Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre

Jorge Javier Vázquez passa una divertida nit en un local de Chueca

Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre | GTRES

 

La vida de Jorge Javier Vázquez ha tingut els seus alts i baixos des que va patir el mes de març un ictus que l’ha conduït a reflexionar sobre el futur i a modificar les seues prioritats. A través del blog que té en la revista ‘Lecturas’, el presentador va anunciar el passat dimecres 3 de juliol que tornarà a aparéixer en un escenari. Visiblement il·lusionat, el periodista ens portarà una obra que tracta «sobre la vida».

 

Com a conseqüència de l’ictus patit fa pràcticament quatre mesos, Jorge Javier va haver de prendre la decisió de retirar-se del teatre per prioritzar la seua recuperació i el seu treball com a presentador en ‘Sálvame’.  

 

Reflexionant sobre la tornada a l’escenari, Vázquez ha comentat en el seu blog que «hi ha gent en la que confies tant que li dius que sí a tot». I pareix que Carlos Rubio, director de teatre, va posar-se en contacte amb ell per telèfon proposant-li realitzar un espectacle sobre la seua vida. La confiança que manté Jorge Javier amb Rubio és evident, ja que han col·laborat en ocasions anteriors.

 

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre | TELECINCO

 

 

Davant d’eixa proposició, el presentador no va dubtar en afanyar-se a dir que sí al nou projecte teatral. «Sí, clar», va respondre momentàniament, i la il·lusió el va inundar novament. Es preveu que l’espectacle s’estrene el pròxim mes de març del 2020. Tal com ha explicat Jorge Javier Vázquez, l’obra parlarà de la vida mateixa, «de com ens enfrontem a ella, com la vivim, el que ens inquieta d’ella, el que ens produïx alegria, dolor».

 

A més a més, el presentador s’ha mostrat molt agraït pel fet que Carlos Rubio haja volgut comptar amb ell per a esta nova proposta teatral. «Una de les persones que més admire en el món del teatre creu que estic preparat per a enfrontar-me a un espectacle molt diferent dels dos que he fet anteriorment», declarava Jorge Javier en el seu blog.

 

Sense cap classe de por, el presentador mostra una immensa «il·lusió per a tornar a pujar-me a un escenari, posar-me a estudiar, assajar, posar-me nerviós». Tot i que l’esgotament i estrés de compaginar dos faenes el va portar al límit d’haver-se de decantar per una d’elles, pareix que ara ha trobat prou de motivació per a dedicar-se novament al format teatral.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.