20.6 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre

Jorge Javier Vázquez passa una divertida nit en un local de Chueca

Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre | GTRES

 

La vida de Jorge Javier Vázquez ha tingut els seus alts i baixos des que va patir el mes de març un ictus que l’ha conduït a reflexionar sobre el futur i a modificar les seues prioritats. A través del blog que té en la revista ‘Lecturas’, el presentador va anunciar el passat dimecres 3 de juliol que tornarà a aparéixer en un escenari. Visiblement il·lusionat, el periodista ens portarà una obra que tracta «sobre la vida».

 

Com a conseqüència de l’ictus patit fa pràcticament quatre mesos, Jorge Javier va haver de prendre la decisió de retirar-se del teatre per prioritzar la seua recuperació i el seu treball com a presentador en ‘Sálvame’.  

 

Reflexionant sobre la tornada a l’escenari, Vázquez ha comentat en el seu blog que «hi ha gent en la que confies tant que li dius que sí a tot». I pareix que Carlos Rubio, director de teatre, va posar-se en contacte amb ell per telèfon proposant-li realitzar un espectacle sobre la seua vida. La confiança que manté Jorge Javier amb Rubio és evident, ja que han col·laborat en ocasions anteriors.

 

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre | TELECINCO

 

 

Davant d’eixa proposició, el presentador no va dubtar en afanyar-se a dir que sí al nou projecte teatral. «Sí, clar», va respondre momentàniament, i la il·lusió el va inundar novament. Es preveu que l’espectacle s’estrene el pròxim mes de març del 2020. Tal com ha explicat Jorge Javier Vázquez, l’obra parlarà de la vida mateixa, «de com ens enfrontem a ella, com la vivim, el que ens inquieta d’ella, el que ens produïx alegria, dolor».

 

A més a més, el presentador s’ha mostrat molt agraït pel fet que Carlos Rubio haja volgut comptar amb ell per a esta nova proposta teatral. «Una de les persones que més admire en el món del teatre creu que estic preparat per a enfrontar-me a un espectacle molt diferent dels dos que he fet anteriorment», declarava Jorge Javier en el seu blog.

 

Sense cap classe de por, el presentador mostra una immensa «il·lusió per a tornar a pujar-me a un escenari, posar-me a estudiar, assajar, posar-me nerviós». Tot i que l’esgotament i estrés de compaginar dos faenes el va portar al límit d’haver-se de decantar per una d’elles, pareix que ara ha trobat prou de motivació per a dedicar-se novament al format teatral.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.