Anuncios

Kiko Matamoros deslliga la polèmica amb un comentari sobre David Flores

 

Aquest passat diumenge, ‘Viva la vida‘ oferia unes imatges en les quals es veia com algú espentava a David Flores, fill de Rocío Carrasco i Antonio David Flores cap al plató quan Olga Moreno es proclamava guanyadora de ‘Superviventes 2021‘. La trobada entre Olga i David ha generat múltiples comentaris entre els col·laboradors dels diferents programes, i és que molts consideren que es tracta d’una cosa planificada per l’exmarit de Carrasco.

 

Alguns col·laboradors com Terelu Campos o Isabel Rábago van destacar el fet que el xicotet no haja estat en les finals dels concursos del seu pare i de la seua germana i sí ho haja fet en la final d’Olga Moreno. Va ser llavors quan Kiko Matamoros va deslligar la polèmica amb un comentari que crec estupor entre les companyes que es trobaven presents en el plató de Telecinco.

Anuncios

 

“És vergonyós que se censure l’actuació de David Flores quan l’única cosa que es pretén hui dia és la integració social de xavals amb aquestes característiques”. Després d’aquestes paraules, Terelu Campos i Isabel Rábago van esclatar i van enlletgir les paraules del seu company.  “És molt fort i molt lleig que digues una cosa així, és increïble, va assegurar la periodista Isabel Rábago, que no va aguantar la tensió i va esclafir a plorar.

 

Per part seua, Terelu Campos va anar molt més dura amb el tertulià, perquè es va sentir profundament ofesa. “El que has dit és una estupidesa”. Kiko Matamoros ha sigut de les poques persones que s’han posicionat en contra de Rocío Carrasco. Té amistat amb Antonio David Flores i maneja informació privilegiada que podria desmuntar el famós documental. 

 

“Cal amagar a aqueix xic? Em sembla una decisió que li correspon a ell perquè té cert nivell d’independència”, va manifestar l’exmarit de MakokeIsabel Rábago s’ha sentit ofesa amb aquest plantejament, perquè es nega a exposar la intimitat d’una forma tan descarada. A pesar que la mateixa Rocío ha parlat del tema, cap periodista s’atreveix a posar sobre la taula la malaltia del jove.  

 

“Em dona un pudor que es plantege aquest debat quan ningú hem entrat en això. Que trasllades un debat i em dones a mi lliçons de la integració de la persona no te’l permetré”, va advertir la periodista. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios