Sanitat recomana no consumir les sardines fumades del lot 188 de ‘Ahumados la cumbre’

Sardines en conserva en una foto d’arxiu | Club de Amigos de las Conservas de Pescados y Mariscos

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha advertit de la presència de sulfits no declarats en uns lloms de sardines fumats envasats per una empresa valenciana i ha instat a no consumir-los en cas que se siga al·lèrgic a este component, encara que el consum no comporta risc per als altres consumidors.

 

D’eixa manera, en una resolució publicada este divendres, l’agència ha alertat sobre la presència d’estos sulfits en el lot número 188 de les terrines de ‘Sardinas bouquet ahumadas’ de 700 grams de l’empresa ‘Ahumados la Cumbre’, amb data de consum preferent 02/10/19.

 

El producte ha sigut fabricat en València i s’ha distribuït en tota la Comunitat Valenciana i en Andalusia. Per això, des de l’agència estatal, s’ha informat d’eixos fets a les autoritats competents de cada autonomia.

 

«Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics als sulfits que pogueren tindre el producte esmentat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo»,  han informat des de l’agència en la seua notificació.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.