22.6 C
València
Divendres, 31 octubre, 2025

La inesperada notícia que acaben de donar Sofía Suescun i Kiko Jiménez

Kiko Jiménez i Sofia Suescun

Kiko Jiménez i Sofía Suescun han donat una notícia inesperada | Instagram

 

La relació de Sofía Suescun i Kiko Jiménez sempre ha estat plena d’alts i baixos. Sobretot després del pas d’ell per ‘GH VIP’ i dels rumors que l’han acostat a Estela Grande amb qui va compartir una gran amistat dins de la casa de Guadalix. Tanmateix, esta muntanya russa entre la parella està a punt d’arribar a la seua fi i no perquè trenquen, més bé tot el contrari. Sofía i Kiko acaben d’anunciar en la revista ‘Lecturas’ que es casen, arribant a l’estabilitat definitiva.

 

Una boda molt inesperada

Tot i no portar molt de temps junts, Sofía i Kiko ho tenen clar i el seu amor és tan intens que han decidit fer un pas decisiu en la seua relació i convertir-se en home i dona. D’eixa manera, Kiko ha explicat en la revista: «Estem millor que mai. Som tan feliços que li he proposat que ens casem en una cerimònia per algun ritu especial en un lloc paradisíac», d’esta manera trenca completament amb els rumors que el vinculaven amb Estela Grande.

 

A demés, per si no fora prou, la parella també ha confessat que voldrien ser pares i tenen clar que formaran una família en un futur pròxim. Ara per ara ja viuen junts i en els pròxims mesos prepararan la boda que tant desitgen. En este sentit, Sofía ha afegit: «Si encara no m’he quedat embarassada és perquè estic prenent una medicació per a la pell, i no puc fins que acabe el tractament».

 

Segons han explicat Sofía i Kiko durant l’entrevista, el que ha passat amb Estela Grande ha estat tot una prova de foc que han conseguit superar i els ha enfortit com a parella. D’eixa manera, la parella té molt clar que volen estar junts, ja que estan fets l’un per l’altre i el següent pas en la seua relació és passar per l’altar.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida por SOFIA (@sofia_suescun) el

Últimes notícies

Dons de Ciència homenatja a Rosa Menéndez amb un mural a Moncofa

El projecte Dons de Ciència de la UPV va inaugurar en el CEIP Avel·lí Corma de Moncofa un mural dedicat a Rosa Menéndez, primera dona que va presidir el CSIC. L'acció busca visibilitzar a les científiques i incentivar vocacions des de l'escola mitjançant art i treball a l'aula.

Catalá coneix en la Hispanic Society les obres de Sorolla que s’exhibiran a València

María José Catalá ha visitat a Nova York la Hispanic Society per a conéixer les peces de Sorolla que s'exhibiran a València. El projecte preveu més de 200 obres i la primera seu internacional de la institució.

Chloe Chambers lidera el test femení de Fórmula E; Nerea Martí i Marta García brillen a Cheste

El Circuit Ricardo Tormo ha acollit el test femení de Fórmula E amb Chloe Chambers al capdavant amb 1.22:767 i Abbi Pulling a 64 mil·lèsimes. Les valencianes Nerea Martí (Andretti) i Marta García (Lola Yamaha) han destacat davant el seu públic.

El València tractarà de repetir la machada al Bernabéu i tancar la seua crisi davant el líder

El València visita al Reial Madrid amb la missió de repetir el seu triomf del curs passat i frenar una ratxa de cinc jornades sense guanyar. El líder arriba amb avantatge en Lliga i amb el focus en la gestió de Vinícius.

Nous vídeos mostren que Pradas va ser alertada de possibles barrancadas durant la DANA

Tres nous vídeos del centre d'Emergències revelen que Salomé Pradas va ser informada d'avingudes en barrancs com el del Pedrís, amb risc per a Quart i Aldaia. Les imatges, prèvies al Cecopi, s'incorporen a la causa per a aclarir decisions i desplegaments.

El president de l’Audiència de València defén que la crítica a la jutgessa de la dana és lícita, no la pressió

El president de l'Audiència de València ha defés que les crítiques a la jutgessa que instruïx la causa de la dana són legítimes, però ha rebutjat la pressió per a influir en la seua actuació. Ha explicat que els 23 recursos d'apel·lació s'han resolt pel ple de la Secció Segona per a garantir qualitat i coherència.

La Generalitat sosté que els nous vídeos proven que Pradas va estar sempre atenta

La Generalitat defén que tres nous vídeos recolzen que Salomé Pradas va seguir de prop la DANA. Detalla una seqüència d'avisos sobre el barranc de Poio.

L’Audiència de València fa costat a la jutgessa de la dana i desestima el recurs per Forata i Buseo

L'Audiència Provincial de València ha rebutjat el recurs d'una acusació particular que demanava més dades sobre Forata i Buseo i ha confirmat l'acte del Jutjat de Catarroja de 19 de maig. El tribunal recolza la instrucció i aprecia falta de nexe causal amb les defuncions investigades.