Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre

Jorge Javier Vázquez passa una divertida nit en un local de Chueca

Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre | GTRES

 

La vida de Jorge Javier Vázquez ha tingut els seus alts i baixos des que va patir el mes de març un ictus que l’ha conduït a reflexionar sobre el futur i a modificar les seues prioritats. A través del blog que té en la revista ‘Lecturas’, el presentador va anunciar el passat dimecres 3 de juliol que tornarà a aparéixer en un escenari. Visiblement il·lusionat, el periodista ens portarà una obra que tracta «sobre la vida».

 

Com a conseqüència de l’ictus patit fa pràcticament quatre mesos, Jorge Javier va haver de prendre la decisió de retirar-se del teatre per prioritzar la seua recuperació i el seu treball com a presentador en ‘Sálvame’.  

 

Reflexionant sobre la tornada a l’escenari, Vázquez ha comentat en el seu blog que «hi ha gent en la que confies tant que li dius que sí a tot». I pareix que Carlos Rubio, director de teatre, va posar-se en contacte amb ell per telèfon proposant-li realitzar un espectacle sobre la seua vida. La confiança que manté Jorge Javier amb Rubio és evident, ja que han col·laborat en ocasions anteriors.

 

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre | TELECINCO

 

 

Davant d’eixa proposició, el presentador no va dubtar en afanyar-se a dir que sí al nou projecte teatral. «Sí, clar», va respondre momentàniament, i la il·lusió el va inundar novament. Es preveu que l’espectacle s’estrene el pròxim mes de març del 2020. Tal com ha explicat Jorge Javier Vázquez, l’obra parlarà de la vida mateixa, «de com ens enfrontem a ella, com la vivim, el que ens inquieta d’ella, el que ens produïx alegria, dolor».

 

A més a més, el presentador s’ha mostrat molt agraït pel fet que Carlos Rubio haja volgut comptar amb ell per a esta nova proposta teatral. «Una de les persones que més admire en el món del teatre creu que estic preparat per a enfrontar-me a un espectacle molt diferent dels dos que he fet anteriorment», declarava Jorge Javier en el seu blog.

 

Sense cap classe de por, el presentador mostra una immensa «il·lusió per a tornar a pujar-me a un escenari, posar-me a estudiar, assajar, posar-me nerviós». Tot i que l’esgotament i estrés de compaginar dos faenes el va portar al límit d’haver-se de decantar per una d’elles, pareix que ara ha trobat prou de motivació per a dedicar-se novament al format teatral.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.