11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Cau el primer premi del sorteig de la Loteria de la Hispanitat en Viver

 

Entre tantes males notícies, els veïns de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), s’han emportat una gran alegria xifrada en 10,14 milions d’euros que serà repartida entre els 1.500 habitants del municipi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, és la quantitat amb la que han sigut premiats els quasi 40 dècims del 75.541 que van comprar els clavaris de la Confraria de Sant Francesc de Paula i que ha sigut agraciat amb el primer premi del sorteig del Dia de la Hispanitat celebrat este dilluns, 12 d’octubre.

 

Els clavaris de la localitat participaren en el sorteig a través de paperetes en les que es jugava amb dos números, a 1,2 euros per cadascun. Per tant, tenint en compte que el dècim costava 15 euros, cada bitllet s’emportarà un botí de 10.400 euros.

 

Com fan cada mes, els membres d’esta confraria de Viver van adquirir 80 dècims de dos números diferents en l’administració de loteries nº1 en Jérica, en la mateixa comarca i els van vendre en paperetes de 1,20 euros entre els veïns de Viver, però també d’altres localitats de la comarca de l’Alt Palància com Jérica o Segorbe.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.