31 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

El mono d’Stradivarius que arrasa: elegant, molt portable i ‘low cost’

Cartell lluminós d'una botiga Stradivarius

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Els monos llargs han tornat. I no és d’estranyar, ja que és una peça que desperta molta admiració, de fet, cada vegada són més les que l’adoren que les que no se senten còmodes amb ell. Els seus avantatges són innumerables i sobretot, aporta elegància i són molt portables. La prova d’això és que el mono llarg ha passat d’estar eclipsat per ‘looks’ amb vestits i faldilles, a poc a poc tornar a l’armari de les enteses de la moda.

Esta primavera-estiu hi ha diverses tendències pel que fa a monos llargs es refereix. Primer perquè al costat del clàssic mono llarg negre, el beix que porta un parell de temporades sent un dels preferits, se sumen els colors més marcats com violetes, roses, verds i blaus. I este és el cas d’este mono llarg de Stradivarius en color blau cel que està triomfant i, a més amb un preu irresistible.

 

Mono llarg Oxford

Este mono llarg de coll ‘solapa’ i màniga curta, té tancament frontal amb botons, a més del detall del cinturó a joc. El seu preu és de 25,99 euros i està confeccionat amb un 57% de cotó i el 43% restat en polièster. Els dos teixits són còmodes i frescos, ideals per esta primavera.

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono llarg Oxford | STRADIVARIUS

Els monos llargs ja van ser tendència el 2020, la majoria amb un estil ‘minimal’, de línies rectes, botonats o dos peces de pantalons i ‘top’ o americana. I per descomptat, combinat al màxim amb accessoris cridaners per elevar el ‘look’ final: joies, talons, bosses, etc., tot el que puga transformar un mono llarg d’estil casual en un amb el qual pugues eixir de nit.

És més, la coneguda Paula Echevarría, potser unes de les ‘influencers‘ més conegudes del nostre país, ja va lluir un mono molt semblant a este que et portem, fa dos temporades. En el seu compte d’Instagram, posava d’esquena amb la seua filla al port de Candás, mentre lluïa un mono de Stradivarius d’una sola peça i en color blanc trencat, que li queda genial.

 

 

I és que la botiga de moda sempre està a l’última, així com fa dos estius triomfava amb el mono de color blanc trencat, que va ser tendència entre les famoses, ara també incorpora al seu catàleg un altre model color negre per a les amants d’este mític color.

 

Mono ‘sarhuel’ màniga curta

Es tracta d’un mono fluid de coll en punta, creuat i de màniga curta. Té detall de llaçada a to a la cintura i el preu és de 25,99 euros. Este model amb un estil més informal, no deixa de ser molt elegant, per la qual cosa és la peça perfecta per a la tarda-nit. El millor de tot, que la seua versatilitat et permet combinar-lo amb sandàlies planes o de taló, sabatilles, vambes i també botins, o en definitiva el calçat que tu prefereixis.

 

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono ‘sarhuel’ màniga curta | STRADIVARIUS

La comoditat d’esta peça és inqüestionable, a més d’estilitzar la figura, aporta un ‘look’ d’allò més actual. I si optes pel model de color negre, ja saps que és el color fetitxe de les passarel·les, ja que combina amb tot i senta de meravella tant a l’estiu com a l’hivern.

Encara que, sens dubte, qualsevol dels models que t’hem portat a este article servirà perquè lluesques perfecte allà on vages. I és que Stradivarius sempre està al capdavant en tendències, per això moltes famoses escullen esta marca per posar a les seues xarxes socials, o per al seu dia a dia. Per este motiu ara podem actualitzar més sovint el nostre armari per pocs diners i seguint els dictats de la moda.

Últimes notícies

La Platja del Marenyet a Cullera reobri després de superar els nivells bacterians en l’aigua

La platja del Marenyet a Cullera torna a obrir-se al bany després que les últimes anàlisis confirmaren l'absència de bacteris perjudicials en l'aigua, després d'una suspensió temporal.

Mitiguen incendi forestal a Ibi (Alacant) amb cinc mitjans aeris i efectius terrestres

Cinc mitjans aeris i efectius terrestres treballen per a controlar un incendi forestal en la zona rural d'Ibi, Alacant, declarat en el paratge Sant Pasqual.

València inicia la seua pretemporada a Paterna amb un amistós davant el Castelló

El València comença la seua pretemporada jugant contra el Castelló a Paterna, amb nous jugadors en l'equip i objectius clars per a la temporada.

Carlos Mazón lidera la primera reunió de la Mesa d’Inversions a Alacant per a impulsar projectes provincials

El president Carlos Mazón va encapçalar la inauguració de la Mesa de Seguiment d'Inversions a Alacant, destinada a impulsar projectes estratègics i accelerar la seua execució amb la col·laboració de l'Institut d'Estudis Econòmics de la província.

Pilar Bernabé denuncia la pèrdua de memòria invertida de Vicent Mompó sobre la DANA del 29 d’octubre

La delegada del Govern a València, Pilar Bernabé, acusa el president de la Diputació, Vicent Mompó, de canviar el seu testimoniatge sobre la gestió de la DANA ocorreguda el 29 d'octubre, advertint una pèrdua de memòria invertida i una intenció de reescriure la història.

La Generalitat paga 147 milions a farmàcies valencianes després d’autorització del Govern

La Generalitat Valenciana ha realitzat el pagament pendent d'aproximadament 147 milions d'euros a les farmàcies de les tres províncies, després de rebre autorització per a endeutament. Esta acció respon a mesures de pressió per retards en els pagaments.

Dos hòmens ferits per arma de foc en L’Apareguda, Orihuela: busquen als responsables

Dos hòmens van resultar ferits de bala en una vivenda de L'Apareguda, Orihuela. La Policia busca als autors que van fugir en un cotxe d'alta gamma.

El Vila-real inicia la pretemporada amb un dur dol enfront del Basilea a Suïssa

El Vila-real arranca la seua pretemporada enfrontant-se al Basilea en un desafiament exigent en territori suís. L'equip de Marcelino buscarà afinar detalls amb incorporacions claus i jóvens promeses en un inici prometedor.