15 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Bertín Osborne i Fabiola Martínez, junts de nou després de la seua separació

Amb motiu de la festa de la seua fundació benèfica, Bertín Osborne i Fabiola Martínez, que fa uns mesos van posar fi a la seua relació, després de vint anys d’amor, s’han tornat a ajuntar.
I, per a l’ocasió, l’ex matrimoni ha fet un reportatge exclusiu per a la revista Hola!, en el qual parlen de com és la seua nova vida i què comporta este retrobament per a tots dos.

És indubtable que entre ells hi ha afecte, respecte i fins i tot amor, més enllà dels dos fills que tenen en comú, Kike, de 14 anys, i Carlos, de 12.
“Fabiola és la dona més increïble que he conegut”, assegura l’artista i presentador. “Li desitge que gaudi de la vida, que es divertisca i que pense que, passe el que passe, sempre estarem units”, remata Osborne.

Bertín i Fabiola donen una lliçó que contrasta amb totes eixes ruptures que acaben en batalla acarnissada. No sols s’han prestat a ser fotografiats l’u al costat de l’altre, sinó que, també, les paraules que pronuncien al llarg de l’entrevista són clarificadores dels sentiments que continuen quedant entre ells. Una cosa lògica, d’altra banda, a tenor dels 20 anys d’amor. “Hi ha molt d’afecte i respecte pel qual hem construït en el nostre matrimoni. Tots dos ens hem quedat amb el millor de l’altre”, és la primera de les manifestacions amb la qual realitzen una declaració d’intencions en tota regla.

En el reportatge, en el qual posen abraçats i molt còmplices, la veneçolana assegura que la seua relació amb Bertín és “atípicament bona” després d’una separació.
A més, indica que els seus fills “noten” la separació. “Però tots dos ens esforcem per minimitzar el seu efecte, és inevitable”, diu Martínez, que revela que ja ha trobat pis nou a Madrid. “Reformat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Estic molt contenta”, subratlla en relació al seu fill Kike.

Al llarg de l’entrevista parlen llargament d’eixa fundació que celebrava una festa per a la qual Osborne va vendre les entrades quasi en temps rècord, que van crear a partir del naixement del seu fill Kike.

 

La boda de Claudia

 

Per descomptat, al llarg de l’extens reportatge, tant Bertín com Fabiola parlen d’eixa boda que la família, perquè mai deixaran de ser-ho, té en l’horitzó. Es tracta de la que unirà a Claudia Osborne amb José Entrecanales i que compta amb el beneplàcit del pare de la jove. “Algun dia tenia que ser que Claudia es casara. M’ha encantat que haja triat a José, és com ‘seguir a casa'”, són les paraules que li dedica a l’home que, en uns mesos, es convertirà en el seu gendre.

Fabiola, per part seua, parla de la raó que tenia una altra de les filles del seu ex, Eugenia: “Em va dir: ‘Mamà sempre deia que papà era millor com a amic’, i és cert que Bertín és un excel·lent amic“. Una amistat que posen de manifest, perquè ningú puga parlar que, entre ells, hi haja hagut un punt final amarg que entele aqueixes dos dècades d’amor.

Últimes notícies

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.

6 anys i mig de presó per acoltellar al menor que li va perseguir després d’un robatori a Sueca

L'Audiència de València ha condemnat a 6 anys i mig de presó a un home per robatori amb violència i homicidi en grau de temptativa després d'acoltellar a un menor que li va donar abast a Sueca. La sentència inclou indemnització, orde d'allunyament i ha sigut declarada ferm.

El SAMU assistix el naixement d’un bebé en l’ambulància camine de l’hospital a València

Un equip del SAMU ha assistit el naixement d'un bebé en plena ambulància durant el trasllat a l'Hospital La Fe. La mare, de 39 setmanes, i el xiquet han ingressat en bon estat.

València CF prohibix de manera cautelar l’accés a l’abonat expedientat per insults racistes

El club veta temporalment l'entrada a Mestalla a l'aficionat investigat per insults racistes i homòfobs, a l'espera de resoldre l'expedient d'expulsió.

Vox demana altura de mires al PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha confirmat negociacions amb el PP per a recolzar la investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Reclama altura de mires i un pacte previ.

Pérez Llorca ha anunciat la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense acord firmat amb Vox

El secretari general del PPCV ha anunciat que presenta la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense haver firmat cap acord amb Vox. Assegura que no és rellevant rubricar documents previs i destaca la cordialitat en les reunions mantingudes.

Vicente Lafuente (CEV) ha sigut elegit vicepresident de CEOE a proposta de Garamendi

El president de la CEV, Vicente Lafuente, ha sigut nomenat vicepresident de la CEOE després de la proposta d'Antonio Garamendi. La CEV manté 30 representants en l'Assemblea General.

Vox apel·la a l’altura de mires del PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP per a tancar un acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. El síndic José María Llanos ha confirmat negociacions en marxa, centrades en polítiques, i exigix que el pacte estiga tancat abans de la votació.