Les seqüeles de Bárbara Rey després d’infectar-se de coronavirus

Després de passar diverses setmanes ingressada a l’Hospital Quirón de Marbella després de donar positiu en Covid-19, Bàrbara Rey rebia l’alta mèdica el passat 25 d’abril.

Un esglai important del qual afortunadament la vedette es recupera ja en el seu domicili, encara que li espera un llarg procés de recuperació i ha hagut de cancel·lar tots els seus projectes professionals.

Visiblement desmillorada, molt feble i en cadira de rodes, l’actriu abandonava l’hospital amb un ram de flors en la falda ocultant la seua mirada cansada després d’unes grans ulleres de sol negres, i es retrobava amb la seua filla, Sofía Cristo, que molt emocionada s’abraçava a la seua mare després de setmanes d’incertesa i preocupació pel seu delicat estat de salut.

Ara, un mes després, la seua filla ha tornat a parlar de com evoluciona la salut de la vedette i de les seqüeles que continua patint, segons recull El Mundo: que la seua progenitora «està, gràcies a Déu, una miqueta bastant millor» després del calvari patit durant els últims mesos.

 

Aclarint que es troba «recuperant-se a poc a poc, perquè el que té el COVID és que és molt esgotador i a qui li pega fort, perquè va bastant lent», afig.

Sobre les seqüeles a nivell físic que ara mateix té l’actriu i cantant de 71 anys, es veu «súper unflada, botinflada i molt cansada.

 «Malgrat això, l’actriu es va recuperant a poc a poc de les seqüeles del coronavirus, amb el suport de tots els seus éssers estimats. Encara que ha hagut de renunciar a un concurs, Bàrbara assegurava a la seua eixida de l’hospital que «la salut és el primer».

Ara està centrada a recuperar-se a poc a poc, ara descansa en el seu domicili, abrigallada pels seus fills Sofía i Ángel, agafant les forces necessàries per a reprendre la seua vida després d’este malson de la qual tardarà a reposar-se.

Antecedents

El passat 19 d’abril, Bárbara Rey era hospitalitzada amb febre molt alta a causa de la pneumònia bilateral que patia després de contagiar-se del virus. Una setmana més tard, rebia l’alta i, a la seua eixida, declarava haver passat «uns dies terribles».

 

Ja a casa, el malestar i el cansament no desapareixien pel que, el 9 de maig, ingressava per segona vegada en el mateix centre.

 

Afortunadament, des de fa diverses setmanes, la també presentadora està de nou en la seua llar si bé encara té un llarg camí per recórrer per a tornar a sentir-se en plena forma.

 

Segons paraules del seu representant fa uns dies, «l’ha passat molt mal i encara li queden dos o tres mesos al davant«, assegurava.

 

Per part seua, Sofía Cristo parlava fa un mes de com a la seua mare li havia eixit «una dermatitis per tot el cos» a causa del coronavirus.

Últimes notícies

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.

Refuercen trens i mesures especials en carreteres i ports per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Transportes ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost, amb més trens, il·luminació en carreteres, controls en ports i avisos sobre l’ús de drons.

Un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal rep amb èxit teràpia gènica a La Fe

L’Hospital La Fe de València ha tractat amb èxit amb teràpia gènica un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal, detectada gràcies a la prova del taló dins del nou programa de cribatge neonatal de la Comunitat Valenciana.

La Unió alerta que 140 pobles es queden sense ajudes per a camins rurals

Només 50 municipis de la Comunitat Valenciana reben ajudes de la Conselleria d'Agricultura per a camins rurals, mentre 140 queden fora per falta de pressupost, segons ha denunciat La Unió.
FILMOTECA D'ESTIU