Anuncios

Cau el primer premi del sorteig de la Loteria de la Hispanitat en Viver

 

Entre tantes males notícies, els veïns de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), s’han emportat una gran alegria xifrada en 10,14 milions d’euros que serà repartida entre els 1.500 habitants del municipi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, és la quantitat amb la que han sigut premiats els quasi 40 dècims del 75.541 que van comprar els clavaris de la Confraria de Sant Francesc de Paula i que ha sigut agraciat amb el primer premi del sorteig del Dia de la Hispanitat celebrat este dilluns, 12 d’octubre.

 

Els clavaris de la localitat participaren en el sorteig a través de paperetes en les que es jugava amb dos números, a 1,2 euros per cadascun. Per tant, tenint en compte que el dècim costava 15 euros, cada bitllet s’emportarà un botí de 10.400 euros.

 

Com fan cada mes, els membres d’esta confraria de Viver van adquirir 80 dècims de dos números diferents en l’administració de loteries nº1 en Jérica, en la mateixa comarca i els van vendre en paperetes de 1,20 euros entre els veïns de Viver, però també d’altres localitats de la comarca de l’Alt Palància com Jérica o Segorbe.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.