Les seqüeles de Bárbara Rey després d’infectar-se de coronavirus

Després de passar diverses setmanes ingressada a l’Hospital Quirón de Marbella després de donar positiu en Covid-19, Bàrbara Rey rebia l’alta mèdica el passat 25 d’abril.

Un esglai important del qual afortunadament la vedette es recupera ja en el seu domicili, encara que li espera un llarg procés de recuperació i ha hagut de cancel·lar tots els seus projectes professionals.

Visiblement desmillorada, molt feble i en cadira de rodes, l’actriu abandonava l’hospital amb un ram de flors en la falda ocultant la seua mirada cansada després d’unes grans ulleres de sol negres, i es retrobava amb la seua filla, Sofía Cristo, que molt emocionada s’abraçava a la seua mare després de setmanes d’incertesa i preocupació pel seu delicat estat de salut.

Ara, un mes després, la seua filla ha tornat a parlar de com evoluciona la salut de la vedette i de les seqüeles que continua patint, segons recull El Mundo: que la seua progenitora “està, gràcies a Déu, una miqueta bastant millor” després del calvari patit durant els últims mesos.

 

Aclarint que es troba “recuperant-se a poc a poc, perquè el que té el COVID és que és molt esgotador i a qui li pega fort, perquè va bastant lent”, afig.

Sobre les seqüeles a nivell físic que ara mateix té l’actriu i cantant de 71 anys, es veu “súper unflada, botinflada i molt cansada.

 “Malgrat això, l’actriu es va recuperant a poc a poc de les seqüeles del coronavirus, amb el suport de tots els seus éssers estimats. Encara que ha hagut de renunciar a un concurs, Bàrbara assegurava a la seua eixida de l’hospital que “la salut és el primer”.

Ara està centrada a recuperar-se a poc a poc, ara descansa en el seu domicili, abrigallada pels seus fills Sofía i Ángel, agafant les forces necessàries per a reprendre la seua vida després d’este malson de la qual tardarà a reposar-se.

Antecedents

El passat 19 d’abril, Bárbara Rey era hospitalitzada amb febre molt alta a causa de la pneumònia bilateral que patia després de contagiar-se del virus. Una setmana més tard, rebia l’alta i, a la seua eixida, declarava haver passat “uns dies terribles”.

 

Ja a casa, el malestar i el cansament no desapareixien pel que, el 9 de maig, ingressava per segona vegada en el mateix centre.

 

Afortunadament, des de fa diverses setmanes, la també presentadora està de nou en la seua llar si bé encara té un llarg camí per recórrer per a tornar a sentir-se en plena forma.

 

Segons paraules del seu representant fa uns dies, “l’ha passat molt mal i encara li queden dos o tres mesos al davant“, assegurava.

 

Per part seua, Sofía Cristo parlava fa un mes de com a la seua mare li havia eixit “una dermatitis per tot el cos” a causa del coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.