23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Bertín Osborne i Fabiola Martínez, junts de nou després de la seua separació

Amb motiu de la festa de la seua fundació benèfica, Bertín Osborne i Fabiola Martínez, que fa uns mesos van posar fi a la seua relació, després de vint anys d’amor, s’han tornat a ajuntar.
I, per a l’ocasió, l’ex matrimoni ha fet un reportatge exclusiu per a la revista Hola!, en el qual parlen de com és la seua nova vida i què comporta este retrobament per a tots dos.

És indubtable que entre ells hi ha afecte, respecte i fins i tot amor, més enllà dels dos fills que tenen en comú, Kike, de 14 anys, i Carlos, de 12.
“Fabiola és la dona més increïble que he conegut”, assegura l’artista i presentador. “Li desitge que gaudi de la vida, que es divertisca i que pense que, passe el que passe, sempre estarem units”, remata Osborne.

Bertín i Fabiola donen una lliçó que contrasta amb totes eixes ruptures que acaben en batalla acarnissada. No sols s’han prestat a ser fotografiats l’u al costat de l’altre, sinó que, també, les paraules que pronuncien al llarg de l’entrevista són clarificadores dels sentiments que continuen quedant entre ells. Una cosa lògica, d’altra banda, a tenor dels 20 anys d’amor. “Hi ha molt d’afecte i respecte pel qual hem construït en el nostre matrimoni. Tots dos ens hem quedat amb el millor de l’altre”, és la primera de les manifestacions amb la qual realitzen una declaració d’intencions en tota regla.

En el reportatge, en el qual posen abraçats i molt còmplices, la veneçolana assegura que la seua relació amb Bertín és “atípicament bona” després d’una separació.
A més, indica que els seus fills “noten” la separació. “Però tots dos ens esforcem per minimitzar el seu efecte, és inevitable”, diu Martínez, que revela que ja ha trobat pis nou a Madrid. “Reformat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Estic molt contenta”, subratlla en relació al seu fill Kike.

Al llarg de l’entrevista parlen llargament d’eixa fundació que celebrava una festa per a la qual Osborne va vendre les entrades quasi en temps rècord, que van crear a partir del naixement del seu fill Kike.

 

La boda de Claudia

 

Per descomptat, al llarg de l’extens reportatge, tant Bertín com Fabiola parlen d’eixa boda que la família, perquè mai deixaran de ser-ho, té en l’horitzó. Es tracta de la que unirà a Claudia Osborne amb José Entrecanales i que compta amb el beneplàcit del pare de la jove. “Algun dia tenia que ser que Claudia es casara. M’ha encantat que haja triat a José, és com ‘seguir a casa'”, són les paraules que li dedica a l’home que, en uns mesos, es convertirà en el seu gendre.

Fabiola, per part seua, parla de la raó que tenia una altra de les filles del seu ex, Eugenia: “Em va dir: ‘Mamà sempre deia que papà era millor com a amic’, i és cert que Bertín és un excel·lent amic“. Una amistat que posen de manifest, perquè ningú puga parlar que, entre ells, hi haja hagut un punt final amarg que entele aqueixes dos dècades d’amor.

Últimes notícies

El Consell critica la fi de la pròrroga nuclear i reivindica el paper clau de Cofrentes

El Consell ha criticat la decisió de no prorrogar les centrals nuclears i ha defés que Cofrentes és clau per al subministrament i la competitivitat. Ha demanat revisar l'acord de tancament de 2019.

Alacant, Ministeri i Consell agilitzen la rehabilitació de la biblioteca Azorín

Ajuntament, Consell i Ministeri han alineat els últims tràmits per a la reforma interior de la biblioteca Azorín, la principal de la província. La coordinació tècnica pretén que les obres arranquen en poques setmanes i es compatibilitzen amb la protecció patrimonial de l'entorn.

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.

Folgat marca el ritme en Moto2 i Moreira es queda fora de la segona classificació a Cheste

Daniel Holgado va ser el més ràpid en la pràctica oficial de Moto2 a Cheste i va batre dos vegades el rècord de la categoria. El líder Diogo Moreira va acabar 19é i haurà de passar per la primera classificació.

Els bombers de València es van reforçar com si tota la província estiguera en roig per la DANA

El Consorci Provincial de Bombers de València va blindar el seu operatiu durant la DANA amb un reforç equivalent al nivell roig en tota la província. La decisió es va sustentar en una cadena d'avisos i va quedar documentada en un informe remés al jutjat que investiga la gestió de l'episodi.

Armengol advoca per eleccions anticipades en la Comunitat Valenciana davant una situació ‘dramàtica’

Francina Armengol ha defés un avançament electoral en la Comunitat Valenciana en qualificar de 'dramàtica' la situació política i social. Ha lligat la seua postura a la dimissió de Carlos Mazón i a la necessitat que Diana Morant romanga a València.

David Almansa va manar a Cheste i set espanyols van entrar directes a la Q2 de Moto3

David Almansa (Honda) es va imposar en la pràctica oficial de Moto3 a Cheste amb 1.37.333 i va assegurar la passada directa a la Q2. Set espanyols es van situar entre els catorze més ràpids, amb Ángel Piqueras i Adrián Cruces també classificats.