Kiko Matamoros deslliga la polèmica amb un comentari sobre David Flores

 

Aquest passat diumenge, ‘Viva la vida‘ oferia unes imatges en les quals es veia com algú espentava a David Flores, fill de Rocío Carrasco i Antonio David Flores cap al plató quan Olga Moreno es proclamava guanyadora de ‘Superviventes 2021‘. La trobada entre Olga i David ha generat múltiples comentaris entre els col·laboradors dels diferents programes, i és que molts consideren que es tracta d’una cosa planificada per l’exmarit de Carrasco.

 

Alguns col·laboradors com Terelu Campos o Isabel Rábago van destacar el fet que el xicotet no haja estat en les finals dels concursos del seu pare i de la seua germana i sí ho haja fet en la final d’Olga Moreno. Va ser llavors quan Kiko Matamoros va deslligar la polèmica amb un comentari que crec estupor entre les companyes que es trobaven presents en el plató de Telecinco.

 

“És vergonyós que se censure l’actuació de David Flores quan l’única cosa que es pretén hui dia és la integració social de xavals amb aquestes característiques”. Després d’aquestes paraules, Terelu Campos i Isabel Rábago van esclatar i van enlletgir les paraules del seu company.  “És molt fort i molt lleig que digues una cosa així, és increïble, va assegurar la periodista Isabel Rábago, que no va aguantar la tensió i va esclafir a plorar.

 

Per part seua, Terelu Campos va anar molt més dura amb el tertulià, perquè es va sentir profundament ofesa. “El que has dit és una estupidesa”. Kiko Matamoros ha sigut de les poques persones que s’han posicionat en contra de Rocío Carrasco. Té amistat amb Antonio David Flores i maneja informació privilegiada que podria desmuntar el famós documental. 

 

“Cal amagar a aqueix xic? Em sembla una decisió que li correspon a ell perquè té cert nivell d’independència”, va manifestar l’exmarit de MakokeIsabel Rábago s’ha sentit ofesa amb aquest plantejament, perquè es nega a exposar la intimitat d’una forma tan descarada. A pesar que la mateixa Rocío ha parlat del tema, cap periodista s’atreveix a posar sobre la taula la malaltia del jove.  

 

“Em dona un pudor que es plantege aquest debat quan ningú hem entrat en això. Que trasllades un debat i em dones a mi lliçons de la integració de la persona no te’l permetré”, va advertir la periodista. 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.