Bertín Osborne i Fabiola Martínez, junts de nou després de la seua separació

Amb motiu de la festa de la seua fundació benèfica, Bertín Osborne i Fabiola Martínez, que fa uns mesos van posar fi a la seua relació, després de vint anys d’amor, s’han tornat a ajuntar.
I, per a l’ocasió, l’ex matrimoni ha fet un reportatge exclusiu per a la revista Hola!, en el qual parlen de com és la seua nova vida i què comporta este retrobament per a tots dos.

És indubtable que entre ells hi ha afecte, respecte i fins i tot amor, més enllà dels dos fills que tenen en comú, Kike, de 14 anys, i Carlos, de 12.
«Fabiola és la dona més increïble que he conegut», assegura l’artista i presentador. «Li desitge que gaudi de la vida, que es divertisca i que pense que, passe el que passe, sempre estarem units», remata Osborne.

Bertín i Fabiola donen una lliçó que contrasta amb totes eixes ruptures que acaben en batalla acarnissada. No sols s’han prestat a ser fotografiats l’u al costat de l’altre, sinó que, també, les paraules que pronuncien al llarg de l’entrevista són clarificadores dels sentiments que continuen quedant entre ells. Una cosa lògica, d’altra banda, a tenor dels 20 anys d’amor. «Hi ha molt d’afecte i respecte pel qual hem construït en el nostre matrimoni. Tots dos ens hem quedat amb el millor de l’altre», és la primera de les manifestacions amb la qual realitzen una declaració d’intencions en tota regla.

En el reportatge, en el qual posen abraçats i molt còmplices, la veneçolana assegura que la seua relació amb Bertín és «atípicament bona» després d’una separació.
A més, indica que els seus fills «noten» la separació. «Però tots dos ens esforcem per minimitzar el seu efecte, és inevitable», diu Martínez, que revela que ja ha trobat pis nou a Madrid. «Reformat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Estic molt contenta», subratlla en relació al seu fill Kike.

Al llarg de l’entrevista parlen llargament d’eixa fundació que celebrava una festa per a la qual Osborne va vendre les entrades quasi en temps rècord, que van crear a partir del naixement del seu fill Kike.

 

La boda de Claudia

 

Per descomptat, al llarg de l’extens reportatge, tant Bertín com Fabiola parlen d’eixa boda que la família, perquè mai deixaran de ser-ho, té en l’horitzó. Es tracta de la que unirà a Claudia Osborne amb José Entrecanales i que compta amb el beneplàcit del pare de la jove. «Algun dia tenia que ser que Claudia es casara. M’ha encantat que haja triat a José, és com ‘seguir a casa'», són les paraules que li dedica a l’home que, en uns mesos, es convertirà en el seu gendre.

Fabiola, per part seua, parla de la raó que tenia una altra de les filles del seu ex, Eugenia: «Em va dir: ‘Mamà sempre deia que papà era millor com a amic’, i és cert que Bertín és un excel·lent amic«. Una amistat que posen de manifest, perquè ningú puga parlar que, entre ells, hi haja hagut un punt final amarg que entele aqueixes dos dècades d’amor.

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.