17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El mono d’Stradivarius que arrasa: elegant, molt portable i ‘low cost’

Cartell lluminós d'una botiga Stradivarius

 

Els monos llargs han tornat. I no és d’estranyar, ja que és una peça que desperta molta admiració, de fet, cada vegada són més les que l’adoren que les que no se senten còmodes amb ell. Els seus avantatges són innumerables i sobretot, aporta elegància i són molt portables. La prova d’això és que el mono llarg ha passat d’estar eclipsat per ‘looks’ amb vestits i faldilles, a poc a poc tornar a l’armari de les enteses de la moda.

Esta primavera-estiu hi ha diverses tendències pel que fa a monos llargs es refereix. Primer perquè al costat del clàssic mono llarg negre, el beix que porta un parell de temporades sent un dels preferits, se sumen els colors més marcats com violetes, roses, verds i blaus. I este és el cas d’este mono llarg de Stradivarius en color blau cel que està triomfant i, a més amb un preu irresistible.

 

Mono llarg Oxford

Este mono llarg de coll ‘solapa’ i màniga curta, té tancament frontal amb botons, a més del detall del cinturó a joc. El seu preu és de 25,99 euros i està confeccionat amb un 57% de cotó i el 43% restat en polièster. Els dos teixits són còmodes i frescos, ideals per esta primavera.

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono llarg Oxford | STRADIVARIUS

Els monos llargs ja van ser tendència el 2020, la majoria amb un estil ‘minimal’, de línies rectes, botonats o dos peces de pantalons i ‘top’ o americana. I per descomptat, combinat al màxim amb accessoris cridaners per elevar el ‘look’ final: joies, talons, bosses, etc., tot el que puga transformar un mono llarg d’estil casual en un amb el qual pugues eixir de nit.

És més, la coneguda Paula Echevarría, potser unes de les ‘influencers‘ més conegudes del nostre país, ja va lluir un mono molt semblant a este que et portem, fa dos temporades. En el seu compte d’Instagram, posava d’esquena amb la seua filla al port de Candás, mentre lluïa un mono de Stradivarius d’una sola peça i en color blanc trencat, que li queda genial.

 

 

I és que la botiga de moda sempre està a l’última, així com fa dos estius triomfava amb el mono de color blanc trencat, que va ser tendència entre les famoses, ara també incorpora al seu catàleg un altre model color negre per a les amants d’este mític color.

 

Mono ‘sarhuel’ màniga curta

Es tracta d’un mono fluid de coll en punta, creuat i de màniga curta. Té detall de llaçada a to a la cintura i el preu és de 25,99 euros. Este model amb un estil més informal, no deixa de ser molt elegant, per la qual cosa és la peça perfecta per a la tarda-nit. El millor de tot, que la seua versatilitat et permet combinar-lo amb sandàlies planes o de taló, sabatilles, vambes i també botins, o en definitiva el calçat que tu prefereixis.

 

El mico de Stradivarius que està arrasant: elegant, molt disponible i companyia de baix cost

Mono ‘sarhuel’ màniga curta | STRADIVARIUS

La comoditat d’esta peça és inqüestionable, a més d’estilitzar la figura, aporta un ‘look’ d’allò més actual. I si optes pel model de color negre, ja saps que és el color fetitxe de les passarel·les, ja que combina amb tot i senta de meravella tant a l’estiu com a l’hivern.

Encara que, sens dubte, qualsevol dels models que t’hem portat a este article servirà perquè lluesques perfecte allà on vages. I és que Stradivarius sempre està al capdavant en tendències, per això moltes famoses escullen esta marca per posar a les seues xarxes socials, o per al seu dia a dia. Per este motiu ara podem actualitzar més sovint el nostre armari per pocs diners i seguint els dictats de la moda.

Últimes notícies

Sagunt encara 2026 com a any clau i reclama avanços en vivenda, transport i educació

L'alcalde ha situat 2026 com un any clau: l'expansió industrial seguix el seu curs, però demana avanços reals en vivenda, transport, sanitat i educació. Després d'un 2025 de creixement i consolidació, el Consistori lliga desenrotllament econòmic i reforç de servicis.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.