Isabel Pantoja podria abandonar Telecinco

Isabel Pantoja parla de la seva història d'amor amb Juan Gabriel

Isabel Pantoja podria abandonar la cadena de Paolo Vasile | TELECINCO

La cadena que dirigix Paolo Vasile, Telecinco, està acostumada a les amenaces d’Isabel Pantoja amb abandonar i tornar a refugiar-se en Cantora, sobretot des de què sa mare va tornar a patir una recaiguda.

  

Tot i la recuperació de ‘Doña Ana’, la ‘tonadillera’ podria decidir en uns dies deixar les gravacions del talent xou, ‘Idol Kids’, tal com avança en exclusiva la revista ‘Lecturas’. Segons apunten, les condicions de la mare de Kiko Rivera són excessives. La revista informa que una d’estes exigències té a vore amb el treball de la seua filla en la televisió. A causa del seu distanciament i constants declaracions en contra seua, la folklòrica hauria sol·licitat el despatxament d’Isa Pantoja de ‘El Programa de Ana Rosa’, ja que no vol que torne a parlar de la seua família. De moment, Mediaset no ha accedit.

 

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja advertix a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

Problemes amb Hisenda solucionats

Isabel Pantoja ja hauria solucionat els seus problemes amb Hisenda, ja que després de ‘Supervivientes’ s’hauria embutxacat un milió i mig d’euros, a més de rebre mig milió com avançament pels altres projectes que té amb la cadena. Tot i els rumors, l’artista continua gravant les gales de ‘Idol Kids’, a on compartix plató amb altres cares conegudes que actuen com a jurats com ella i amb Jesús Vázquez, encarregat de presentar el programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.