Antonio David Flores revela per fi per què no ha denunciat a Rocío Carrasco

Antonio David Flores ha reaparegut en el seu canal de ‘YouTube’ carregant de nou contra ‘La Fàbrica de la Tele’. L’excol·laborador ha recordat el gran «mal» que li va fer tant a ell com a la seua família l’emissió de la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ recollint algunes de les acusacions que han abocat sobre ell. Un moment que ha aprofitat per a assegurar que, igual que va demandar a la productora per acomiadament improcedent, judici que va acabar guanyant, també ho farà contra altres persones que treballen en la cadena.

«Molts em pregunteu que quan arribarà el torn de Carlota Corredera i Jorge Javier, tranquils que tot arribarà. Jo sempre dic que això és com la gota malaia, és qüestió de paciència«, ha indicat. Un moment que ha aprofitat per a explicar la raó per la qual no ha emprés accions legals contra Rocío Carrasco després de les dures declaracions que va realitzar sobre ell en la seua docuserie.

Després de molt de temps callat i esquivant aqueixa pregunta dels reporters, «vull aclarir que mai he denunciat penalment ni civilment a la mare dels meus fills. Això no vol dir que el dia de demà no el vaja a fer«, va assegurar en el seu advertiment a través del seu canal de YouTube.

No obstant això, i ací van els motius de no haver-ho fet fins hui, aquests tenen a veure amb el fet que a ell no li correspon fer aquest pas, segons la seua opinió. «El que acusa és el que ha de demostrar la culpabilitat, i continue esperant aqueixa acusació i que es demostre que soc culpable d’aqueix delicte de violència del qual se’m va acusar públicament. Continue esperant l’obertura d’aqueix cas després del seu sobreseïment«, va assegurar, recordant al seu torn que no se li ha portat a judici per aqueixos suposats episodis que va contar la seua exmuller.


D’aquesta manera, ha confessat estar tranquil en aqueix aspecte i ha reconegut que no sent ràbia ni cap a ella ni cap a ‘La Fábrica de la Tele’. «L’únic sentiment que em ronda al cap i en la meua ànima és el de la justícia i que el mal que se m’ha fet a mi i la meua família se li aplique justícia. No en un plató de televisió, en el jutjat«, ha revelat deixant veure que està molt tranquil.

Un moment que ha aprofitat per a comparar el seu cas amb el judici que té ara en marxa la seua filla. «Rocío Flores va tardar quatre mesos, una vegada que van arribar les sentències de primera instància, a recórrer a l’Audiència Provincial, jo porte esperant 437 dies al fet que facen això amb mi«, ha resolt.

Hi ha gent que després de les paraules d’Antonio David en el seu canal de Youtube ha comparat el seu cas amb el de Johnny Deep contra Amber Head.

Últimes notícies

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.