El mono d’Stradivarius que arrasa: elegant, molt portable i ‘low cost’

Cartell lluminós d'una botiga Stradivarius

 

Els monos llargs han tornat. I no és d’estranyar, ja que és una peça que desperta molta admiració, de fet, cada vegada són més les que l’adoren que les que no se senten còmodes amb ell. Els seus avantatges són innumerables i sobretot, aporta elegància i són molt portables. La prova d’això és que el mono llarg ha passat d’estar eclipsat per ‘looks’ amb vestits i faldilles, a poc a poc tornar a l’armari de les enteses de la moda.

Esta primavera-estiu hi ha diverses tendències pel que fa a monos llargs es refereix. Primer perquè al costat del clàssic mono llarg negre, el beix que porta un parell de temporades sent un dels preferits, se sumen els colors més marcats com violetes, roses, verds i blaus. I este és el cas d’este mono llarg de Stradivarius en color blau cel que està triomfant i, a més amb un preu irresistible.

 

Mono llarg Oxford

Este mono llarg de coll ‘solapa’ i màniga curta, té tancament frontal amb botons, a més del detall del cinturó a joc. El seu preu és de 25,99 euros i està confeccionat amb un 57% de cotó i el 43% restat en polièster. Els dos teixits són còmodes i frescos, ideals per esta primavera.

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono llarg Oxford | STRADIVARIUS

Els monos llargs ja van ser tendència el 2020, la majoria amb un estil ‘minimal’, de línies rectes, botonats o dos peces de pantalons i ‘top’ o americana. I per descomptat, combinat al màxim amb accessoris cridaners per elevar el ‘look’ final: joies, talons, bosses, etc., tot el que puga transformar un mono llarg d’estil casual en un amb el qual pugues eixir de nit.

És més, la coneguda Paula Echevarría, potser unes de les ‘influencers‘ més conegudes del nostre país, ja va lluir un mono molt semblant a este que et portem, fa dos temporades. En el seu compte d’Instagram, posava d’esquena amb la seua filla al port de Candás, mentre lluïa un mono de Stradivarius d’una sola peça i en color blanc trencat, que li queda genial.

 

 

I és que la botiga de moda sempre està a l’última, així com fa dos estius triomfava amb el mono de color blanc trencat, que va ser tendència entre les famoses, ara també incorpora al seu catàleg un altre model color negre per a les amants d’este mític color.

 

Mono ‘sarhuel’ màniga curta

Es tracta d’un mono fluid de coll en punta, creuat i de màniga curta. Té detall de llaçada a to a la cintura i el preu és de 25,99 euros. Este model amb un estil més informal, no deixa de ser molt elegant, per la qual cosa és la peça perfecta per a la tarda-nit. El millor de tot, que la seua versatilitat et permet combinar-lo amb sandàlies planes o de taló, sabatilles, vambes i també botins, o en definitiva el calçat que tu prefereixis.

 

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono ‘sarhuel’ màniga curta | STRADIVARIUS

La comoditat d’esta peça és inqüestionable, a més d’estilitzar la figura, aporta un ‘look’ d’allò més actual. I si optes pel model de color negre, ja saps que és el color fetitxe de les passarel·les, ja que combina amb tot i senta de meravella tant a l’estiu com a l’hivern.

Encara que, sens dubte, qualsevol dels models que t’hem portat a este article servirà perquè lluesques perfecte allà on vages. I és que Stradivarius sempre està al capdavant en tendències, per això moltes famoses escullen esta marca per posar a les seues xarxes socials, o per al seu dia a dia. Per este motiu ara podem actualitzar més sovint el nostre armari per pocs diners i seguint els dictats de la moda.

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.