10.1 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Cau el primer premi del sorteig de la Loteria de la Hispanitat en Viver

 

Entre tantes males notícies, els veïns de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), s’han emportat una gran alegria xifrada en 10,14 milions d’euros que serà repartida entre els 1.500 habitants del municipi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, és la quantitat amb la que han sigut premiats els quasi 40 dècims del 75.541 que van comprar els clavaris de la Confraria de Sant Francesc de Paula i que ha sigut agraciat amb el primer premi del sorteig del Dia de la Hispanitat celebrat este dilluns, 12 d’octubre.

 

Els clavaris de la localitat participaren en el sorteig a través de paperetes en les que es jugava amb dos números, a 1,2 euros per cadascun. Per tant, tenint en compte que el dècim costava 15 euros, cada bitllet s’emportarà un botí de 10.400 euros.

 

Com fan cada mes, els membres d’esta confraria de Viver van adquirir 80 dècims de dos números diferents en l’administració de loteries nº1 en Jérica, en la mateixa comarca i els van vendre en paperetes de 1,20 euros entre els veïns de Viver, però també d’altres localitats de la comarca de l’Alt Palància com Jérica o Segorbe.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.