El surrealista accident telefònic en l’enterrament de Concha Márquez Piquer

 

En l’enterrament de Concha Márquez Piquer, que va morir el passat 18 d’octubre, es va produir un curiós incident per culpa d’un telèfon mòbil.

Tal com ha revelat Beatriz Cortázar en esRadio, i posteriorment s’ha ampliat en ‘Cuatro al Día’, el cel·lular de Ramiro Oliveros, el vidu de Concha Márquez Piquer, va caure dins del fèretre de la cantant.

El descuit es va produir quan l’home va anar a donar-li un últim bes. La periodista de crònica social ha contat el que va parlar amb Oliveros: “S’ha quedat el meu telèfon dins del fèretre. En la caixa. Amb Concha”.

Evidentment, ningú es va adonar d’este contratemps i el mòbil va acabar sent enterrat. I ací segueix.
“Humor negre, així cal prendre-s’ho”, comentava Joaquín Prat abans de donar més detalls sobre el succeït. “Què fa la filla quan s’assabenta?, crida al cementeri perquè l’operari s’acoste a la làpida a veure si sona el telèfon, perquè continuava donant senyal”, deia el presentador.

“L’operari no escolta res i la filla decideix repassar les fotografies. És quan s’adona que en donar-li el bes el mòbil s’està lliscant de la butxaca”, continuava Joaquín Prat.

Cortázar també ha revelat que el vidu ha hagut de comprar-se un nou mòbil però “li han respectat el número”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.