Les seqüeles de Bárbara Rey després d’infectar-se de coronavirus

Després de passar diverses setmanes ingressada a l’Hospital Quirón de Marbella després de donar positiu en Covid-19, Bàrbara Rey rebia l’alta mèdica el passat 25 d’abril.

Un esglai important del qual afortunadament la vedette es recupera ja en el seu domicili, encara que li espera un llarg procés de recuperació i ha hagut de cancel·lar tots els seus projectes professionals.

Visiblement desmillorada, molt feble i en cadira de rodes, l’actriu abandonava l’hospital amb un ram de flors en la falda ocultant la seua mirada cansada després d’unes grans ulleres de sol negres, i es retrobava amb la seua filla, Sofía Cristo, que molt emocionada s’abraçava a la seua mare després de setmanes d’incertesa i preocupació pel seu delicat estat de salut.

Ara, un mes després, la seua filla ha tornat a parlar de com evoluciona la salut de la vedette i de les seqüeles que continua patint, segons recull El Mundo: que la seua progenitora «està, gràcies a Déu, una miqueta bastant millor» després del calvari patit durant els últims mesos.

 

Aclarint que es troba «recuperant-se a poc a poc, perquè el que té el COVID és que és molt esgotador i a qui li pega fort, perquè va bastant lent», afig.

Sobre les seqüeles a nivell físic que ara mateix té l’actriu i cantant de 71 anys, es veu «súper unflada, botinflada i molt cansada.

 «Malgrat això, l’actriu es va recuperant a poc a poc de les seqüeles del coronavirus, amb el suport de tots els seus éssers estimats. Encara que ha hagut de renunciar a un concurs, Bàrbara assegurava a la seua eixida de l’hospital que «la salut és el primer».

Ara està centrada a recuperar-se a poc a poc, ara descansa en el seu domicili, abrigallada pels seus fills Sofía i Ángel, agafant les forces necessàries per a reprendre la seua vida després d’este malson de la qual tardarà a reposar-se.

Antecedents

El passat 19 d’abril, Bárbara Rey era hospitalitzada amb febre molt alta a causa de la pneumònia bilateral que patia després de contagiar-se del virus. Una setmana més tard, rebia l’alta i, a la seua eixida, declarava haver passat «uns dies terribles».

 

Ja a casa, el malestar i el cansament no desapareixien pel que, el 9 de maig, ingressava per segona vegada en el mateix centre.

 

Afortunadament, des de fa diverses setmanes, la també presentadora està de nou en la seua llar si bé encara té un llarg camí per recórrer per a tornar a sentir-se en plena forma.

 

Segons paraules del seu representant fa uns dies, «l’ha passat molt mal i encara li queden dos o tres mesos al davant«, assegurava.

 

Per part seua, Sofía Cristo parlava fa un mes de com a la seua mare li havia eixit «una dermatitis per tot el cos» a causa del coronavirus.

Últimes notícies

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.