Isabel Pantoja podria abandonar Telecinco

Isabel Pantoja parla de la seva història d'amor amb Juan Gabriel

Isabel Pantoja podria abandonar la cadena de Paolo Vasile | TELECINCO

La cadena que dirigix Paolo Vasile, Telecinco, està acostumada a les amenaces d’Isabel Pantoja amb abandonar i tornar a refugiar-se en Cantora, sobretot des de què sa mare va tornar a patir una recaiguda.

  

Tot i la recuperació de ‘Doña Ana’, la ‘tonadillera’ podria decidir en uns dies deixar les gravacions del talent xou, ‘Idol Kids’, tal com avança en exclusiva la revista ‘Lecturas’. Segons apunten, les condicions de la mare de Kiko Rivera són excessives. La revista informa que una d’estes exigències té a vore amb el treball de la seua filla en la televisió. A causa del seu distanciament i constants declaracions en contra seua, la folklòrica hauria sol·licitat el despatxament d’Isa Pantoja de ‘El Programa de Ana Rosa’, ja que no vol que torne a parlar de la seua família. De moment, Mediaset no ha accedit.

 

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja advertix a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

Problemes amb Hisenda solucionats

Isabel Pantoja ja hauria solucionat els seus problemes amb Hisenda, ja que després de ‘Supervivientes’ s’hauria embutxacat un milió i mig d’euros, a més de rebre mig milió com avançament pels altres projectes que té amb la cadena. Tot i els rumors, l’artista continua gravant les gales de ‘Idol Kids’, a on compartix plató amb altres cares conegudes que actuen com a jurats com ella i amb Jesús Vázquez, encarregat de presentar el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.