Joan Carles I, ingressat en l’hospital per a realitzar-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l'hospital per fer-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l’hospital per a fer-se unes proves mèdiques | GTRES

 

Joan Carles I no passa pel seu millor moment de salut. El monarca, que acaba de retirar-se definitivament de la vida institucional, fa temps que arrastra alguns problemes de salut física, i ja ha hagut de ser operat més d’una volta per problemes de caderes i genolls. Però ara ha sigut ingressat en l’hospital per altres motius. Després d’aparéixer amb la seua filla, la infanta Helena, en la final de Rafa Nadal del torneig de tenis Roland Garros, el monarca emèrit va ser ingressat de nou el dimarts 11 de juny en un centre hospitalari per a fer-se unes proves de rutina, segons va informar el programa ‘Ya es mediodía’.

 

Estes proves anaven enfocades a controlar l’evolució del càncer de pell que Joan Carles patix des de fa un temps i del qual ha sigut intervingut diverses voltes en els últims mesos. Una d’estes últimes intervencions va provocar que Joan Carles apareguera en un acte públic amb un ull morat i una tirita, causant una gran alarma social. El motiu d’eixe morat era que li van extirpar part del teixit afectat pel carcinoma que li havien diagnosticat.

 

Joan Carles I es va protegir del sol a la final de Roland Garros

Joan Carles I es va protegir del sol en la final de Roland Garros | GTRES

 

Esta no serà l’última volta que vorem al rei acudint a l’hospital per este motiu, ja que a partir d’ara s’haurà de fer una revisió cada 3 o 6 mesos per a assegurar-se de què l’evolució siga positiva. A més, depenent dels resultats de les proves mèdiques i de si el carcinoma està molt estés, és possible que Joan Carles haja de tornar a passar altra volta pel quiròfan.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.