Mercadona millora un dels seus productes estrella i vola dels supermercats

Sucs de taronja espremut de Mercadona

Mercadona ha incrementat les vendes del suc de taronja | Mercadona

 

Els costums de la gent a l’hora d’anar a comprar estan canviant amb el confinament, i la cadena de supermercats Mercadona és una de les que més està notant els nous hàbits que estan adoptant els seus clients.

 

Per això, la companyia ha millorat l’elaboració del Suc de Taronja Espremut i les vendes s’han duplicat en conseqüència. Concretament, Mercadona ha innovat la producció del producte millorant el sistema de pasteuritzat, que fa que millore la conservació de les qualitats i la fruita i el producte final.

 

Els clients no només han notat esta evolució del producte, sinó que també la busquen per ser rica en citrats i una bona font de vitamina C, molt necessària durant estos dies que comencen a fer-se repetitius i cansats.

 

Els productes afectats pels nous hàbits

D’altra banda, el confinament també ha afectat als productes destinats per a portar o que ja es troben preparats. Tancats en casa no falta temps per a cuinar, i això la companyia ho ha notat en els sandvitxos preparats, que han baixat la venda en un 30% durant l’estat d’alarma.

 

Sandvitxos preparats de Mercadona

Els clients cada cop compren menys menjar preparat | Mercadona

 

La raó és comprensible i d’eixa manera ho explica Mercadona, afirmant que els «caps» –com denominen els clients- solen consumir estos productes fora de casa, en llocs com parcs o la faena Perp ara preferixen comprar els ingredients per separat i preparar-ho ells mateixos en casa.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.