El surrealista accident telefònic en l’enterrament de Concha Márquez Piquer

 

En l’enterrament de Concha Márquez Piquer, que va morir el passat 18 d’octubre, es va produir un curiós incident per culpa d’un telèfon mòbil.

Tal com ha revelat Beatriz Cortázar en esRadio, i posteriorment s’ha ampliat en ‘Cuatro al Día’, el cel·lular de Ramiro Oliveros, el vidu de Concha Márquez Piquer, va caure dins del fèretre de la cantant.

El descuit es va produir quan l’home va anar a donar-li un últim bes. La periodista de crònica social ha contat el que va parlar amb Oliveros: «S’ha quedat el meu telèfon dins del fèretre. En la caixa. Amb Concha».

Evidentment, ningú es va adonar d’este contratemps i el mòbil va acabar sent enterrat. I ací segueix.
“Humor negre, així cal prendre-s’ho”, comentava Joaquín Prat abans de donar més detalls sobre el succeït. “Què fa la filla quan s’assabenta?, crida al cementeri perquè l’operari s’acoste a la làpida a veure si sona el telèfon, perquè continuava donant senyal”, deia el presentador.

“L’operari no escolta res i la filla decideix repassar les fotografies. És quan s’adona que en donar-li el bes el mòbil s’està lliscant de la butxaca”, continuava Joaquín Prat.

Cortázar també ha revelat que el vidu ha hagut de comprar-se un nou mòbil però «li han respectat el número».

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.