Joan Carles I, ingressat en l’hospital per a realitzar-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l'hospital per fer-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l’hospital per a fer-se unes proves mèdiques | GTRES

 

Joan Carles I no passa pel seu millor moment de salut. El monarca, que acaba de retirar-se definitivament de la vida institucional, fa temps que arrastra alguns problemes de salut física, i ja ha hagut de ser operat més d’una volta per problemes de caderes i genolls. Però ara ha sigut ingressat en l’hospital per altres motius. Després d’aparéixer amb la seua filla, la infanta Helena, en la final de Rafa Nadal del torneig de tenis Roland Garros, el monarca emèrit va ser ingressat de nou el dimarts 11 de juny en un centre hospitalari per a fer-se unes proves de rutina, segons va informar el programa ‘Ya es mediodía’.

 

Estes proves anaven enfocades a controlar l’evolució del càncer de pell que Joan Carles patix des de fa un temps i del qual ha sigut intervingut diverses voltes en els últims mesos. Una d’estes últimes intervencions va provocar que Joan Carles apareguera en un acte públic amb un ull morat i una tirita, causant una gran alarma social. El motiu d’eixe morat era que li van extirpar part del teixit afectat pel carcinoma que li havien diagnosticat.

 

Joan Carles I es va protegir del sol a la final de Roland Garros

Joan Carles I es va protegir del sol en la final de Roland Garros | GTRES

 

Esta no serà l’última volta que vorem al rei acudint a l’hospital per este motiu, ja que a partir d’ara s’haurà de fer una revisió cada 3 o 6 mesos per a assegurar-se de què l’evolució siga positiva. A més, depenent dels resultats de les proves mèdiques i de si el carcinoma està molt estés, és possible que Joan Carles haja de tornar a passar altra volta pel quiròfan.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.

Les diputacions exigixen un finançament local just i alerten que sostenen Espanya sense recursos

Les diputacions, capítols i consells insulars reclamen a Govern i autonomies una reforma profunda del finançament local per a garantir els servicis que presten els municipis.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana des del dijous amb nits tropicals en el litoral

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb possibles rècords de temperatura i nits tropicals en tot el litoral almenys fins a principis de juny.

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.

L’alcaldessa de Torrent defén la seua gestió durant la DANA del 29 d’octubre

Amparo Folgado sosté que l'alerta roja per la DANA del 29 d'octubre va ser igual per a tots els municipis i afirma que l'Ajuntament de Torrent va avisar a la població amb la informació disponible.