16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El surrealista accident telefònic en l’enterrament de Concha Márquez Piquer

 

En l’enterrament de Concha Márquez Piquer, que va morir el passat 18 d’octubre, es va produir un curiós incident per culpa d’un telèfon mòbil.

Tal com ha revelat Beatriz Cortázar en esRadio, i posteriorment s’ha ampliat en ‘Cuatro al Día’, el cel·lular de Ramiro Oliveros, el vidu de Concha Márquez Piquer, va caure dins del fèretre de la cantant.

El descuit es va produir quan l’home va anar a donar-li un últim bes. La periodista de crònica social ha contat el que va parlar amb Oliveros: “S’ha quedat el meu telèfon dins del fèretre. En la caixa. Amb Concha”.

Evidentment, ningú es va adonar d’este contratemps i el mòbil va acabar sent enterrat. I ací segueix.
“Humor negre, així cal prendre-s’ho”, comentava Joaquín Prat abans de donar més detalls sobre el succeït. “Què fa la filla quan s’assabenta?, crida al cementeri perquè l’operari s’acoste a la làpida a veure si sona el telèfon, perquè continuava donant senyal”, deia el presentador.

“L’operari no escolta res i la filla decideix repassar les fotografies. És quan s’adona que en donar-li el bes el mòbil s’està lliscant de la butxaca”, continuava Joaquín Prat.

Cortázar també ha revelat que el vidu ha hagut de comprar-se un nou mòbil però “li han respectat el número”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a famílies de víctimes i persones amb incapacitat absoluta per la DANA

El Consell ha aprovat este divendres un decret que concedix una ajuda directa de 80.000 euros a famílies de víctimes de la DANA d'octubre de 2024 i a persones amb incapacitat absoluta i permanent. El termini per a demanar-la serà de tres mesos des de la seua publicació en el DOGV, amb tramitació telemàtica o presencial i possibilitat de fer-ho mitjançant representant.

A disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El detingut pel presumpte doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes va passar a disposició judicial a Vila-real. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets.

Mor l’actor Eric Dane als 53 anys després de lluitar contra l’ELA

L’intèrpret, conegut per interpretar Mark Sloan a Anatomia de Grey, havia fet públic el diagnòstic fa menys d’un any

El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi

El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.

Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx

La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.

El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi

El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.

Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa

La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.