Antonio David Flores revela per fi per què no ha denunciat a Rocío Carrasco

Antonio David Flores ha reaparegut en el seu canal de ‘YouTube’ carregant de nou contra ‘La Fàbrica de la Tele’. L’excol·laborador ha recordat el gran «mal» que li va fer tant a ell com a la seua família l’emissió de la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ recollint algunes de les acusacions que han abocat sobre ell. Un moment que ha aprofitat per a assegurar que, igual que va demandar a la productora per acomiadament improcedent, judici que va acabar guanyant, també ho farà contra altres persones que treballen en la cadena.

«Molts em pregunteu que quan arribarà el torn de Carlota Corredera i Jorge Javier, tranquils que tot arribarà. Jo sempre dic que això és com la gota malaia, és qüestió de paciència«, ha indicat. Un moment que ha aprofitat per a explicar la raó per la qual no ha emprés accions legals contra Rocío Carrasco després de les dures declaracions que va realitzar sobre ell en la seua docuserie.

Després de molt de temps callat i esquivant aqueixa pregunta dels reporters, «vull aclarir que mai he denunciat penalment ni civilment a la mare dels meus fills. Això no vol dir que el dia de demà no el vaja a fer«, va assegurar en el seu advertiment a través del seu canal de YouTube.

No obstant això, i ací van els motius de no haver-ho fet fins hui, aquests tenen a veure amb el fet que a ell no li correspon fer aquest pas, segons la seua opinió. «El que acusa és el que ha de demostrar la culpabilitat, i continue esperant aqueixa acusació i que es demostre que soc culpable d’aqueix delicte de violència del qual se’m va acusar públicament. Continue esperant l’obertura d’aqueix cas després del seu sobreseïment«, va assegurar, recordant al seu torn que no se li ha portat a judici per aqueixos suposats episodis que va contar la seua exmuller.


D’aquesta manera, ha confessat estar tranquil en aqueix aspecte i ha reconegut que no sent ràbia ni cap a ella ni cap a ‘La Fábrica de la Tele’. «L’únic sentiment que em ronda al cap i en la meua ànima és el de la justícia i que el mal que se m’ha fet a mi i la meua família se li aplique justícia. No en un plató de televisió, en el jutjat«, ha revelat deixant veure que està molt tranquil.

Un moment que ha aprofitat per a comparar el seu cas amb el judici que té ara en marxa la seua filla. «Rocío Flores va tardar quatre mesos, una vegada que van arribar les sentències de primera instància, a recórrer a l’Audiència Provincial, jo porte esperant 437 dies al fet que facen això amb mi«, ha resolt.

Hi ha gent que després de les paraules d’Antonio David en el seu canal de Youtube ha comparat el seu cas amb el de Johnny Deep contra Amber Head.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.