Enguany la tornada al col·le serà més cara: per damunt dels 200 euros

 

L’arribada de setembre significa el final de les vacances, la volta a les rutines diàries i, per a xiquets i adolescents, l’inici d’un nou curs escolar. Privalia– l’outlet en línia líder a Espanya– ha analitzat com es preparen els espanyols davant la despesa econòmica que suposa “la tornada al col·le”.

 

Segons els resultats obtinguts, el 44% dels espanyols gastarà entre 200 i 500 euros en l’inici del curs escolar 2021. Un 40% de les famílies preveu gastar entre 50 i 200 euros, mentre que el 16% assegura que la despesa superarà els 500€. 

Respecte a l’any anterior, aquesta inversió ha augmentat per al 45% de les famílies, degut principalment a la quantitat de material a comprar (57%) i el nombre de fills escolaritzats (41%). Per al 46% de les famílies la despesa serà molt similar al de 2020, i només disminueix en el 9% dels casos.

 

Roba i material escolar, el més demandat

El 48% dels espanyols assegura que la seua llista de la compra serà molt similar a la de l’any anterior. El que més compraran els espanyols serà material escolar (78%), calçat (69%), roba (62%), llibres (56%) i roba d’esport (53%), entre altres. El material sanitari continuarà sent un imprescindible, ja que el 32% dels espanyols afirma que tindrà en compte aquests productes (com a màscares i gel hidroalcohòlic) a l’hora de preparar la volta al col·legi.

 

Quant a moment de compra, només el 34% dels espanyols ha aprofitat les rebaixes d’estiu per a fer les seues compres i equipar-se davant l’inici del curs escolar. Un 32% ho ha fet durant el mes d’agost, mentre que 1 de cada 3 espanyols s’esperaran a setembre per a fer les seues compres. D’altra banda, només el 4% de les famílies organitzen la volta a la rutina abans de començar les vacances, quan el curs escolar segueix actiu.

 

El mòbil es manté com el canal de compra favorit

La compra en línia segueix en auge. Una realitat que s’ha vist incrementada també arran de la pandèmia, i que s’està consolidant al nostre país. Segons l’estudi de Privalia, el 64% dels espanyols realitzarà la majoria de les seues compres de “la volta” a través del mòbil, que es manté per segon any consecutiu com a dispositiu més utilitzat.

 

No obstant això, la majoria dels espanyols combina les compres per internet amb les presencials. Així, el 56% de les famílies asseguren que realitzaran compres en botigues físiques, ja siguen grans magatzems o xicotets establiments.

Últimes notícies

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.