Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre

Jorge Javier Vázquez passa una divertida nit en un local de Chueca

Jorge Javier Vázquez, il·lusionat per tornar al món del teatre | GTRES

 

La vida de Jorge Javier Vázquez ha tingut els seus alts i baixos des que va patir el mes de març un ictus que l’ha conduït a reflexionar sobre el futur i a modificar les seues prioritats. A través del blog que té en la revista ‘Lecturas’, el presentador va anunciar el passat dimecres 3 de juliol que tornarà a aparéixer en un escenari. Visiblement il·lusionat, el periodista ens portarà una obra que tracta «sobre la vida».

 

Com a conseqüència de l’ictus patit fa pràcticament quatre mesos, Jorge Javier va haver de prendre la decisió de retirar-se del teatre per prioritzar la seua recuperació i el seu treball com a presentador en ‘Sálvame’.  

 

Reflexionant sobre la tornada a l’escenari, Vázquez ha comentat en el seu blog que «hi ha gent en la que confies tant que li dius que sí a tot». I pareix que Carlos Rubio, director de teatre, va posar-se en contacte amb ell per telèfon proposant-li realitzar un espectacle sobre la seua vida. La confiança que manté Jorge Javier amb Rubio és evident, ja que han col·laborat en ocasions anteriors.

 

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre

Jorge Javier va prendre la difícil decisió de deixar el teatre | TELECINCO

 

 

Davant d’eixa proposició, el presentador no va dubtar en afanyar-se a dir que sí al nou projecte teatral. «Sí, clar», va respondre momentàniament, i la il·lusió el va inundar novament. Es preveu que l’espectacle s’estrene el pròxim mes de març del 2020. Tal com ha explicat Jorge Javier Vázquez, l’obra parlarà de la vida mateixa, «de com ens enfrontem a ella, com la vivim, el que ens inquieta d’ella, el que ens produïx alegria, dolor».

 

A més a més, el presentador s’ha mostrat molt agraït pel fet que Carlos Rubio haja volgut comptar amb ell per a esta nova proposta teatral. «Una de les persones que més admire en el món del teatre creu que estic preparat per a enfrontar-me a un espectacle molt diferent dels dos que he fet anteriorment», declarava Jorge Javier en el seu blog.

 

Sense cap classe de por, el presentador mostra una immensa «il·lusió per a tornar a pujar-me a un escenari, posar-me a estudiar, assajar, posar-me nerviós». Tot i que l’esgotament i estrés de compaginar dos faenes el va portar al límit d’haver-se de decantar per una d’elles, pareix que ara ha trobat prou de motivació per a dedicar-se novament al format teatral.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.