14.1 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Antonio David Flores revela per fi per què no ha denunciat a Rocío Carrasco

Antonio David Flores ha reaparegut en el seu canal de ‘YouTube’ carregant de nou contra ‘La Fàbrica de la Tele’. L’excol·laborador ha recordat el gran “mal” que li va fer tant a ell com a la seua família l’emissió de la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ recollint algunes de les acusacions que han abocat sobre ell. Un moment que ha aprofitat per a assegurar que, igual que va demandar a la productora per acomiadament improcedent, judici que va acabar guanyant, també ho farà contra altres persones que treballen en la cadena.

Molts em pregunteu que quan arribarà el torn de Carlota Corredera i Jorge Javier, tranquils que tot arribarà. Jo sempre dic que això és com la gota malaia, és qüestió de paciència“, ha indicat. Un moment que ha aprofitat per a explicar la raó per la qual no ha emprés accions legals contra Rocío Carrasco després de les dures declaracions que va realitzar sobre ell en la seua docuserie.

Després de molt de temps callat i esquivant aqueixa pregunta dels reporters, “vull aclarir que mai he denunciat penalment ni civilment a la mare dels meus fills. Això no vol dir que el dia de demà no el vaja a fer“, va assegurar en el seu advertiment a través del seu canal de YouTube.

No obstant això, i ací van els motius de no haver-ho fet fins hui, aquests tenen a veure amb el fet que a ell no li correspon fer aquest pas, segons la seua opinió. “El que acusa és el que ha de demostrar la culpabilitat, i continue esperant aqueixa acusació i que es demostre que soc culpable d’aqueix delicte de violència del qual se’m va acusar públicament. Continue esperant l’obertura d’aqueix cas després del seu sobreseïment“, va assegurar, recordant al seu torn que no se li ha portat a judici per aqueixos suposats episodis que va contar la seua exmuller.


D’aquesta manera, ha confessat estar tranquil en aqueix aspecte i ha reconegut que no sent ràbia ni cap a ella ni cap a ‘La Fábrica de la Tele’. “L’únic sentiment que em ronda al cap i en la meua ànima és el de la justícia i que el mal que se m’ha fet a mi i la meua família se li aplique justícia. No en un plató de televisió, en el jutjat“, ha revelat deixant veure que està molt tranquil.

Un moment que ha aprofitat per a comparar el seu cas amb el judici que té ara en marxa la seua filla. “Rocío Flores va tardar quatre mesos, una vegada que van arribar les sentències de primera instància, a recórrer a l’Audiència Provincial, jo porte esperant 437 dies al fet que facen això amb mi“, ha resolt.

Hi ha gent que després de les paraules d’Antonio David en el seu canal de Youtube ha comparat el seu cas amb el de Johnny Deep contra Amber Head.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.