9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Sanitat recomana no consumir les sardines fumades del lot 188 de ‘Ahumados la cumbre’

Sardines en conserva en una foto d’arxiu | Club de Amigos de las Conservas de Pescados y Mariscos

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha advertit de la presència de sulfits no declarats en uns lloms de sardines fumats envasats per una empresa valenciana i ha instat a no consumir-los en cas que se siga al·lèrgic a este component, encara que el consum no comporta risc per als altres consumidors.

 

D’eixa manera, en una resolució publicada este divendres, l’agència ha alertat sobre la presència d’estos sulfits en el lot número 188 de les terrines de ‘Sardinas bouquet ahumadas’ de 700 grams de l’empresa ‘Ahumados la Cumbre’, amb data de consum preferent 02/10/19.

 

El producte ha sigut fabricat en València i s’ha distribuït en tota la Comunitat Valenciana i en Andalusia. Per això, des de l’agència estatal, s’ha informat d’eixos fets a les autoritats competents de cada autonomia.

 

«Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics als sulfits que pogueren tindre el producte esmentat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo»,  han informat des de l’agència en la seua notificació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.