El mono d’Stradivarius que arrasa: elegant, molt portable i ‘low cost’

Cartell lluminós d'una botiga Stradivarius

 

Els monos llargs han tornat. I no és d’estranyar, ja que és una peça que desperta molta admiració, de fet, cada vegada són més les que l’adoren que les que no se senten còmodes amb ell. Els seus avantatges són innumerables i sobretot, aporta elegància i són molt portables. La prova d’això és que el mono llarg ha passat d’estar eclipsat per ‘looks’ amb vestits i faldilles, a poc a poc tornar a l’armari de les enteses de la moda.

Esta primavera-estiu hi ha diverses tendències pel que fa a monos llargs es refereix. Primer perquè al costat del clàssic mono llarg negre, el beix que porta un parell de temporades sent un dels preferits, se sumen els colors més marcats com violetes, roses, verds i blaus. I este és el cas d’este mono llarg de Stradivarius en color blau cel que està triomfant i, a més amb un preu irresistible.

 

Mono llarg Oxford

Este mono llarg de coll ‘solapa’ i màniga curta, té tancament frontal amb botons, a més del detall del cinturó a joc. El seu preu és de 25,99 euros i està confeccionat amb un 57% de cotó i el 43% restat en polièster. Els dos teixits són còmodes i frescos, ideals per esta primavera.

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono llarg Oxford | STRADIVARIUS

Els monos llargs ja van ser tendència el 2020, la majoria amb un estil ‘minimal’, de línies rectes, botonats o dos peces de pantalons i ‘top’ o americana. I per descomptat, combinat al màxim amb accessoris cridaners per elevar el ‘look’ final: joies, talons, bosses, etc., tot el que puga transformar un mono llarg d’estil casual en un amb el qual pugues eixir de nit.

És més, la coneguda Paula Echevarría, potser unes de les ‘influencers‘ més conegudes del nostre país, ja va lluir un mono molt semblant a este que et portem, fa dos temporades. En el seu compte d’Instagram, posava d’esquena amb la seua filla al port de Candás, mentre lluïa un mono de Stradivarius d’una sola peça i en color blanc trencat, que li queda genial.

 

 

I és que la botiga de moda sempre està a l’última, així com fa dos estius triomfava amb el mono de color blanc trencat, que va ser tendència entre les famoses, ara també incorpora al seu catàleg un altre model color negre per a les amants d’este mític color.

 

Mono ‘sarhuel’ màniga curta

Es tracta d’un mono fluid de coll en punta, creuat i de màniga curta. Té detall de llaçada a to a la cintura i el preu és de 25,99 euros. Este model amb un estil més informal, no deixa de ser molt elegant, per la qual cosa és la peça perfecta per a la tarda-nit. El millor de tot, que la seua versatilitat et permet combinar-lo amb sandàlies planes o de taló, sabatilles, vambes i també botins, o en definitiva el calçat que tu prefereixis.

 

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono ‘sarhuel’ màniga curta | STRADIVARIUS

La comoditat d’esta peça és inqüestionable, a més d’estilitzar la figura, aporta un ‘look’ d’allò més actual. I si optes pel model de color negre, ja saps que és el color fetitxe de les passarel·les, ja que combina amb tot i senta de meravella tant a l’estiu com a l’hivern.

Encara que, sens dubte, qualsevol dels models que t’hem portat a este article servirà perquè lluesques perfecte allà on vages. I és que Stradivarius sempre està al capdavant en tendències, per això moltes famoses escullen esta marca per posar a les seues xarxes socials, o per al seu dia a dia. Per este motiu ara podem actualitzar més sovint el nostre armari per pocs diners i seguint els dictats de la moda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.