16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Almudena Grandes anuncia que pateix càncer: Estic en les millors mans, segura, confiada i forta

 

L’escriptora Almudena Grandes ha revelat este diumenge que se li ha diagnosticat un càncer. Ho ha fet en la columna que escriu en ‘El País Semanal’ i que ha titulat ‘Tirar una tanca’.

L’autora, que ha afirmat que està “en les millors mans, segura, confiada i fort”, va explicar que ho sap des de fa poc més d’un any: “Tot va començar fa poc més d’un any. Revisió rutinària, tumor maligne, bon pronòstic i a barallar”.

Grandes no va voler anunciar-ho abans “per a estar tranquil·la”. “Mentre els altaveus de la Fira del Llibre de Madrid llançaven als quatre vents els noms dels autors que estaven signant en les casetes, entre ells el meu, jo era a l’hospital amb una complicació intestinal. Així vaig comprendre que el meu silenci havia tingut un preu”, va dir.

L’autora ha revelat en l’article que al mateix temps està escrivint una novel·la que la manté “sencera“, i que continuarà escrivint la seua columna setmanal en El País i cada dos setmanes en ‘El País Semanal’.

“Tal vegada reapareix amb pèl, potser sense pèl, amb una cabellera arrissada o amb el pentinat de la meu volguda Josefina Báquer, com l’anomenava la meua àvia. Però promet solemnement que tornaré a asseure’m en una caseta per a signar exemplars i mirar als ulls dels meus lectors, de les meues lectores”, va dir.

Últimes notícies

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.