Bertín Osborne i Fabiola Martínez, junts de nou després de la seua separació

Amb motiu de la festa de la seua fundació benèfica, Bertín Osborne i Fabiola Martínez, que fa uns mesos van posar fi a la seua relació, després de vint anys d’amor, s’han tornat a ajuntar.
I, per a l’ocasió, l’ex matrimoni ha fet un reportatge exclusiu per a la revista Hola!, en el qual parlen de com és la seua nova vida i què comporta este retrobament per a tots dos.

És indubtable que entre ells hi ha afecte, respecte i fins i tot amor, més enllà dels dos fills que tenen en comú, Kike, de 14 anys, i Carlos, de 12.
«Fabiola és la dona més increïble que he conegut», assegura l’artista i presentador. «Li desitge que gaudi de la vida, que es divertisca i que pense que, passe el que passe, sempre estarem units», remata Osborne.

Bertín i Fabiola donen una lliçó que contrasta amb totes eixes ruptures que acaben en batalla acarnissada. No sols s’han prestat a ser fotografiats l’u al costat de l’altre, sinó que, també, les paraules que pronuncien al llarg de l’entrevista són clarificadores dels sentiments que continuen quedant entre ells. Una cosa lògica, d’altra banda, a tenor dels 20 anys d’amor. «Hi ha molt d’afecte i respecte pel qual hem construït en el nostre matrimoni. Tots dos ens hem quedat amb el millor de l’altre», és la primera de les manifestacions amb la qual realitzen una declaració d’intencions en tota regla.

En el reportatge, en el qual posen abraçats i molt còmplices, la veneçolana assegura que la seua relació amb Bertín és «atípicament bona» després d’una separació.
A més, indica que els seus fills «noten» la separació. «Però tots dos ens esforcem per minimitzar el seu efecte, és inevitable», diu Martínez, que revela que ja ha trobat pis nou a Madrid. «Reformat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Estic molt contenta», subratlla en relació al seu fill Kike.

Al llarg de l’entrevista parlen llargament d’eixa fundació que celebrava una festa per a la qual Osborne va vendre les entrades quasi en temps rècord, que van crear a partir del naixement del seu fill Kike.

 

La boda de Claudia

 

Per descomptat, al llarg de l’extens reportatge, tant Bertín com Fabiola parlen d’eixa boda que la família, perquè mai deixaran de ser-ho, té en l’horitzó. Es tracta de la que unirà a Claudia Osborne amb José Entrecanales i que compta amb el beneplàcit del pare de la jove. «Algun dia tenia que ser que Claudia es casara. M’ha encantat que haja triat a José, és com ‘seguir a casa'», són les paraules que li dedica a l’home que, en uns mesos, es convertirà en el seu gendre.

Fabiola, per part seua, parla de la raó que tenia una altra de les filles del seu ex, Eugenia: «Em va dir: ‘Mamà sempre deia que papà era millor com a amic’, i és cert que Bertín és un excel·lent amic«. Una amistat que posen de manifest, perquè ningú puga parlar que, entre ells, hi haja hagut un punt final amarg que entele aqueixes dos dècades d’amor.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.