Nou testimoni contra Rocío Carrasco: «No em crec res, tot teatre»

La sèrie documental de Rocío Carrasco no passa desapercebuda. Cada lliurament suposa una autèntica onada de comentaris i informacions. I és que, sens dubte, ningú es queda indiferent davant el testimoni que ha oferit la filla de Rocío Jurado. És impossible, tenint en compte que ha narrat episodis violents amb el seu exmarit Antonio David Flores, els muntatges d’este o el seu intent de suïcidi.

No obstant això, malgrat les seues paraules així com de la documentació que ha aportat, hi ha moltes persones que no la creuen. Ens estem referint a ciutadans del carrer, però també a rostres coneguts com a Kiko Matamoros, María Patiño o Ana Rosa Quintana. I a tots estos acaba de sumar-se una persona més. Ens estem referint a Teresa Bueyes, l’advocada de molts famosos i col·laboradora de televisió. Esta ha manifestat que no es creu a la filla de Rocío Jurado.

Bueyes defensa Nuria Bermúdez

En l’últim episodi emés de la sèrie, Rocío Carrasco va mencionar Nuria Bermúdez, la polèmica col·laboradora de televisió. Una famosa que fa anys va estar de plató en plató parlant de les seues intimitats, entre elles de les relacions sexuals que va tenir amb Antonio David.

Sobre esta dona, Carrasco va relatar un fet que va ocórrer durant el seu divorci: «Nuria Bermúdez telefona a casa meua per a quedar amb mi i donar-me una informació que era una cosa que em servia molt per a la separació. Jo ja sabia per on venia. Això era per a continuar creant més escàndol».

En este punt va afegir: «De sobte, si jo vaig amb Fidel a esta reunió que ella vol tenir, hi hauria un fotògraf i farien una foto seua amb Fidel, i a mi em treuen com han fet cinc-centes vegades. Era una situació terrorífica, de no dormir a la nit».

Així, va deixar patent que creia que el seu ex al costat del seu advocat, Rodríguez Menéndez, amb qui es relacionava Nuria, van pretendre fer-li una jugada bruta. Arran d’esta informació donada per Rocío en el seu documental, Bermúdez ha fet un comunicat a través de la seua advocada que és Teresa Bueyes. Comunicat en el qual, entre altres coses, diu que emprendrà accions legals contra Carrasco, a la qual exposa no conéixer. I és que considera que el que ha dit és fals i atempta contra el seu dret a l’honor.

Teresa Bueyes arremet contra Rocío Carrasco

Els reporters han volgut saber de primera mà el testimoni de la lletrada, com ha quedat reflectit en mitjans com ‘ABC’. Sobre el succeït amb la seua clienta i amb Carrasco ha estat molt clara: «Rocío insinua que Nuria la va cridar per a fer-li una caça, unes fotos amb Fidel. Això és mentida completament. Núria mai ha tingut una conversa amb Rocío Carrasco, no l’ha anomenat mai i no la coneix absolutament de res».

De la mateixa manera, l’advocada ha arremés contra la filla de Rocío Jurado de forma bastant crua: «Li ho hauria de fer mirar perquè ella sí que ha estat en trames amb el senyor advocat que tenia, que era Saavedra. Un advocat que, com molt bé sabeu, va ser condemnat per estafa gràcies a una querella que jo porte».

Teresa Bueyes acusa a Carrasco de ‘fer teatre’

No obstant això, Teresa Bueyes no s’ha quedat aquí i ha atacat més a Rocío Carrasco. Així, sobre el testimoniatge que està donant en la seua sèrie documental, l’advocada ha dit: «No em crec res. És tot teatre». D’esta manera, ha deixat entreveure que seguirà endavant amb la demanda que li posarà aquella en nom de la seua defensada i que esmente aquella famosa.

Caldrà esperar per a veure com transcorren els esdeveniments. I és que pot passar qualsevol cosa. Des que Rocío present documentació que demostre el que ha dit de Bermúdez fins que puga demandar a Bous per les insinuacions sobre el seu passat amb el seu advocat.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.