Bertín Osborne i Fabiola Martínez, junts de nou després de la seua separació

Amb motiu de la festa de la seua fundació benèfica, Bertín Osborne i Fabiola Martínez, que fa uns mesos van posar fi a la seua relació, després de vint anys d’amor, s’han tornat a ajuntar.
I, per a l’ocasió, l’ex matrimoni ha fet un reportatge exclusiu per a la revista Hola!, en el qual parlen de com és la seua nova vida i què comporta este retrobament per a tots dos.

És indubtable que entre ells hi ha afecte, respecte i fins i tot amor, més enllà dels dos fills que tenen en comú, Kike, de 14 anys, i Carlos, de 12.
«Fabiola és la dona més increïble que he conegut», assegura l’artista i presentador. «Li desitge que gaudi de la vida, que es divertisca i que pense que, passe el que passe, sempre estarem units», remata Osborne.

Bertín i Fabiola donen una lliçó que contrasta amb totes eixes ruptures que acaben en batalla acarnissada. No sols s’han prestat a ser fotografiats l’u al costat de l’altre, sinó que, també, les paraules que pronuncien al llarg de l’entrevista són clarificadores dels sentiments que continuen quedant entre ells. Una cosa lògica, d’altra banda, a tenor dels 20 anys d’amor. «Hi ha molt d’afecte i respecte pel qual hem construït en el nostre matrimoni. Tots dos ens hem quedat amb el millor de l’altre», és la primera de les manifestacions amb la qual realitzen una declaració d’intencions en tota regla.

En el reportatge, en el qual posen abraçats i molt còmplices, la veneçolana assegura que la seua relació amb Bertín és «atípicament bona» després d’una separació.
A més, indica que els seus fills «noten» la separació. «Però tots dos ens esforcem per minimitzar el seu efecte, és inevitable», diu Martínez, que revela que ja ha trobat pis nou a Madrid. «Reformat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Estic molt contenta», subratlla en relació al seu fill Kike.

Al llarg de l’entrevista parlen llargament d’eixa fundació que celebrava una festa per a la qual Osborne va vendre les entrades quasi en temps rècord, que van crear a partir del naixement del seu fill Kike.

 

La boda de Claudia

 

Per descomptat, al llarg de l’extens reportatge, tant Bertín com Fabiola parlen d’eixa boda que la família, perquè mai deixaran de ser-ho, té en l’horitzó. Es tracta de la que unirà a Claudia Osborne amb José Entrecanales i que compta amb el beneplàcit del pare de la jove. «Algun dia tenia que ser que Claudia es casara. M’ha encantat que haja triat a José, és com ‘seguir a casa'», són les paraules que li dedica a l’home que, en uns mesos, es convertirà en el seu gendre.

Fabiola, per part seua, parla de la raó que tenia una altra de les filles del seu ex, Eugenia: «Em va dir: ‘Mamà sempre deia que papà era millor com a amic’, i és cert que Bertín és un excel·lent amic«. Una amistat que posen de manifest, perquè ningú puga parlar que, entre ells, hi haja hagut un punt final amarg que entele aqueixes dos dècades d’amor.

Últimes notícies

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.