13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

‘GH VIP’ ja té el primer concursant expulsat

Anabel Pantoja ha aprimat gairebé un quilo durant la segona setmana del 'Plan Pantoja'

Anabel Pantoja s’ha aprimat pràcticament un quilo durant la segona setmana del ‘Plan Pantoja’ | TELECINCO

 

La tercera gala de «GH VIP» determinava la primera expulsada d’esta edició. Irene Junquera i Anabel Pantoja eren les candidates per a abandonar la casa de Guadalix. Les votacions van estar molt renyides fins al final.

 

Anabel Pantoja, primera expulsada

Esta edició ja té la primera expulsada, es tracta d’Anabel Pantoja, que després d’haver sigut nominada de rebot va ser l’expulsada per l’audiència. Abans de l’expulsió d’Anabel, les dos nominades van tindre l’oportunitat de poder sentir la veu d’un ser estimat. D’una banda, Junquera va rebre la telefonada del seu germà Jorge, mentres que Anabel va poder parlar amb Isabel Pantoja.

 

Cal destacar que, a pesar de què tenien el mateix temps per a poder parlar amb l’exterior, Anabel Pantoja va estar més minuts que Irene Junquera parlant amb el seu interlocutor. Durant la conversa entre Isabel Pantoja i la seua neboda, l’artista va dir que: «És una pena que no ens hagen deixat vore’t més temps ací dins».

 

Tristesa i noves nominacions

Amb esta expulsió, Mila Ximénez perd un dels suports més importants de la casa. La col·laboradora, en saber la notícia, va reaccionar sense donar crèdit. «Això és molt injust. M’he quedat sense un suport molt important», va dir entre llàgrimes. Abans d’acabar la gala, els concursants van nominar, deixant a Hugo Castejón, Noemí Salazar i Dinio, com a proposats per abandonar la casa dijous que ve.

 

Mila Ximénez pateix un atac d'ansietat i necessita ser assistida pel servei mèdic

Mila Ximénez desolada en vore l’expulsió de la seua amiga | TELECINCO

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.