Joan Carles I, ingressat en l’hospital per a realitzar-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l'hospital per fer-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l’hospital per a fer-se unes proves mèdiques | GTRES

 

Joan Carles I no passa pel seu millor moment de salut. El monarca, que acaba de retirar-se definitivament de la vida institucional, fa temps que arrastra alguns problemes de salut física, i ja ha hagut de ser operat més d’una volta per problemes de caderes i genolls. Però ara ha sigut ingressat en l’hospital per altres motius. Després d’aparéixer amb la seua filla, la infanta Helena, en la final de Rafa Nadal del torneig de tenis Roland Garros, el monarca emèrit va ser ingressat de nou el dimarts 11 de juny en un centre hospitalari per a fer-se unes proves de rutina, segons va informar el programa ‘Ya es mediodía’.

 

Estes proves anaven enfocades a controlar l’evolució del càncer de pell que Joan Carles patix des de fa un temps i del qual ha sigut intervingut diverses voltes en els últims mesos. Una d’estes últimes intervencions va provocar que Joan Carles apareguera en un acte públic amb un ull morat i una tirita, causant una gran alarma social. El motiu d’eixe morat era que li van extirpar part del teixit afectat pel carcinoma que li havien diagnosticat.

 

Joan Carles I es va protegir del sol a la final de Roland Garros

Joan Carles I es va protegir del sol en la final de Roland Garros | GTRES

 

Esta no serà l’última volta que vorem al rei acudint a l’hospital per este motiu, ja que a partir d’ara s’haurà de fer una revisió cada 3 o 6 mesos per a assegurar-se de què l’evolució siga positiva. A més, depenent dels resultats de les proves mèdiques i de si el carcinoma està molt estés, és possible que Joan Carles haja de tornar a passar altra volta pel quiròfan.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU