«Tinc por»: Alonso Caparrós reviu el seu aterridor passat

Alonso Caparrós ha aconseguit estar en pau amb si mateix. No és senzill trobar eixe punt d’harmonia per a ser amable de portes endins, però ha trobat la manera. Ho ha fet escrivint un llibre en el qual conta tots els episodis vitals que han modelat al Caparrós de hui. Totes les vivències, bones i no tan bones, que han marcat la personalitat del col·laborador de televisió.

Cal recordar, que Caparrós ha sigut un dels presentadors més cotitzats dels anys 90, però va decidir abandonar la professió i convertir-se en col·laborador de ‘Sálvame‘ i, des de llavors, ha compartit detalls molt íntims de la seua vida privada.

El col·laborador pertany a una família molt respectada en el món de la comunicació. El seu pare i el seu germà es dediquen al periodisme i, per este motiu, no comparteixen el gir professional que ha fet Caparrós.

Telecinco, i la cinquena edició de ‘GH VIP‘, li van donar una oportunitat per tornar a televisió. Caparrós va acceptar participar en el ‘reality’ estrella del moment, i va explicar el motiu pel qual va desaparéixer de la televisió. Segons va explicar, va estar a punt de perdre-ho tot per la seua addicció a les drogues.

Andrés Caparrós, germà d’Alonso, no va acceptar que el seu germà tornés als mitjans per participar en un ‘reality’ i parlar sobre la seua vida privada. Així doncs, va considerar que la millor opció era allunyar-se d’ell. Tot i això, Caparrós sempre ha pogut comptar amb el suport del públic i, afortunadament, del seu pare.

Alonso Caparrós ha concedit diverses entrevistes relatant el seu infern amb les drogues. Sempre ha transmés un missatge d’esperança. I fins i tot, s’ha ofert a ajudar a persones que estigueren travessant el mateix malson.

De vegades, Alonso exerceix de presentador a ‘Sálvame’. Està molt il·lusionat amb els seus nous projectes, i vol que els seus seguidors tinguen molt present un missatge: les drogues no són per sempre.

El col·laborador reviu el seu pitjor malson: «no m’estimava a mi mateix»

Alonso Caparrós ha escrit un llibre amb el qual pretén ajudar els seus lectors; ‘Un trozo de cielo azul’, un projecte que sempre ha tingut al cap, al qual ha dedicat tres mesos de la seua vida i que ara presenta amb la il·lusió d’un xiquet amb sabates noves. És una introspecció necessària per a poder ressorgir amb la força d’un ocell fènix.

El col·laborador vol compartir la seua experiència. No està disposat que ningú renuncie a ser lliure, i és conscient que la drogodependència és la presó més cruel que existeix. «Van ser anys de molt patiment, però m’he desfet de tot això», assegura.

Les drogues van destrossar a la família Caparrós. Encara que, Alonso assegura que, en cap moment, va sentir rebuig cap a ells. Únicament va optar per aïllar-se per no crear-los cap problema. «Vaig entendre que havia de fer front a un monstre contra el qual no podia lluitar. No m’estimava a mi mateix, però sí amb bogeria als altres», declara a ‘La Razón’.

 

El col·laborador ha reviscut el seu infern mentre escrivia el llibre. «La por a recaure segueix, però en la meua ment no hi ha cap classe de droga», confessa. És conscient que, esta malaltia, pot tornar a aparéixer en qualsevol moment. Per este motiu, ha ressaltat la importància de demanar ajuda, i de posar-se en mans de professionals.

Alonso ha patit diversos episodis en què la seua vida ha corregut perill. Tot i que, després de superar una addicció tan forta, considera que està preparat per a tot. «Tenia por a la mort, però ara només li tinc respecte. La por ja ha marxat», manifesta.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.