16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Joan Carles I, ingressat en l’hospital per a realitzar-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l'hospital per fer-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l’hospital per a fer-se unes proves mèdiques | GTRES

 

Joan Carles I no passa pel seu millor moment de salut. El monarca, que acaba de retirar-se definitivament de la vida institucional, fa temps que arrastra alguns problemes de salut física, i ja ha hagut de ser operat més d’una volta per problemes de caderes i genolls. Però ara ha sigut ingressat en l’hospital per altres motius. Després d’aparéixer amb la seua filla, la infanta Helena, en la final de Rafa Nadal del torneig de tenis Roland Garros, el monarca emèrit va ser ingressat de nou el dimarts 11 de juny en un centre hospitalari per a fer-se unes proves de rutina, segons va informar el programa ‘Ya es mediodía’.

 

Estes proves anaven enfocades a controlar l’evolució del càncer de pell que Joan Carles patix des de fa un temps i del qual ha sigut intervingut diverses voltes en els últims mesos. Una d’estes últimes intervencions va provocar que Joan Carles apareguera en un acte públic amb un ull morat i una tirita, causant una gran alarma social. El motiu d’eixe morat era que li van extirpar part del teixit afectat pel carcinoma que li havien diagnosticat.

 

Joan Carles I es va protegir del sol a la final de Roland Garros

Joan Carles I es va protegir del sol en la final de Roland Garros | GTRES

 

Esta no serà l’última volta que vorem al rei acudint a l’hospital per este motiu, ja que a partir d’ara s’haurà de fer una revisió cada 3 o 6 mesos per a assegurar-se de què l’evolució siga positiva. A més, depenent dels resultats de les proves mèdiques i de si el carcinoma està molt estés, és possible que Joan Carles haja de tornar a passar altra volta pel quiròfan.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.