Anuncios

Sanitat recomana no consumir les sardines fumades del lot 188 de ‘Ahumados la cumbre’

Sardines en conserva en una foto d’arxiu | Club de Amigos de las Conservas de Pescados y Mariscos

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha advertit de la presència de sulfits no declarats en uns lloms de sardines fumats envasats per una empresa valenciana i ha instat a no consumir-los en cas que se siga al·lèrgic a este component, encara que el consum no comporta risc per als altres consumidors.

 

D’eixa manera, en una resolució publicada este divendres, l’agència ha alertat sobre la presència d’estos sulfits en el lot número 188 de les terrines de ‘Sardinas bouquet ahumadas’ de 700 grams de l’empresa ‘Ahumados la Cumbre’, amb data de consum preferent 02/10/19.

 

El producte ha sigut fabricat en València i s’ha distribuït en tota la Comunitat Valenciana i en Andalusia. Per això, des de l’agència estatal, s’ha informat d’eixos fets a les autoritats competents de cada autonomia.

 

«Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics als sulfits que pogueren tindre el producte esmentat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo»,  han informat des de l’agència en la seua notificació.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.