Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre

Jorge Javier Vázquez passa una divertida nit en un local de Chueca

Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre | GTRES

 

La vida de Jorge Javier Vázquez ha tingut els seus alts i baixos des que va patir el mes de març un ictus que l’ha conduït a reflexionar sobre el futur i a modificar les seues prioritats. A través del blog que té en la revista ‘Lecturas’, el presentador va anunciar el passat dimecres 3 de juliol que tornarà a aparéixer en un escenari. Visiblement il·lusionat, el periodista ens portarà una obra que tracta «sobre la vida».

 

Com a conseqüència de l’ictus patit fa pràcticament quatre mesos, Jorge Javier va haver de prendre la decisió de retirar-se del teatre per prioritzar la seua recuperació i el seu treball com a presentador en ‘Sálvame’.  

 

Reflexionant sobre la tornada a l’escenari, Vázquez ha comentat en el seu blog que «hi ha gent en la que confies tant que li dius que sí a tot». I pareix que Carlos Rubio, director de teatre, va posar-se en contacte amb ell per telèfon proposant-li realitzar un espectacle sobre la seua vida. La confiança que manté Jorge Javier amb Rubio és evident, ja que han col·laborat en ocasions anteriors.

 

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre | TELECINCO

 

 

Davant d’eixa proposició, el presentador no va dubtar en afanyar-se a dir que sí al nou projecte teatral. «Sí, clar», va respondre momentàniament, i la il·lusió el va inundar novament. Es preveu que l’espectacle s’estrene el pròxim mes de març del 2020. Tal com ha explicat Jorge Javier Vázquez, l’obra parlarà de la vida mateixa, «de com ens enfrontem a ella, com la vivim, el que ens inquieta d’ella, el que ens produïx alegria, dolor».

 

A més a més, el presentador s’ha mostrat molt agraït pel fet que Carlos Rubio haja volgut comptar amb ell per a esta nova proposta teatral. «Una de les persones que més admire en el món del teatre creu que estic preparat per a enfrontar-me a un espectacle molt diferent dels dos que he fet anteriorment», declarava Jorge Javier en el seu blog.

 

Sense cap classe de por, el presentador mostra una immensa «il·lusió per a tornar a pujar-me a un escenari, posar-me a estudiar, assajar, posar-me nerviós». Tot i que l’esgotament i estrés de compaginar dos faenes el va portar al límit d’haver-se de decantar per una d’elles, pareix que ara ha trobat prou de motivació per a dedicar-se novament al format teatral.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.