S’emet l’ordre d’allunyament contra Ricky Martin per violència domèstica

Ricky Martin ha sigut denunciat per violència domèstica. El cantant, als seus 50 anys, s’ha vist embolicat en una polèmica que res té a veure amb la seua carrera professional.

El cantant ha sigut denunciat sota la Llei 54 que protegeix, a Puerto Rico, a les víctimes d’assetjament o maltractament. Unes acusacions a les quals l’equip legal de l’artista no ha tardat a reaccionar: “L’ordre de protecció presentada en contra meua es basa en al·legacions totalment falses, per la qual cosa enfrontaré el procés amb la responsabilitat que em caracteritza“, va expressar Ricky Martin aquest diumenge en el seu compte de Twitter.

La policia del país del Carib ha confirmat, mitjançant un comunicat, que l’ordre de protecció ha sigut oberta per la jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan.

Això sí, seguint el protocol que marca la llei per a la prevenció i intervenció amb la violència domèstica, es desconeix la identitat del denunciant. “!Alguns mitjans apunten al fet que la persona que ha demanat l’allunyament és un home, però no el seu marit, Jwan Yosef, mentre que uns altres apunten al fet que ha sigut una dona la que ha impulsat la mesura“, publica Europa Press.

L’intèrpret de grans èxits musicals com La copa de la vida, La mordidita, Livin’ la Vida Loca o María va agregar en el missatge que “per ser un assumpte legal en curs” no pot fer “expressions particulars“.
Al final del tuit, el cantant i actor de 50 anys va agrair “les innombrables mostres de solidaritat” i va dir que les rep amb tot el seu cor.

Comunicat dels seus advocats

L’equip legal de l’artista ja va assegurar el dissabte que les al·legacions de violència domèstica són “completament falses“, després que s’emetera una ordre de protecció en contra seua.

Les al·legacions contra Ricky Martin, que condueixen a una ordre de protecció, són completament falses“, va assenyalar un comunicat del seu equip legal difós per Perfect Partners, la signatura de relacions públiques del cantant a Puerto Rico.

Estem segurs que quan els vertaders fets isquen a la llum en aquest assumpte, el nostre client Ricky Martin serà plenament reivindicat“, va agregar l’escarida nota.

Set mesos de relació

En tractar-se d’un cas sota la Llei per a la Prevenció i Intervenció amb la Violència Domèstica, la Policia de Puerto Rico no revela el nom de la part peticionària.

Segons el periòdic porto-riqueny ‘El Portavoz’, l’ordre indica que les parts es van relacionar per set mesos i es van separar fa dos, però Ricky Martin no ha acceptat aquesta separació.

El document al·lega que l’artista flama amb freqüència al demandant i ha rondat fins i tot al voltant de la seua residència en almenys tres ocasions, per la qual cosa “el peticionari tem per la seua seguretat“.

Enrique Martín Morales, més conegut com a Ricky Martin, està casat des de 2017 amb l’artista d’origen sirià Jwan Yosef i té quatre fills.

D’altra banda, l’artista s’enfronta a una demanda en el Tribunal del Districte Central de Los Angeles de més de 3 milions de dòlars per part de la seua exrepresentant Rebecca Druker.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.

València entra en el mercat immobiliari premium després de pujar la vivenda un 19%

El preu de la vivenda a València puja un 19,1% interanual fins als 3.570 euros per metre quadrat i situa a la ciutat entre els mercats residencials premium, impulsada per la demanda internacional i l'escassetat d'oferta.

Pedro Martínez, millor entrenador de l’Eurolliga 2025-26

Pedro Martínez conquista el trofeu Alexander Gomelskiy al millor entrenador de l'Eurolliga 2025-26 després de portar al València Basket a una excel·lent fase regular.

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.