Nou testimoni contra Rocío Carrasco: «No em crec res, tot teatre»

La sèrie documental de Rocío Carrasco no passa desapercebuda. Cada lliurament suposa una autèntica onada de comentaris i informacions. I és que, sens dubte, ningú es queda indiferent davant el testimoni que ha oferit la filla de Rocío Jurado. És impossible, tenint en compte que ha narrat episodis violents amb el seu exmarit Antonio David Flores, els muntatges d’este o el seu intent de suïcidi.

No obstant això, malgrat les seues paraules així com de la documentació que ha aportat, hi ha moltes persones que no la creuen. Ens estem referint a ciutadans del carrer, però també a rostres coneguts com a Kiko Matamoros, María Patiño o Ana Rosa Quintana. I a tots estos acaba de sumar-se una persona més. Ens estem referint a Teresa Bueyes, l’advocada de molts famosos i col·laboradora de televisió. Esta ha manifestat que no es creu a la filla de Rocío Jurado.

Bueyes defensa Nuria Bermúdez

En l’últim episodi emés de la sèrie, Rocío Carrasco va mencionar Nuria Bermúdez, la polèmica col·laboradora de televisió. Una famosa que fa anys va estar de plató en plató parlant de les seues intimitats, entre elles de les relacions sexuals que va tenir amb Antonio David.

Sobre esta dona, Carrasco va relatar un fet que va ocórrer durant el seu divorci: «Nuria Bermúdez telefona a casa meua per a quedar amb mi i donar-me una informació que era una cosa que em servia molt per a la separació. Jo ja sabia per on venia. Això era per a continuar creant més escàndol».

En este punt va afegir: «De sobte, si jo vaig amb Fidel a esta reunió que ella vol tenir, hi hauria un fotògraf i farien una foto seua amb Fidel, i a mi em treuen com han fet cinc-centes vegades. Era una situació terrorífica, de no dormir a la nit».

Així, va deixar patent que creia que el seu ex al costat del seu advocat, Rodríguez Menéndez, amb qui es relacionava Nuria, van pretendre fer-li una jugada bruta. Arran d’esta informació donada per Rocío en el seu documental, Bermúdez ha fet un comunicat a través de la seua advocada que és Teresa Bueyes. Comunicat en el qual, entre altres coses, diu que emprendrà accions legals contra Carrasco, a la qual exposa no conéixer. I és que considera que el que ha dit és fals i atempta contra el seu dret a l’honor.

Teresa Bueyes arremet contra Rocío Carrasco

Els reporters han volgut saber de primera mà el testimoni de la lletrada, com ha quedat reflectit en mitjans com ‘ABC’. Sobre el succeït amb la seua clienta i amb Carrasco ha estat molt clara: «Rocío insinua que Nuria la va cridar per a fer-li una caça, unes fotos amb Fidel. Això és mentida completament. Núria mai ha tingut una conversa amb Rocío Carrasco, no l’ha anomenat mai i no la coneix absolutament de res».

De la mateixa manera, l’advocada ha arremés contra la filla de Rocío Jurado de forma bastant crua: «Li ho hauria de fer mirar perquè ella sí que ha estat en trames amb el senyor advocat que tenia, que era Saavedra. Un advocat que, com molt bé sabeu, va ser condemnat per estafa gràcies a una querella que jo porte».

Teresa Bueyes acusa a Carrasco de ‘fer teatre’

No obstant això, Teresa Bueyes no s’ha quedat aquí i ha atacat més a Rocío Carrasco. Així, sobre el testimoniatge que està donant en la seua sèrie documental, l’advocada ha dit: «No em crec res. És tot teatre». D’esta manera, ha deixat entreveure que seguirà endavant amb la demanda que li posarà aquella en nom de la seua defensada i que esmente aquella famosa.

Caldrà esperar per a veure com transcorren els esdeveniments. I és que pot passar qualsevol cosa. Des que Rocío present documentació que demostre el que ha dit de Bermúdez fins que puga demandar a Bous per les insinuacions sobre el seu passat amb el seu advocat.

Últimes notícies

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.