«Tinc por»: Alonso Caparrós reviu el seu aterridor passat

Alonso Caparrós ha aconseguit estar en pau amb si mateix. No és senzill trobar eixe punt d’harmonia per a ser amable de portes endins, però ha trobat la manera. Ho ha fet escrivint un llibre en el qual conta tots els episodis vitals que han modelat al Caparrós de hui. Totes les vivències, bones i no tan bones, que han marcat la personalitat del col·laborador de televisió.

Cal recordar, que Caparrós ha sigut un dels presentadors més cotitzats dels anys 90, però va decidir abandonar la professió i convertir-se en col·laborador de ‘Sálvame‘ i, des de llavors, ha compartit detalls molt íntims de la seua vida privada.

El col·laborador pertany a una família molt respectada en el món de la comunicació. El seu pare i el seu germà es dediquen al periodisme i, per este motiu, no comparteixen el gir professional que ha fet Caparrós.

Telecinco, i la cinquena edició de ‘GH VIP‘, li van donar una oportunitat per tornar a televisió. Caparrós va acceptar participar en el ‘reality’ estrella del moment, i va explicar el motiu pel qual va desaparéixer de la televisió. Segons va explicar, va estar a punt de perdre-ho tot per la seua addicció a les drogues.

Andrés Caparrós, germà d’Alonso, no va acceptar que el seu germà tornés als mitjans per participar en un ‘reality’ i parlar sobre la seua vida privada. Així doncs, va considerar que la millor opció era allunyar-se d’ell. Tot i això, Caparrós sempre ha pogut comptar amb el suport del públic i, afortunadament, del seu pare.

Alonso Caparrós ha concedit diverses entrevistes relatant el seu infern amb les drogues. Sempre ha transmés un missatge d’esperança. I fins i tot, s’ha ofert a ajudar a persones que estigueren travessant el mateix malson.

De vegades, Alonso exerceix de presentador a ‘Sálvame’. Està molt il·lusionat amb els seus nous projectes, i vol que els seus seguidors tinguen molt present un missatge: les drogues no són per sempre.

El col·laborador reviu el seu pitjor malson: «no m’estimava a mi mateix»

Alonso Caparrós ha escrit un llibre amb el qual pretén ajudar els seus lectors; ‘Un trozo de cielo azul’, un projecte que sempre ha tingut al cap, al qual ha dedicat tres mesos de la seua vida i que ara presenta amb la il·lusió d’un xiquet amb sabates noves. És una introspecció necessària per a poder ressorgir amb la força d’un ocell fènix.

El col·laborador vol compartir la seua experiència. No està disposat que ningú renuncie a ser lliure, i és conscient que la drogodependència és la presó més cruel que existeix. «Van ser anys de molt patiment, però m’he desfet de tot això», assegura.

Les drogues van destrossar a la família Caparrós. Encara que, Alonso assegura que, en cap moment, va sentir rebuig cap a ells. Únicament va optar per aïllar-se per no crear-los cap problema. «Vaig entendre que havia de fer front a un monstre contra el qual no podia lluitar. No m’estimava a mi mateix, però sí amb bogeria als altres», declara a ‘La Razón’.

 

El col·laborador ha reviscut el seu infern mentre escrivia el llibre. «La por a recaure segueix, però en la meua ment no hi ha cap classe de droga», confessa. És conscient que, esta malaltia, pot tornar a aparéixer en qualsevol moment. Per este motiu, ha ressaltat la importància de demanar ajuda, i de posar-se en mans de professionals.

Alonso ha patit diversos episodis en què la seua vida ha corregut perill. Tot i que, després de superar una addicció tan forta, considera que està preparat per a tot. «Tenia por a la mort, però ara només li tinc respecte. La por ja ha marxat», manifesta.

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.

La nova APP GVA+Salut incorpora SIP virtual i accés a imatges clíniques

La Conselleria de Sanitat ha renovat l'APP GVA+Salut amb targeta SIP virtual, accés a imatges clíniques i noves ferramentes digitals per a agilitzar l'atenció i donar més autonomia al pacient.

Set detinguts per usar associacions cannábicas de Torrevieja com a punts de venda de droga

La Guàrdia Civil arresta a set responsables de cinc associacions cannábicas de Torrevieja per utilitzar-les com a punts de venda de marihuana i haixix, amb un menor implicat en l'activitat.

Espanya es mesura a Sèrbia amb el retorn de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i el dubte de Joan García

La selecció espanyola afronta un amistós exigent davant Sèrbia en La Ceràmica, amb el retrobament de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i la possible posada de llarg de Joan García en la porteria.