Antonio David Flores revela per fi per què no ha denunciat a Rocío Carrasco

Antonio David Flores ha reaparegut en el seu canal de ‘YouTube’ carregant de nou contra ‘La Fàbrica de la Tele’. L’excol·laborador ha recordat el gran “mal” que li va fer tant a ell com a la seua família l’emissió de la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ recollint algunes de les acusacions que han abocat sobre ell. Un moment que ha aprofitat per a assegurar que, igual que va demandar a la productora per acomiadament improcedent, judici que va acabar guanyant, també ho farà contra altres persones que treballen en la cadena.

Molts em pregunteu que quan arribarà el torn de Carlota Corredera i Jorge Javier, tranquils que tot arribarà. Jo sempre dic que això és com la gota malaia, és qüestió de paciència“, ha indicat. Un moment que ha aprofitat per a explicar la raó per la qual no ha emprés accions legals contra Rocío Carrasco després de les dures declaracions que va realitzar sobre ell en la seua docuserie.

Després de molt de temps callat i esquivant aqueixa pregunta dels reporters, “vull aclarir que mai he denunciat penalment ni civilment a la mare dels meus fills. Això no vol dir que el dia de demà no el vaja a fer“, va assegurar en el seu advertiment a través del seu canal de YouTube.

No obstant això, i ací van els motius de no haver-ho fet fins hui, aquests tenen a veure amb el fet que a ell no li correspon fer aquest pas, segons la seua opinió. “El que acusa és el que ha de demostrar la culpabilitat, i continue esperant aqueixa acusació i que es demostre que soc culpable d’aqueix delicte de violència del qual se’m va acusar públicament. Continue esperant l’obertura d’aqueix cas després del seu sobreseïment“, va assegurar, recordant al seu torn que no se li ha portat a judici per aqueixos suposats episodis que va contar la seua exmuller.


D’aquesta manera, ha confessat estar tranquil en aqueix aspecte i ha reconegut que no sent ràbia ni cap a ella ni cap a ‘La Fábrica de la Tele’. “L’únic sentiment que em ronda al cap i en la meua ànima és el de la justícia i que el mal que se m’ha fet a mi i la meua família se li aplique justícia. No en un plató de televisió, en el jutjat“, ha revelat deixant veure que està molt tranquil.

Un moment que ha aprofitat per a comparar el seu cas amb el judici que té ara en marxa la seua filla. “Rocío Flores va tardar quatre mesos, una vegada que van arribar les sentències de primera instància, a recórrer a l’Audiència Provincial, jo porte esperant 437 dies al fet que facen això amb mi“, ha resolt.

Hi ha gent que després de les paraules d’Antonio David en el seu canal de Youtube ha comparat el seu cas amb el de Johnny Deep contra Amber Head.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.