El mono d’Stradivarius que arrasa: elegant, molt portable i ‘low cost’

Cartell lluminós d'una botiga Stradivarius

 

Els monos llargs han tornat. I no és d’estranyar, ja que és una peça que desperta molta admiració, de fet, cada vegada són més les que l’adoren que les que no se senten còmodes amb ell. Els seus avantatges són innumerables i sobretot, aporta elegància i són molt portables. La prova d’això és que el mono llarg ha passat d’estar eclipsat per ‘looks’ amb vestits i faldilles, a poc a poc tornar a l’armari de les enteses de la moda.

Esta primavera-estiu hi ha diverses tendències pel que fa a monos llargs es refereix. Primer perquè al costat del clàssic mono llarg negre, el beix que porta un parell de temporades sent un dels preferits, se sumen els colors més marcats com violetes, roses, verds i blaus. I este és el cas d’este mono llarg de Stradivarius en color blau cel que està triomfant i, a més amb un preu irresistible.

 

Mono llarg Oxford

Este mono llarg de coll ‘solapa’ i màniga curta, té tancament frontal amb botons, a més del detall del cinturó a joc. El seu preu és de 25,99 euros i està confeccionat amb un 57% de cotó i el 43% restat en polièster. Els dos teixits són còmodes i frescos, ideals per esta primavera.

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono llarg Oxford | STRADIVARIUS

Els monos llargs ja van ser tendència el 2020, la majoria amb un estil ‘minimal’, de línies rectes, botonats o dos peces de pantalons i ‘top’ o americana. I per descomptat, combinat al màxim amb accessoris cridaners per elevar el ‘look’ final: joies, talons, bosses, etc., tot el que puga transformar un mono llarg d’estil casual en un amb el qual pugues eixir de nit.

És més, la coneguda Paula Echevarría, potser unes de les ‘influencers‘ més conegudes del nostre país, ja va lluir un mono molt semblant a este que et portem, fa dos temporades. En el seu compte d’Instagram, posava d’esquena amb la seua filla al port de Candás, mentre lluïa un mono de Stradivarius d’una sola peça i en color blanc trencat, que li queda genial.

 

 

I és que la botiga de moda sempre està a l’última, així com fa dos estius triomfava amb el mono de color blanc trencat, que va ser tendència entre les famoses, ara també incorpora al seu catàleg un altre model color negre per a les amants d’este mític color.

 

Mono ‘sarhuel’ màniga curta

Es tracta d’un mono fluid de coll en punta, creuat i de màniga curta. Té detall de llaçada a to a la cintura i el preu és de 25,99 euros. Este model amb un estil més informal, no deixa de ser molt elegant, per la qual cosa és la peça perfecta per a la tarda-nit. El millor de tot, que la seua versatilitat et permet combinar-lo amb sandàlies planes o de taló, sabatilles, vambes i també botins, o en definitiva el calçat que tu prefereixis.

 

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono ‘sarhuel’ màniga curta | STRADIVARIUS

La comoditat d’esta peça és inqüestionable, a més d’estilitzar la figura, aporta un ‘look’ d’allò més actual. I si optes pel model de color negre, ja saps que és el color fetitxe de les passarel·les, ja que combina amb tot i senta de meravella tant a l’estiu com a l’hivern.

Encara que, sens dubte, qualsevol dels models que t’hem portat a este article servirà perquè lluesques perfecte allà on vages. I és que Stradivarius sempre està al capdavant en tendències, per això moltes famoses escullen esta marca per posar a les seues xarxes socials, o per al seu dia a dia. Per este motiu ara podem actualitzar més sovint el nostre armari per pocs diners i seguint els dictats de la moda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.