11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Kiko Matamoros deslliga la polèmica amb un comentari sobre David Flores

 

Aquest passat diumenge, ‘Viva la vida‘ oferia unes imatges en les quals es veia com algú espentava a David Flores, fill de Rocío Carrasco i Antonio David Flores cap al plató quan Olga Moreno es proclamava guanyadora de ‘Superviventes 2021‘. La trobada entre Olga i David ha generat múltiples comentaris entre els col·laboradors dels diferents programes, i és que molts consideren que es tracta d’una cosa planificada per l’exmarit de Carrasco.

 

Alguns col·laboradors com Terelu Campos o Isabel Rábago van destacar el fet que el xicotet no haja estat en les finals dels concursos del seu pare i de la seua germana i sí ho haja fet en la final d’Olga Moreno. Va ser llavors quan Kiko Matamoros va deslligar la polèmica amb un comentari que crec estupor entre les companyes que es trobaven presents en el plató de Telecinco.

 

“És vergonyós que se censure l’actuació de David Flores quan l’única cosa que es pretén hui dia és la integració social de xavals amb aquestes característiques”. Després d’aquestes paraules, Terelu Campos i Isabel Rábago van esclatar i van enlletgir les paraules del seu company.  “És molt fort i molt lleig que digues una cosa així, és increïble, va assegurar la periodista Isabel Rábago, que no va aguantar la tensió i va esclafir a plorar.

 

Per part seua, Terelu Campos va anar molt més dura amb el tertulià, perquè es va sentir profundament ofesa. “El que has dit és una estupidesa”. Kiko Matamoros ha sigut de les poques persones que s’han posicionat en contra de Rocío Carrasco. Té amistat amb Antonio David Flores i maneja informació privilegiada que podria desmuntar el famós documental. 

 

“Cal amagar a aqueix xic? Em sembla una decisió que li correspon a ell perquè té cert nivell d’independència”, va manifestar l’exmarit de MakokeIsabel Rábago s’ha sentit ofesa amb aquest plantejament, perquè es nega a exposar la intimitat d’una forma tan descarada. A pesar que la mateixa Rocío ha parlat del tema, cap periodista s’atreveix a posar sobre la taula la malaltia del jove.  

 

“Em dona un pudor que es plantege aquest debat quan ningú hem entrat en això. Que trasllades un debat i em dones a mi lliçons de la integració de la persona no te’l permetré”, va advertir la periodista. 

Últimes notícies

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, atesa eixe mateix dia en el mateix centre, continua ingressada.

El jutge cita el 27 a Ábalos i a Koldo per a decidir si els manté en llibertat

El magistrat ha convocat a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García a una vista el 27 de novembre per a revisar les seues mesures cautelars en el cas Koldo. La Fiscalia i les acusacions populars han demanat el canvi de situació i estes últimes ja avancen que reclamaran presó.

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.