Nou testimoni contra Rocío Carrasco: «No em crec res, tot teatre»

La sèrie documental de Rocío Carrasco no passa desapercebuda. Cada lliurament suposa una autèntica onada de comentaris i informacions. I és que, sens dubte, ningú es queda indiferent davant el testimoni que ha oferit la filla de Rocío Jurado. És impossible, tenint en compte que ha narrat episodis violents amb el seu exmarit Antonio David Flores, els muntatges d’este o el seu intent de suïcidi.

No obstant això, malgrat les seues paraules així com de la documentació que ha aportat, hi ha moltes persones que no la creuen. Ens estem referint a ciutadans del carrer, però també a rostres coneguts com a Kiko Matamoros, María Patiño o Ana Rosa Quintana. I a tots estos acaba de sumar-se una persona més. Ens estem referint a Teresa Bueyes, l’advocada de molts famosos i col·laboradora de televisió. Esta ha manifestat que no es creu a la filla de Rocío Jurado.

Bueyes defensa Nuria Bermúdez

En l’últim episodi emés de la sèrie, Rocío Carrasco va mencionar Nuria Bermúdez, la polèmica col·laboradora de televisió. Una famosa que fa anys va estar de plató en plató parlant de les seues intimitats, entre elles de les relacions sexuals que va tenir amb Antonio David.

Sobre esta dona, Carrasco va relatar un fet que va ocórrer durant el seu divorci: «Nuria Bermúdez telefona a casa meua per a quedar amb mi i donar-me una informació que era una cosa que em servia molt per a la separació. Jo ja sabia per on venia. Això era per a continuar creant més escàndol».

En este punt va afegir: «De sobte, si jo vaig amb Fidel a esta reunió que ella vol tenir, hi hauria un fotògraf i farien una foto seua amb Fidel, i a mi em treuen com han fet cinc-centes vegades. Era una situació terrorífica, de no dormir a la nit».

Així, va deixar patent que creia que el seu ex al costat del seu advocat, Rodríguez Menéndez, amb qui es relacionava Nuria, van pretendre fer-li una jugada bruta. Arran d’esta informació donada per Rocío en el seu documental, Bermúdez ha fet un comunicat a través de la seua advocada que és Teresa Bueyes. Comunicat en el qual, entre altres coses, diu que emprendrà accions legals contra Carrasco, a la qual exposa no conéixer. I és que considera que el que ha dit és fals i atempta contra el seu dret a l’honor.

Teresa Bueyes arremet contra Rocío Carrasco

Els reporters han volgut saber de primera mà el testimoni de la lletrada, com ha quedat reflectit en mitjans com ‘ABC’. Sobre el succeït amb la seua clienta i amb Carrasco ha estat molt clara: «Rocío insinua que Nuria la va cridar per a fer-li una caça, unes fotos amb Fidel. Això és mentida completament. Núria mai ha tingut una conversa amb Rocío Carrasco, no l’ha anomenat mai i no la coneix absolutament de res».

De la mateixa manera, l’advocada ha arremés contra la filla de Rocío Jurado de forma bastant crua: «Li ho hauria de fer mirar perquè ella sí que ha estat en trames amb el senyor advocat que tenia, que era Saavedra. Un advocat que, com molt bé sabeu, va ser condemnat per estafa gràcies a una querella que jo porte».

Teresa Bueyes acusa a Carrasco de ‘fer teatre’

No obstant això, Teresa Bueyes no s’ha quedat aquí i ha atacat més a Rocío Carrasco. Així, sobre el testimoniatge que està donant en la seua sèrie documental, l’advocada ha dit: «No em crec res. És tot teatre». D’esta manera, ha deixat entreveure que seguirà endavant amb la demanda que li posarà aquella en nom de la seua defensada i que esmente aquella famosa.

Caldrà esperar per a veure com transcorren els esdeveniments. I és que pot passar qualsevol cosa. Des que Rocío present documentació que demostre el que ha dit de Bermúdez fins que puga demandar a Bous per les insinuacions sobre el seu passat amb el seu advocat.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU