«Tinc por»: Alonso Caparrós reviu el seu aterridor passat

Alonso Caparrós ha aconseguit estar en pau amb si mateix. No és senzill trobar eixe punt d’harmonia per a ser amable de portes endins, però ha trobat la manera. Ho ha fet escrivint un llibre en el qual conta tots els episodis vitals que han modelat al Caparrós de hui. Totes les vivències, bones i no tan bones, que han marcat la personalitat del col·laborador de televisió.

Cal recordar, que Caparrós ha sigut un dels presentadors més cotitzats dels anys 90, però va decidir abandonar la professió i convertir-se en col·laborador de ‘Sálvame‘ i, des de llavors, ha compartit detalls molt íntims de la seua vida privada.

El col·laborador pertany a una família molt respectada en el món de la comunicació. El seu pare i el seu germà es dediquen al periodisme i, per este motiu, no comparteixen el gir professional que ha fet Caparrós.

Telecinco, i la cinquena edició de ‘GH VIP‘, li van donar una oportunitat per tornar a televisió. Caparrós va acceptar participar en el ‘reality’ estrella del moment, i va explicar el motiu pel qual va desaparéixer de la televisió. Segons va explicar, va estar a punt de perdre-ho tot per la seua addicció a les drogues.

Andrés Caparrós, germà d’Alonso, no va acceptar que el seu germà tornés als mitjans per participar en un ‘reality’ i parlar sobre la seua vida privada. Així doncs, va considerar que la millor opció era allunyar-se d’ell. Tot i això, Caparrós sempre ha pogut comptar amb el suport del públic i, afortunadament, del seu pare.

Alonso Caparrós ha concedit diverses entrevistes relatant el seu infern amb les drogues. Sempre ha transmés un missatge d’esperança. I fins i tot, s’ha ofert a ajudar a persones que estigueren travessant el mateix malson.

De vegades, Alonso exerceix de presentador a ‘Sálvame’. Està molt il·lusionat amb els seus nous projectes, i vol que els seus seguidors tinguen molt present un missatge: les drogues no són per sempre.

El col·laborador reviu el seu pitjor malson: «no m’estimava a mi mateix»

Alonso Caparrós ha escrit un llibre amb el qual pretén ajudar els seus lectors; ‘Un trozo de cielo azul’, un projecte que sempre ha tingut al cap, al qual ha dedicat tres mesos de la seua vida i que ara presenta amb la il·lusió d’un xiquet amb sabates noves. És una introspecció necessària per a poder ressorgir amb la força d’un ocell fènix.

El col·laborador vol compartir la seua experiència. No està disposat que ningú renuncie a ser lliure, i és conscient que la drogodependència és la presó més cruel que existeix. «Van ser anys de molt patiment, però m’he desfet de tot això», assegura.

Les drogues van destrossar a la família Caparrós. Encara que, Alonso assegura que, en cap moment, va sentir rebuig cap a ells. Únicament va optar per aïllar-se per no crear-los cap problema. «Vaig entendre que havia de fer front a un monstre contra el qual no podia lluitar. No m’estimava a mi mateix, però sí amb bogeria als altres», declara a ‘La Razón’.

 

El col·laborador ha reviscut el seu infern mentre escrivia el llibre. «La por a recaure segueix, però en la meua ment no hi ha cap classe de droga», confessa. És conscient que, esta malaltia, pot tornar a aparéixer en qualsevol moment. Per este motiu, ha ressaltat la importància de demanar ajuda, i de posar-se en mans de professionals.

Alonso ha patit diversos episodis en què la seua vida ha corregut perill. Tot i que, després de superar una addicció tan forta, considera que està preparat per a tot. «Tenia por a la mort, però ara només li tinc respecte. La por ja ha marxat», manifesta.

Últimes notícies

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.

Un patinet manipulat fuig pel centre de Benidorm a 104 km/h abans de ser interceptat

La Policia Local de Benidorm ha interceptat un patinet elèctric manipulat que ha arribat als 104 km/h després d’una fuga de més de dos quilòmetres pel centre de la ciutat. El conductor ha sigut sancionat per conducció temerària i per circular sense assegurança ni certificat de registre.