El mapa dels xicotets comerços valencians que continuen prestant servici durant l’estat d’alarma

Mapa dels xicotets comerços en el territori valencià

Mapa dels xicotets comerços que continuen oferint els seus servicis durant l’estat d’alarma | Confecomerç CV

 

La Confederació d’Empresaris del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç CV), patronal autonòmica del comerç, ha dissenyat en el seu web un espai en el que l’usuari pot consultar la relació de xicotets comerços associats del territori valencià, tant els que es troben oberts després de l’estat d’alarma com aquells que estan tancats i mantenen la seua activitat davall comandes (telefònics, per correu electrònic, WhatsApp, etc).

 

Accedint a la web es pot vore detalladament les dades de cada comerç, ubicació, telèfon, pàgina web i el sector al que pertany (alimentació, joieria, moda, complements, òptica, electrònica i informàtica, drogueria-perfumeria, llibreria-papereria, ferreteria, infantil, llar, etc).

 

D’esta manera, el client pot vore a colp de clic els comerços de diferents municipis de les províncies de Castelló, València i Alacant més pròxims a sa casa, resultant summament útil per a l’usuari de mòbil en comptar amb geolocalització.

 

Davall el lema ‘Estem ací per a continuar atenent-te. Busca el teu xicotet comerç’, Confecomerç CV posa en el mapa a aquells xicotets comerços que a pesar de la crisi sanitària continuen treballant i prestant un servici d’atenció, de proximitat i d’especialització, oferint eixa proximitat, qualitat i varietat de productes a tota la ciutadania.

 

Campanya Confecomerç CV #PequeñoGranGesto

D’altra banda, la Confederació seguix amb la campanya #PequeñoGranGesto a través de les seues xarxes socials. Es tracta d’una iniciativa de conscienciació per a fomentar el consum responsable en el xicotet comerç i que posa de manifest algunes de les accions de caràcter solidari que el comerç minorista del territori valencià està fent per a contribuir a pal·liar els efectes d’esta pandèmia.

 

Entre algunes de les iniciatives es troba l’ajuda que estan prestant determinats comerços per a la confecció i distribució de màscares, la celebració de concursos i contacontes online per a que els xiquets puguen portar millor el confinament, forns que aproximen els seus productes a les cases de col·lectius vulnerables per a vetlar per la seua seguretat, donació de cases de menjar de menús als sanitaris d’hospitals i altres accions de caràcter social i humanitari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.