Cau el primer premi del sorteig de la Loteria de la Hispanitat en Viver

 

Entre tantes males notícies, els veïns de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), s’han emportat una gran alegria xifrada en 10,14 milions d’euros que serà repartida entre els 1.500 habitants del municipi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, és la quantitat amb la que han sigut premiats els quasi 40 dècims del 75.541 que van comprar els clavaris de la Confraria de Sant Francesc de Paula i que ha sigut agraciat amb el primer premi del sorteig del Dia de la Hispanitat celebrat este dilluns, 12 d’octubre.

 

Els clavaris de la localitat participaren en el sorteig a través de paperetes en les que es jugava amb dos números, a 1,2 euros per cadascun. Per tant, tenint en compte que el dècim costava 15 euros, cada bitllet s’emportarà un botí de 10.400 euros.

 

Com fan cada mes, els membres d’esta confraria de Viver van adquirir 80 dècims de dos números diferents en l’administració de loteries nº1 en Jérica, en la mateixa comarca i els van vendre en paperetes de 1,20 euros entre els veïns de Viver, però també d’altres localitats de la comarca de l’Alt Palància com Jérica o Segorbe.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.