Kiko Matamoros deslliga la polèmica amb un comentari sobre David Flores

 

Aquest passat diumenge, ‘Viva la vida‘ oferia unes imatges en les quals es veia com algú espentava a David Flores, fill de Rocío Carrasco i Antonio David Flores cap al plató quan Olga Moreno es proclamava guanyadora de ‘Superviventes 2021‘. La trobada entre Olga i David ha generat múltiples comentaris entre els col·laboradors dels diferents programes, i és que molts consideren que es tracta d’una cosa planificada per l’exmarit de Carrasco.

 

Alguns col·laboradors com Terelu Campos o Isabel Rábago van destacar el fet que el xicotet no haja estat en les finals dels concursos del seu pare i de la seua germana i sí ho haja fet en la final d’Olga Moreno. Va ser llavors quan Kiko Matamoros va deslligar la polèmica amb un comentari que crec estupor entre les companyes que es trobaven presents en el plató de Telecinco.

 

“És vergonyós que se censure l’actuació de David Flores quan l’única cosa que es pretén hui dia és la integració social de xavals amb aquestes característiques”. Després d’aquestes paraules, Terelu Campos i Isabel Rábago van esclatar i van enlletgir les paraules del seu company.  “És molt fort i molt lleig que digues una cosa així, és increïble, va assegurar la periodista Isabel Rábago, que no va aguantar la tensió i va esclafir a plorar.

 

Per part seua, Terelu Campos va anar molt més dura amb el tertulià, perquè es va sentir profundament ofesa. “El que has dit és una estupidesa”. Kiko Matamoros ha sigut de les poques persones que s’han posicionat en contra de Rocío Carrasco. Té amistat amb Antonio David Flores i maneja informació privilegiada que podria desmuntar el famós documental. 

 

“Cal amagar a aqueix xic? Em sembla una decisió que li correspon a ell perquè té cert nivell d’independència”, va manifestar l’exmarit de MakokeIsabel Rábago s’ha sentit ofesa amb aquest plantejament, perquè es nega a exposar la intimitat d’una forma tan descarada. A pesar que la mateixa Rocío ha parlat del tema, cap periodista s’atreveix a posar sobre la taula la malaltia del jove.  

 

“Em dona un pudor que es plantege aquest debat quan ningú hem entrat en això. Que trasllades un debat i em dones a mi lliçons de la integració de la persona no te’l permetré”, va advertir la periodista. 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.