11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Isabel Pantoja podria abandonar Telecinco

Isabel Pantoja parla de la seva història d'amor amb Juan Gabriel

Isabel Pantoja podria abandonar la cadena de Paolo Vasile | TELECINCO

La cadena que dirigix Paolo Vasile, Telecinco, està acostumada a les amenaces d’Isabel Pantoja amb abandonar i tornar a refugiar-se en Cantora, sobretot des de què sa mare va tornar a patir una recaiguda.

  

Tot i la recuperació de ‘Doña Ana’, la ‘tonadillera’ podria decidir en uns dies deixar les gravacions del talent xou, ‘Idol Kids’, tal com avança en exclusiva la revista ‘Lecturas’. Segons apunten, les condicions de la mare de Kiko Rivera són excessives. La revista informa que una d’estes exigències té a vore amb el treball de la seua filla en la televisió. A causa del seu distanciament i constants declaracions en contra seua, la folklòrica hauria sol·licitat el despatxament d’Isa Pantoja de ‘El Programa de Ana Rosa’, ja que no vol que torne a parlar de la seua família. De moment, Mediaset no ha accedit.

 

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja advertix a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

Problemes amb Hisenda solucionats

Isabel Pantoja ja hauria solucionat els seus problemes amb Hisenda, ja que després de ‘Supervivientes’ s’hauria embutxacat un milió i mig d’euros, a més de rebre mig milió com avançament pels altres projectes que té amb la cadena. Tot i els rumors, l’artista continua gravant les gales de ‘Idol Kids’, a on compartix plató amb altres cares conegudes que actuen com a jurats com ella i amb Jesús Vázquez, encarregat de presentar el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.