Enguany la tornada al col·le serà més cara: per damunt dels 200 euros

 

L’arribada de setembre significa el final de les vacances, la volta a les rutines diàries i, per a xiquets i adolescents, l’inici d’un nou curs escolar. Privalia– l’outlet en línia líder a Espanya– ha analitzat com es preparen els espanyols davant la despesa econòmica que suposa “la tornada al col·le”.

 

Segons els resultats obtinguts, el 44% dels espanyols gastarà entre 200 i 500 euros en l’inici del curs escolar 2021. Un 40% de les famílies preveu gastar entre 50 i 200 euros, mentre que el 16% assegura que la despesa superarà els 500€. 

Respecte a l’any anterior, aquesta inversió ha augmentat per al 45% de les famílies, degut principalment a la quantitat de material a comprar (57%) i el nombre de fills escolaritzats (41%). Per al 46% de les famílies la despesa serà molt similar al de 2020, i només disminueix en el 9% dels casos.

 

Roba i material escolar, el més demandat

El 48% dels espanyols assegura que la seua llista de la compra serà molt similar a la de l’any anterior. El que més compraran els espanyols serà material escolar (78%), calçat (69%), roba (62%), llibres (56%) i roba d’esport (53%), entre altres. El material sanitari continuarà sent un imprescindible, ja que el 32% dels espanyols afirma que tindrà en compte aquests productes (com a màscares i gel hidroalcohòlic) a l’hora de preparar la volta al col·legi.

 

Quant a moment de compra, només el 34% dels espanyols ha aprofitat les rebaixes d’estiu per a fer les seues compres i equipar-se davant l’inici del curs escolar. Un 32% ho ha fet durant el mes d’agost, mentre que 1 de cada 3 espanyols s’esperaran a setembre per a fer les seues compres. D’altra banda, només el 4% de les famílies organitzen la volta a la rutina abans de començar les vacances, quan el curs escolar segueix actiu.

 

El mòbil es manté com el canal de compra favorit

La compra en línia segueix en auge. Una realitat que s’ha vist incrementada també arran de la pandèmia, i que s’està consolidant al nostre país. Segons l’estudi de Privalia, el 64% dels espanyols realitzarà la majoria de les seues compres de “la volta” a través del mòbil, que es manté per segon any consecutiu com a dispositiu més utilitzat.

 

No obstant això, la majoria dels espanyols combina les compres per internet amb les presencials. Així, el 56% de les famílies asseguren que realitzaran compres en botigues físiques, ja siguen grans magatzems o xicotets establiments.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.