7.8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Kiko Matamoros deslliga la polèmica amb un comentari sobre David Flores

 

Aquest passat diumenge, ‘Viva la vida‘ oferia unes imatges en les quals es veia com algú espentava a David Flores, fill de Rocío Carrasco i Antonio David Flores cap al plató quan Olga Moreno es proclamava guanyadora de ‘Superviventes 2021‘. La trobada entre Olga i David ha generat múltiples comentaris entre els col·laboradors dels diferents programes, i és que molts consideren que es tracta d’una cosa planificada per l’exmarit de Carrasco.

 

Alguns col·laboradors com Terelu Campos o Isabel Rábago van destacar el fet que el xicotet no haja estat en les finals dels concursos del seu pare i de la seua germana i sí ho haja fet en la final d’Olga Moreno. Va ser llavors quan Kiko Matamoros va deslligar la polèmica amb un comentari que crec estupor entre les companyes que es trobaven presents en el plató de Telecinco.

 

“És vergonyós que se censure l’actuació de David Flores quan l’única cosa que es pretén hui dia és la integració social de xavals amb aquestes característiques”. Després d’aquestes paraules, Terelu Campos i Isabel Rábago van esclatar i van enlletgir les paraules del seu company.  “És molt fort i molt lleig que digues una cosa així, és increïble, va assegurar la periodista Isabel Rábago, que no va aguantar la tensió i va esclafir a plorar.

 

Per part seua, Terelu Campos va anar molt més dura amb el tertulià, perquè es va sentir profundament ofesa. “El que has dit és una estupidesa”. Kiko Matamoros ha sigut de les poques persones que s’han posicionat en contra de Rocío Carrasco. Té amistat amb Antonio David Flores i maneja informació privilegiada que podria desmuntar el famós documental. 

 

“Cal amagar a aqueix xic? Em sembla una decisió que li correspon a ell perquè té cert nivell d’independència”, va manifestar l’exmarit de MakokeIsabel Rábago s’ha sentit ofesa amb aquest plantejament, perquè es nega a exposar la intimitat d’una forma tan descarada. A pesar que la mateixa Rocío ha parlat del tema, cap periodista s’atreveix a posar sobre la taula la malaltia del jove.  

 

“Em dona un pudor que es plantege aquest debat quan ningú hem entrat en això. Que trasllades un debat i em dones a mi lliçons de la integració de la persona no te’l permetré”, va advertir la periodista. 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.