9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mercadona millora un dels seus productes estrella i vola dels supermercats

Sucs de taronja espremut de Mercadona

Mercadona ha incrementat les vendes del suc de taronja | Mercadona

 

Els costums de la gent a l’hora d’anar a comprar estan canviant amb el confinament, i la cadena de supermercats Mercadona és una de les que més està notant els nous hàbits que estan adoptant els seus clients.

 

Per això, la companyia ha millorat l’elaboració del Suc de Taronja Espremut i les vendes s’han duplicat en conseqüència. Concretament, Mercadona ha innovat la producció del producte millorant el sistema de pasteuritzat, que fa que millore la conservació de les qualitats i la fruita i el producte final.

 

Els clients no només han notat esta evolució del producte, sinó que també la busquen per ser rica en citrats i una bona font de vitamina C, molt necessària durant estos dies que comencen a fer-se repetitius i cansats.

 

Els productes afectats pels nous hàbits

D’altra banda, el confinament també ha afectat als productes destinats per a portar o que ja es troben preparats. Tancats en casa no falta temps per a cuinar, i això la companyia ho ha notat en els sandvitxos preparats, que han baixat la venda en un 30% durant l’estat d’alarma.

 

Sandvitxos preparats de Mercadona

Els clients cada cop compren menys menjar preparat | Mercadona

 

La raó és comprensible i d’eixa manera ho explica Mercadona, afirmant que els «caps» –com denominen els clients- solen consumir estos productes fora de casa, en llocs com parcs o la faena Perp ara preferixen comprar els ingredients per separat i preparar-ho ells mateixos en casa.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.