Enguany la tornada al col·le serà més cara: per damunt dels 200 euros

 

L’arribada de setembre significa el final de les vacances, la volta a les rutines diàries i, per a xiquets i adolescents, l’inici d’un nou curs escolar. Privalia– l’outlet en línia líder a Espanya– ha analitzat com es preparen els espanyols davant la despesa econòmica que suposa “la tornada al col·le”.

 

Segons els resultats obtinguts, el 44% dels espanyols gastarà entre 200 i 500 euros en l’inici del curs escolar 2021. Un 40% de les famílies preveu gastar entre 50 i 200 euros, mentre que el 16% assegura que la despesa superarà els 500€. 

Respecte a l’any anterior, aquesta inversió ha augmentat per al 45% de les famílies, degut principalment a la quantitat de material a comprar (57%) i el nombre de fills escolaritzats (41%). Per al 46% de les famílies la despesa serà molt similar al de 2020, i només disminueix en el 9% dels casos.

 

Roba i material escolar, el més demandat

El 48% dels espanyols assegura que la seua llista de la compra serà molt similar a la de l’any anterior. El que més compraran els espanyols serà material escolar (78%), calçat (69%), roba (62%), llibres (56%) i roba d’esport (53%), entre altres. El material sanitari continuarà sent un imprescindible, ja que el 32% dels espanyols afirma que tindrà en compte aquests productes (com a màscares i gel hidroalcohòlic) a l’hora de preparar la volta al col·legi.

 

Quant a moment de compra, només el 34% dels espanyols ha aprofitat les rebaixes d’estiu per a fer les seues compres i equipar-se davant l’inici del curs escolar. Un 32% ho ha fet durant el mes d’agost, mentre que 1 de cada 3 espanyols s’esperaran a setembre per a fer les seues compres. D’altra banda, només el 4% de les famílies organitzen la volta a la rutina abans de començar les vacances, quan el curs escolar segueix actiu.

 

El mòbil es manté com el canal de compra favorit

La compra en línia segueix en auge. Una realitat que s’ha vist incrementada també arran de la pandèmia, i que s’està consolidant al nostre país. Segons l’estudi de Privalia, el 64% dels espanyols realitzarà la majoria de les seues compres de “la volta” a través del mòbil, que es manté per segon any consecutiu com a dispositiu més utilitzat.

 

No obstant això, la majoria dels espanyols combina les compres per internet amb les presencials. Així, el 56% de les famílies asseguren que realitzaran compres en botigues físiques, ja siguen grans magatzems o xicotets establiments.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.