El mapa dels xicotets comerços valencians que continuen prestant servici durant l’estat d’alarma

Mapa dels xicotets comerços en el territori valencià

Mapa dels xicotets comerços que continuen oferint els seus servicis durant l’estat d’alarma | Confecomerç CV

 

La Confederació d’Empresaris del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç CV), patronal autonòmica del comerç, ha dissenyat en el seu web un espai en el que l’usuari pot consultar la relació de xicotets comerços associats del territori valencià, tant els que es troben oberts després de l’estat d’alarma com aquells que estan tancats i mantenen la seua activitat davall comandes (telefònics, per correu electrònic, WhatsApp, etc).

 

Accedint a la web es pot vore detalladament les dades de cada comerç, ubicació, telèfon, pàgina web i el sector al que pertany (alimentació, joieria, moda, complements, òptica, electrònica i informàtica, drogueria-perfumeria, llibreria-papereria, ferreteria, infantil, llar, etc).

 

D’esta manera, el client pot vore a colp de clic els comerços de diferents municipis de les províncies de Castelló, València i Alacant més pròxims a sa casa, resultant summament útil per a l’usuari de mòbil en comptar amb geolocalització.

 

Davall el lema ‘Estem ací per a continuar atenent-te. Busca el teu xicotet comerç’, Confecomerç CV posa en el mapa a aquells xicotets comerços que a pesar de la crisi sanitària continuen treballant i prestant un servici d’atenció, de proximitat i d’especialització, oferint eixa proximitat, qualitat i varietat de productes a tota la ciutadania.

 

Campanya Confecomerç CV #PequeñoGranGesto

D’altra banda, la Confederació seguix amb la campanya #PequeñoGranGesto a través de les seues xarxes socials. Es tracta d’una iniciativa de conscienciació per a fomentar el consum responsable en el xicotet comerç i que posa de manifest algunes de les accions de caràcter solidari que el comerç minorista del territori valencià està fent per a contribuir a pal·liar els efectes d’esta pandèmia.

 

Entre algunes de les iniciatives es troba l’ajuda que estan prestant determinats comerços per a la confecció i distribució de màscares, la celebració de concursos i contacontes online per a que els xiquets puguen portar millor el confinament, forns que aproximen els seus productes a les cases de col·lectius vulnerables per a vetlar per la seua seguretat, donació de cases de menjar de menús als sanitaris d’hospitals i altres accions de caràcter social i humanitari.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.