Sanitat recomana no consumir les sardines fumades del lot 188 de ‘Ahumados la cumbre’

Sardines en conserva en una foto d’arxiu | Club de Amigos de las Conservas de Pescados y Mariscos

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha advertit de la presència de sulfits no declarats en uns lloms de sardines fumats envasats per una empresa valenciana i ha instat a no consumir-los en cas que se siga al·lèrgic a este component, encara que el consum no comporta risc per als altres consumidors.

 

D’eixa manera, en una resolució publicada este divendres, l’agència ha alertat sobre la presència d’estos sulfits en el lot número 188 de les terrines de ‘Sardinas bouquet ahumadas’ de 700 grams de l’empresa ‘Ahumados la Cumbre’, amb data de consum preferent 02/10/19.

 

El producte ha sigut fabricat en València i s’ha distribuït en tota la Comunitat Valenciana i en Andalusia. Per això, des de l’agència estatal, s’ha informat d’eixos fets a les autoritats competents de cada autonomia.

 

«Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics als sulfits que pogueren tindre el producte esmentat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo»,  han informat des de l’agència en la seua notificació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.