Mercadona millora un dels seus productes estrella i vola dels supermercats

Sucs de taronja espremut de Mercadona

Mercadona ha incrementat les vendes del suc de taronja | Mercadona

 

Els costums de la gent a l’hora d’anar a comprar estan canviant amb el confinament, i la cadena de supermercats Mercadona és una de les que més està notant els nous hàbits que estan adoptant els seus clients.

 

Per això, la companyia ha millorat l’elaboració del Suc de Taronja Espremut i les vendes s’han duplicat en conseqüència. Concretament, Mercadona ha innovat la producció del producte millorant el sistema de pasteuritzat, que fa que millore la conservació de les qualitats i la fruita i el producte final.

 

Els clients no només han notat esta evolució del producte, sinó que també la busquen per ser rica en citrats i una bona font de vitamina C, molt necessària durant estos dies que comencen a fer-se repetitius i cansats.

 

Els productes afectats pels nous hàbits

D’altra banda, el confinament també ha afectat als productes destinats per a portar o que ja es troben preparats. Tancats en casa no falta temps per a cuinar, i això la companyia ho ha notat en els sandvitxos preparats, que han baixat la venda en un 30% durant l’estat d’alarma.

 

Sandvitxos preparats de Mercadona

Els clients cada cop compren menys menjar preparat | Mercadona

 

La raó és comprensible i d’eixa manera ho explica Mercadona, afirmant que els «caps» –com denominen els clients- solen consumir estos productes fora de casa, en llocs com parcs o la faena Perp ara preferixen comprar els ingredients per separat i preparar-ho ells mateixos en casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.