El mapa dels xicotets comerços valencians que continuen prestant servici durant l’estat d’alarma

Mapa dels xicotets comerços en el territori valencià

Mapa dels xicotets comerços que continuen oferint els seus servicis durant l’estat d’alarma | Confecomerç CV

 

La Confederació d’Empresaris del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç CV), patronal autonòmica del comerç, ha dissenyat en el seu web un espai en el que l’usuari pot consultar la relació de xicotets comerços associats del territori valencià, tant els que es troben oberts després de l’estat d’alarma com aquells que estan tancats i mantenen la seua activitat davall comandes (telefònics, per correu electrònic, WhatsApp, etc).

 

Accedint a la web es pot vore detalladament les dades de cada comerç, ubicació, telèfon, pàgina web i el sector al que pertany (alimentació, joieria, moda, complements, òptica, electrònica i informàtica, drogueria-perfumeria, llibreria-papereria, ferreteria, infantil, llar, etc).

 

D’esta manera, el client pot vore a colp de clic els comerços de diferents municipis de les províncies de Castelló, València i Alacant més pròxims a sa casa, resultant summament útil per a l’usuari de mòbil en comptar amb geolocalització.

 

Davall el lema ‘Estem ací per a continuar atenent-te. Busca el teu xicotet comerç’, Confecomerç CV posa en el mapa a aquells xicotets comerços que a pesar de la crisi sanitària continuen treballant i prestant un servici d’atenció, de proximitat i d’especialització, oferint eixa proximitat, qualitat i varietat de productes a tota la ciutadania.

 

Campanya Confecomerç CV #PequeñoGranGesto

D’altra banda, la Confederació seguix amb la campanya #PequeñoGranGesto a través de les seues xarxes socials. Es tracta d’una iniciativa de conscienciació per a fomentar el consum responsable en el xicotet comerç i que posa de manifest algunes de les accions de caràcter solidari que el comerç minorista del territori valencià està fent per a contribuir a pal·liar els efectes d’esta pandèmia.

 

Entre algunes de les iniciatives es troba l’ajuda que estan prestant determinats comerços per a la confecció i distribució de màscares, la celebració de concursos i contacontes online per a que els xiquets puguen portar millor el confinament, forns que aproximen els seus productes a les cases de col·lectius vulnerables per a vetlar per la seua seguretat, donació de cases de menjar de menús als sanitaris d’hospitals i altres accions de caràcter social i humanitari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.