Isabel Pantoja podria abandonar Telecinco

Isabel Pantoja parla de la seva història d'amor amb Juan Gabriel

Isabel Pantoja podria abandonar la cadena de Paolo Vasile | TELECINCO

La cadena que dirigix Paolo Vasile, Telecinco, està acostumada a les amenaces d’Isabel Pantoja amb abandonar i tornar a refugiar-se en Cantora, sobretot des de què sa mare va tornar a patir una recaiguda.

  

Tot i la recuperació de ‘Doña Ana’, la ‘tonadillera’ podria decidir en uns dies deixar les gravacions del talent xou, ‘Idol Kids’, tal com avança en exclusiva la revista ‘Lecturas’. Segons apunten, les condicions de la mare de Kiko Rivera són excessives. La revista informa que una d’estes exigències té a vore amb el treball de la seua filla en la televisió. A causa del seu distanciament i constants declaracions en contra seua, la folklòrica hauria sol·licitat el despatxament d’Isa Pantoja de ‘El Programa de Ana Rosa’, ja que no vol que torne a parlar de la seua família. De moment, Mediaset no ha accedit.

 

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja advertix a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

Problemes amb Hisenda solucionats

Isabel Pantoja ja hauria solucionat els seus problemes amb Hisenda, ja que després de ‘Supervivientes’ s’hauria embutxacat un milió i mig d’euros, a més de rebre mig milió com avançament pels altres projectes que té amb la cadena. Tot i els rumors, l’artista continua gravant les gales de ‘Idol Kids’, a on compartix plató amb altres cares conegudes que actuen com a jurats com ella i amb Jesús Vázquez, encarregat de presentar el programa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.