Isabel Pantoja podria abandonar Telecinco

Isabel Pantoja parla de la seva història d'amor amb Juan Gabriel

Isabel Pantoja podria abandonar la cadena de Paolo Vasile | TELECINCO

La cadena que dirigix Paolo Vasile, Telecinco, està acostumada a les amenaces d’Isabel Pantoja amb abandonar i tornar a refugiar-se en Cantora, sobretot des de què sa mare va tornar a patir una recaiguda.

  

Tot i la recuperació de ‘Doña Ana’, la ‘tonadillera’ podria decidir en uns dies deixar les gravacions del talent xou, ‘Idol Kids’, tal com avança en exclusiva la revista ‘Lecturas’. Segons apunten, les condicions de la mare de Kiko Rivera són excessives. La revista informa que una d’estes exigències té a vore amb el treball de la seua filla en la televisió. A causa del seu distanciament i constants declaracions en contra seua, la folklòrica hauria sol·licitat el despatxament d’Isa Pantoja de ‘El Programa de Ana Rosa’, ja que no vol que torne a parlar de la seua família. De moment, Mediaset no ha accedit.

 

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja advertix a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

Problemes amb Hisenda solucionats

Isabel Pantoja ja hauria solucionat els seus problemes amb Hisenda, ja que després de ‘Supervivientes’ s’hauria embutxacat un milió i mig d’euros, a més de rebre mig milió com avançament pels altres projectes que té amb la cadena. Tot i els rumors, l’artista continua gravant les gales de ‘Idol Kids’, a on compartix plató amb altres cares conegudes que actuen com a jurats com ella i amb Jesús Vázquez, encarregat de presentar el programa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona