15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

El mapa dels xicotets comerços valencians que continuen prestant servici durant l’estat d’alarma

Mapa dels xicotets comerços en el territori valencià

Mapa dels xicotets comerços que continuen oferint els seus servicis durant l’estat d’alarma | Confecomerç CV

 

La Confederació d’Empresaris del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç CV), patronal autonòmica del comerç, ha dissenyat en el seu web un espai en el que l’usuari pot consultar la relació de xicotets comerços associats del territori valencià, tant els que es troben oberts després de l’estat d’alarma com aquells que estan tancats i mantenen la seua activitat davall comandes (telefònics, per correu electrònic, WhatsApp, etc).

 

Accedint a la web es pot vore detalladament les dades de cada comerç, ubicació, telèfon, pàgina web i el sector al que pertany (alimentació, joieria, moda, complements, òptica, electrònica i informàtica, drogueria-perfumeria, llibreria-papereria, ferreteria, infantil, llar, etc).

 

D’esta manera, el client pot vore a colp de clic els comerços de diferents municipis de les províncies de Castelló, València i Alacant més pròxims a sa casa, resultant summament útil per a l’usuari de mòbil en comptar amb geolocalització.

 

Davall el lema ‘Estem ací per a continuar atenent-te. Busca el teu xicotet comerç’, Confecomerç CV posa en el mapa a aquells xicotets comerços que a pesar de la crisi sanitària continuen treballant i prestant un servici d’atenció, de proximitat i d’especialització, oferint eixa proximitat, qualitat i varietat de productes a tota la ciutadania.

 

Campanya Confecomerç CV #PequeñoGranGesto

D’altra banda, la Confederació seguix amb la campanya #PequeñoGranGesto a través de les seues xarxes socials. Es tracta d’una iniciativa de conscienciació per a fomentar el consum responsable en el xicotet comerç i que posa de manifest algunes de les accions de caràcter solidari que el comerç minorista del territori valencià està fent per a contribuir a pal·liar els efectes d’esta pandèmia.

 

Entre algunes de les iniciatives es troba l’ajuda que estan prestant determinats comerços per a la confecció i distribució de màscares, la celebració de concursos i contacontes online per a que els xiquets puguen portar millor el confinament, forns que aproximen els seus productes a les cases de col·lectius vulnerables per a vetlar per la seua seguretat, donació de cases de menjar de menús als sanitaris d’hospitals i altres accions de caràcter social i humanitari.

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.