Els mercats municipals de València tornen al seu horari habitual

Mercat de Natzaret de València

Els mercats municipals de València tornen al seu horari habitual | Ajuntament de València

 

El regidor de Comerç de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha anunciat que, després de dos mesos i mig amb un horari reduït, els 13 mercats municipals de València actualment en actiu tornen al seu horari habitual, és a dir, de 7:30 a 15:00 hores.

 

Estos 13 mercats que ara amplien l’horari a les franges habituals són els de: Algirós, Benicalap, Benimàmet, Cabanyal, Castella, Central, Jerusalem, Jesús-Patraix, Mossén Sorell, Natzaret, Rojas Clemente, Russafa i Torrefiel.

 

El regidor de Comerç de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha posat en valor el treball dels venedors dels recintes municipals: «els mercats municipals han sigut més que mai la despensa dels nostres barris, han garantit l’abastiment durant el confinament, omplint les nostres cases de productes frescos i de proximitat de l’horta de València, gràcies a l’esforç i el treball de milers de persones que han estat al peu del canó durant estos mesos i als que hem d’estar agraïts».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.