Almudena Grandes anuncia que pateix càncer: Estic en les millors mans, segura, confiada i forta

 

L’escriptora Almudena Grandes ha revelat este diumenge que se li ha diagnosticat un càncer. Ho ha fet en la columna que escriu en ‘El País Semanal’ i que ha titulat ‘Tirar una tanca’.

L’autora, que ha afirmat que està “en les millors mans, segura, confiada i fort”, va explicar que ho sap des de fa poc més d’un any: “Tot va començar fa poc més d’un any. Revisió rutinària, tumor maligne, bon pronòstic i a barallar”.

Grandes no va voler anunciar-ho abans “per a estar tranquil·la”. “Mentre els altaveus de la Fira del Llibre de Madrid llançaven als quatre vents els noms dels autors que estaven signant en les casetes, entre ells el meu, jo era a l’hospital amb una complicació intestinal. Així vaig comprendre que el meu silenci havia tingut un preu”, va dir.

L’autora ha revelat en l’article que al mateix temps està escrivint una novel·la que la manté “sencera“, i que continuarà escrivint la seua columna setmanal en El País i cada dos setmanes en ‘El País Semanal’.

“Tal vegada reapareix amb pèl, potser sense pèl, amb una cabellera arrissada o amb el pentinat de la meu volguda Josefina Báquer, com l’anomenava la meua àvia. Però promet solemnement que tornaré a asseure’m en una caseta per a signar exemplars i mirar als ulls dels meus lectors, de les meues lectores”, va dir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.