Les seqüeles de Bárbara Rey després d’infectar-se de coronavirus

Després de passar diverses setmanes ingressada a l’Hospital Quirón de Marbella després de donar positiu en Covid-19, Bàrbara Rey rebia l’alta mèdica el passat 25 d’abril.

Un esglai important del qual afortunadament la vedette es recupera ja en el seu domicili, encara que li espera un llarg procés de recuperació i ha hagut de cancel·lar tots els seus projectes professionals.

Visiblement desmillorada, molt feble i en cadira de rodes, l’actriu abandonava l’hospital amb un ram de flors en la falda ocultant la seua mirada cansada després d’unes grans ulleres de sol negres, i es retrobava amb la seua filla, Sofía Cristo, que molt emocionada s’abraçava a la seua mare després de setmanes d’incertesa i preocupació pel seu delicat estat de salut.

Ara, un mes després, la seua filla ha tornat a parlar de com evoluciona la salut de la vedette i de les seqüeles que continua patint, segons recull El Mundo: que la seua progenitora “està, gràcies a Déu, una miqueta bastant millor” després del calvari patit durant els últims mesos.

 

Aclarint que es troba “recuperant-se a poc a poc, perquè el que té el COVID és que és molt esgotador i a qui li pega fort, perquè va bastant lent”, afig.

Sobre les seqüeles a nivell físic que ara mateix té l’actriu i cantant de 71 anys, es veu “súper unflada, botinflada i molt cansada.

 “Malgrat això, l’actriu es va recuperant a poc a poc de les seqüeles del coronavirus, amb el suport de tots els seus éssers estimats. Encara que ha hagut de renunciar a un concurs, Bàrbara assegurava a la seua eixida de l’hospital que “la salut és el primer”.

Ara està centrada a recuperar-se a poc a poc, ara descansa en el seu domicili, abrigallada pels seus fills Sofía i Ángel, agafant les forces necessàries per a reprendre la seua vida després d’este malson de la qual tardarà a reposar-se.

Antecedents

El passat 19 d’abril, Bárbara Rey era hospitalitzada amb febre molt alta a causa de la pneumònia bilateral que patia després de contagiar-se del virus. Una setmana més tard, rebia l’alta i, a la seua eixida, declarava haver passat “uns dies terribles”.

 

Ja a casa, el malestar i el cansament no desapareixien pel que, el 9 de maig, ingressava per segona vegada en el mateix centre.

 

Afortunadament, des de fa diverses setmanes, la també presentadora està de nou en la seua llar si bé encara té un llarg camí per recórrer per a tornar a sentir-se en plena forma.

 

Segons paraules del seu representant fa uns dies, “l’ha passat molt mal i encara li queden dos o tres mesos al davant“, assegurava.

 

Per part seua, Sofía Cristo parlava fa un mes de com a la seua mare li havia eixit “una dermatitis per tot el cos” a causa del coronavirus.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.