La inesperada notícia que acaben de donar Sofía Suescun i Kiko Jiménez

Kiko Jiménez i Sofia Suescun

Kiko Jiménez i Sofía Suescun han donat una notícia inesperada | Instagram

 

La relació de Sofía Suescun i Kiko Jiménez sempre ha estat plena d’alts i baixos. Sobretot després del pas d’ell per ‘GH VIP’ i dels rumors que l’han acostat a Estela Grande amb qui va compartir una gran amistat dins de la casa de Guadalix. Tanmateix, esta muntanya russa entre la parella està a punt d’arribar a la seua fi i no perquè trenquen, més bé tot el contrari. Sofía i Kiko acaben d’anunciar en la revista ‘Lecturas’ que es casen, arribant a l’estabilitat definitiva.

 

Una boda molt inesperada

Tot i no portar molt de temps junts, Sofía i Kiko ho tenen clar i el seu amor és tan intens que han decidit fer un pas decisiu en la seua relació i convertir-se en home i dona. D’eixa manera, Kiko ha explicat en la revista: «Estem millor que mai. Som tan feliços que li he proposat que ens casem en una cerimònia per algun ritu especial en un lloc paradisíac», d’esta manera trenca completament amb els rumors que el vinculaven amb Estela Grande.

 

A demés, per si no fora prou, la parella també ha confessat que voldrien ser pares i tenen clar que formaran una família en un futur pròxim. Ara per ara ja viuen junts i en els pròxims mesos prepararan la boda que tant desitgen. En este sentit, Sofía ha afegit: «Si encara no m’he quedat embarassada és perquè estic prenent una medicació per a la pell, i no puc fins que acabe el tractament».

 

Segons han explicat Sofía i Kiko durant l’entrevista, el que ha passat amb Estela Grande ha estat tot una prova de foc que han conseguit superar i els ha enfortit com a parella. D’eixa manera, la parella té molt clar que volen estar junts, ja que estan fets l’un per l’altre i el següent pas en la seua relació és passar per l’altar.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida por SOFIA (@sofia_suescun) el

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.