ha sigut repartir en Palma de Mallorca, Mérida i Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 5, el 7 i el 8.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un Primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

Este cap de setmana Loterias y Apuestas del Estado (LAE) ens dóna altres possibilitats de fer-nos amb algun premi elevat.

 

En primer lloc, este divendres l’Euromillones posa en joc un pot de 17 milions d’euros. Este dissabte serà el torn de la Primitiva, que també compta amb un pot, en este cas de 10.600.000 euros. El diumenge serà el torn del Gordo de la Primitiva, que posa en joc un pot de 7.900.000 euros.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.