Bertín Osborne i Fabiola Martínez, junts de nou després de la seua separació

Amb motiu de la festa de la seua fundació benèfica, Bertín Osborne i Fabiola Martínez, que fa uns mesos van posar fi a la seua relació, després de vint anys d’amor, s’han tornat a ajuntar.
I, per a l’ocasió, l’ex matrimoni ha fet un reportatge exclusiu per a la revista Hola!, en el qual parlen de com és la seua nova vida i què comporta este retrobament per a tots dos.

És indubtable que entre ells hi ha afecte, respecte i fins i tot amor, més enllà dels dos fills que tenen en comú, Kike, de 14 anys, i Carlos, de 12.
«Fabiola és la dona més increïble que he conegut», assegura l’artista i presentador. «Li desitge que gaudi de la vida, que es divertisca i que pense que, passe el que passe, sempre estarem units», remata Osborne.

Bertín i Fabiola donen una lliçó que contrasta amb totes eixes ruptures que acaben en batalla acarnissada. No sols s’han prestat a ser fotografiats l’u al costat de l’altre, sinó que, també, les paraules que pronuncien al llarg de l’entrevista són clarificadores dels sentiments que continuen quedant entre ells. Una cosa lògica, d’altra banda, a tenor dels 20 anys d’amor. «Hi ha molt d’afecte i respecte pel qual hem construït en el nostre matrimoni. Tots dos ens hem quedat amb el millor de l’altre», és la primera de les manifestacions amb la qual realitzen una declaració d’intencions en tota regla.

En el reportatge, en el qual posen abraçats i molt còmplices, la veneçolana assegura que la seua relació amb Bertín és «atípicament bona» després d’una separació.
A més, indica que els seus fills «noten» la separació. «Però tots dos ens esforcem per minimitzar el seu efecte, és inevitable», diu Martínez, que revela que ja ha trobat pis nou a Madrid. «Reformat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Estic molt contenta», subratlla en relació al seu fill Kike.

Al llarg de l’entrevista parlen llargament d’eixa fundació que celebrava una festa per a la qual Osborne va vendre les entrades quasi en temps rècord, que van crear a partir del naixement del seu fill Kike.

 

La boda de Claudia

 

Per descomptat, al llarg de l’extens reportatge, tant Bertín com Fabiola parlen d’eixa boda que la família, perquè mai deixaran de ser-ho, té en l’horitzó. Es tracta de la que unirà a Claudia Osborne amb José Entrecanales i que compta amb el beneplàcit del pare de la jove. «Algun dia tenia que ser que Claudia es casara. M’ha encantat que haja triat a José, és com ‘seguir a casa'», són les paraules que li dedica a l’home que, en uns mesos, es convertirà en el seu gendre.

Fabiola, per part seua, parla de la raó que tenia una altra de les filles del seu ex, Eugenia: «Em va dir: ‘Mamà sempre deia que papà era millor com a amic’, i és cert que Bertín és un excel·lent amic«. Una amistat que posen de manifest, perquè ningú puga parlar que, entre ells, hi haja hagut un punt final amarg que entele aqueixes dos dècades d’amor.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.