El surrealista accident telefònic en l’enterrament de Concha Márquez Piquer

 

En l’enterrament de Concha Márquez Piquer, que va morir el passat 18 d’octubre, es va produir un curiós incident per culpa d’un telèfon mòbil.

Tal com ha revelat Beatriz Cortázar en esRadio, i posteriorment s’ha ampliat en ‘Cuatro al Día’, el cel·lular de Ramiro Oliveros, el vidu de Concha Márquez Piquer, va caure dins del fèretre de la cantant.

El descuit es va produir quan l’home va anar a donar-li un últim bes. La periodista de crònica social ha contat el que va parlar amb Oliveros: «S’ha quedat el meu telèfon dins del fèretre. En la caixa. Amb Concha».

Evidentment, ningú es va adonar d’este contratemps i el mòbil va acabar sent enterrat. I ací segueix.
“Humor negre, així cal prendre-s’ho”, comentava Joaquín Prat abans de donar més detalls sobre el succeït. “Què fa la filla quan s’assabenta?, crida al cementeri perquè l’operari s’acoste a la làpida a veure si sona el telèfon, perquè continuava donant senyal”, deia el presentador.

“L’operari no escolta res i la filla decideix repassar les fotografies. És quan s’adona que en donar-li el bes el mòbil s’està lliscant de la butxaca”, continuava Joaquín Prat.

Cortázar també ha revelat que el vidu ha hagut de comprar-se un nou mòbil però «li han respectat el número».

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.