El mapa dels xicotets comerços valencians que continuen prestant servici durant l’estat d’alarma

Mapa dels xicotets comerços en el territori valencià

Mapa dels xicotets comerços que continuen oferint els seus servicis durant l’estat d’alarma | Confecomerç CV

 

La Confederació d’Empresaris del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç CV), patronal autonòmica del comerç, ha dissenyat en el seu web un espai en el que l’usuari pot consultar la relació de xicotets comerços associats del territori valencià, tant els que es troben oberts després de l’estat d’alarma com aquells que estan tancats i mantenen la seua activitat davall comandes (telefònics, per correu electrònic, WhatsApp, etc).

 

Accedint a la web es pot vore detalladament les dades de cada comerç, ubicació, telèfon, pàgina web i el sector al que pertany (alimentació, joieria, moda, complements, òptica, electrònica i informàtica, drogueria-perfumeria, llibreria-papereria, ferreteria, infantil, llar, etc).

 

D’esta manera, el client pot vore a colp de clic els comerços de diferents municipis de les províncies de Castelló, València i Alacant més pròxims a sa casa, resultant summament útil per a l’usuari de mòbil en comptar amb geolocalització.

 

Davall el lema ‘Estem ací per a continuar atenent-te. Busca el teu xicotet comerç’, Confecomerç CV posa en el mapa a aquells xicotets comerços que a pesar de la crisi sanitària continuen treballant i prestant un servici d’atenció, de proximitat i d’especialització, oferint eixa proximitat, qualitat i varietat de productes a tota la ciutadania.

 

Campanya Confecomerç CV #PequeñoGranGesto

D’altra banda, la Confederació seguix amb la campanya #PequeñoGranGesto a través de les seues xarxes socials. Es tracta d’una iniciativa de conscienciació per a fomentar el consum responsable en el xicotet comerç i que posa de manifest algunes de les accions de caràcter solidari que el comerç minorista del territori valencià està fent per a contribuir a pal·liar els efectes d’esta pandèmia.

 

Entre algunes de les iniciatives es troba l’ajuda que estan prestant determinats comerços per a la confecció i distribució de màscares, la celebració de concursos i contacontes online per a que els xiquets puguen portar millor el confinament, forns que aproximen els seus productes a les cases de col·lectius vulnerables per a vetlar per la seua seguretat, donació de cases de menjar de menús als sanitaris d’hospitals i altres accions de caràcter social i humanitari.

Últimes notícies

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.
FILMOTECA D'ESTIU