17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Antonio David Flores revela per fi per què no ha denunciat a Rocío Carrasco

Antonio David Flores ha reaparegut en el seu canal de ‘YouTube’ carregant de nou contra ‘La Fàbrica de la Tele’. L’excol·laborador ha recordat el gran “mal” que li va fer tant a ell com a la seua família l’emissió de la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ recollint algunes de les acusacions que han abocat sobre ell. Un moment que ha aprofitat per a assegurar que, igual que va demandar a la productora per acomiadament improcedent, judici que va acabar guanyant, també ho farà contra altres persones que treballen en la cadena.

Molts em pregunteu que quan arribarà el torn de Carlota Corredera i Jorge Javier, tranquils que tot arribarà. Jo sempre dic que això és com la gota malaia, és qüestió de paciència“, ha indicat. Un moment que ha aprofitat per a explicar la raó per la qual no ha emprés accions legals contra Rocío Carrasco després de les dures declaracions que va realitzar sobre ell en la seua docuserie.

Després de molt de temps callat i esquivant aqueixa pregunta dels reporters, “vull aclarir que mai he denunciat penalment ni civilment a la mare dels meus fills. Això no vol dir que el dia de demà no el vaja a fer“, va assegurar en el seu advertiment a través del seu canal de YouTube.

No obstant això, i ací van els motius de no haver-ho fet fins hui, aquests tenen a veure amb el fet que a ell no li correspon fer aquest pas, segons la seua opinió. “El que acusa és el que ha de demostrar la culpabilitat, i continue esperant aqueixa acusació i que es demostre que soc culpable d’aqueix delicte de violència del qual se’m va acusar públicament. Continue esperant l’obertura d’aqueix cas després del seu sobreseïment“, va assegurar, recordant al seu torn que no se li ha portat a judici per aqueixos suposats episodis que va contar la seua exmuller.


D’aquesta manera, ha confessat estar tranquil en aqueix aspecte i ha reconegut que no sent ràbia ni cap a ella ni cap a ‘La Fábrica de la Tele’. “L’únic sentiment que em ronda al cap i en la meua ànima és el de la justícia i que el mal que se m’ha fet a mi i la meua família se li aplique justícia. No en un plató de televisió, en el jutjat“, ha revelat deixant veure que està molt tranquil.

Un moment que ha aprofitat per a comparar el seu cas amb el judici que té ara en marxa la seua filla. “Rocío Flores va tardar quatre mesos, una vegada que van arribar les sentències de primera instància, a recórrer a l’Audiència Provincial, jo porte esperant 437 dies al fet que facen això amb mi“, ha resolt.

Hi ha gent que després de les paraules d’Antonio David en el seu canal de Youtube ha comparat el seu cas amb el de Johnny Deep contra Amber Head.

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.