17.5 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Almudena Grandes anuncia que pateix càncer: Estic en les millors mans, segura, confiada i forta

 

L’escriptora Almudena Grandes ha revelat este diumenge que se li ha diagnosticat un càncer. Ho ha fet en la columna que escriu en ‘El País Semanal’ i que ha titulat ‘Tirar una tanca’.

L’autora, que ha afirmat que està “en les millors mans, segura, confiada i fort”, va explicar que ho sap des de fa poc més d’un any: “Tot va començar fa poc més d’un any. Revisió rutinària, tumor maligne, bon pronòstic i a barallar”.

Grandes no va voler anunciar-ho abans “per a estar tranquil·la”. “Mentre els altaveus de la Fira del Llibre de Madrid llançaven als quatre vents els noms dels autors que estaven signant en les casetes, entre ells el meu, jo era a l’hospital amb una complicació intestinal. Així vaig comprendre que el meu silenci havia tingut un preu”, va dir.

L’autora ha revelat en l’article que al mateix temps està escrivint una novel·la que la manté “sencera“, i que continuarà escrivint la seua columna setmanal en El País i cada dos setmanes en ‘El País Semanal’.

“Tal vegada reapareix amb pèl, potser sense pèl, amb una cabellera arrissada o amb el pentinat de la meu volguda Josefina Báquer, com l’anomenava la meua àvia. Però promet solemnement que tornaré a asseure’m en una caseta per a signar exemplars i mirar als ulls dels meus lectors, de les meues lectores”, va dir.

Últimes notícies

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.

PLD Space accelera els assajos del Miura 5 a Terol amb 10 bancs de proves

PLD Space prova diàriament els subsistemes del Miura 5 a Terol amb 10 bancs i 155.000 m², validant components en menys de 24 hores. L'estratègia 'Test like you fly' busca retallar temps i assegurar la fiabilitat abans del llançament