Enguany la tornada al col·le serà més cara: per damunt dels 200 euros

 

L’arribada de setembre significa el final de les vacances, la volta a les rutines diàries i, per a xiquets i adolescents, l’inici d’un nou curs escolar. Privalia– l’outlet en línia líder a Espanya– ha analitzat com es preparen els espanyols davant la despesa econòmica que suposa “la tornada al col·le”.

 

Segons els resultats obtinguts, el 44% dels espanyols gastarà entre 200 i 500 euros en l’inici del curs escolar 2021. Un 40% de les famílies preveu gastar entre 50 i 200 euros, mentre que el 16% assegura que la despesa superarà els 500€. 

Respecte a l’any anterior, aquesta inversió ha augmentat per al 45% de les famílies, degut principalment a la quantitat de material a comprar (57%) i el nombre de fills escolaritzats (41%). Per al 46% de les famílies la despesa serà molt similar al de 2020, i només disminueix en el 9% dels casos.

 

Roba i material escolar, el més demandat

El 48% dels espanyols assegura que la seua llista de la compra serà molt similar a la de l’any anterior. El que més compraran els espanyols serà material escolar (78%), calçat (69%), roba (62%), llibres (56%) i roba d’esport (53%), entre altres. El material sanitari continuarà sent un imprescindible, ja que el 32% dels espanyols afirma que tindrà en compte aquests productes (com a màscares i gel hidroalcohòlic) a l’hora de preparar la volta al col·legi.

 

Quant a moment de compra, només el 34% dels espanyols ha aprofitat les rebaixes d’estiu per a fer les seues compres i equipar-se davant l’inici del curs escolar. Un 32% ho ha fet durant el mes d’agost, mentre que 1 de cada 3 espanyols s’esperaran a setembre per a fer les seues compres. D’altra banda, només el 4% de les famílies organitzen la volta a la rutina abans de començar les vacances, quan el curs escolar segueix actiu.

 

El mòbil es manté com el canal de compra favorit

La compra en línia segueix en auge. Una realitat que s’ha vist incrementada també arran de la pandèmia, i que s’està consolidant al nostre país. Segons l’estudi de Privalia, el 64% dels espanyols realitzarà la majoria de les seues compres de “la volta” a través del mòbil, que es manté per segon any consecutiu com a dispositiu més utilitzat.

 

No obstant això, la majoria dels espanyols combina les compres per internet amb les presencials. Així, el 56% de les famílies asseguren que realitzaran compres en botigues físiques, ja siguen grans magatzems o xicotets establiments.

Últimes notícies

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.