13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Les seqüeles de Bárbara Rey després d’infectar-se de coronavirus

Després de passar diverses setmanes ingressada a l’Hospital Quirón de Marbella després de donar positiu en Covid-19, Bàrbara Rey rebia l’alta mèdica el passat 25 d’abril.

Un esglai important del qual afortunadament la vedette es recupera ja en el seu domicili, encara que li espera un llarg procés de recuperació i ha hagut de cancel·lar tots els seus projectes professionals.

Visiblement desmillorada, molt feble i en cadira de rodes, l’actriu abandonava l’hospital amb un ram de flors en la falda ocultant la seua mirada cansada després d’unes grans ulleres de sol negres, i es retrobava amb la seua filla, Sofía Cristo, que molt emocionada s’abraçava a la seua mare després de setmanes d’incertesa i preocupació pel seu delicat estat de salut.

Ara, un mes després, la seua filla ha tornat a parlar de com evoluciona la salut de la vedette i de les seqüeles que continua patint, segons recull El Mundo: que la seua progenitora “està, gràcies a Déu, una miqueta bastant millor” després del calvari patit durant els últims mesos.

 

Aclarint que es troba “recuperant-se a poc a poc, perquè el que té el COVID és que és molt esgotador i a qui li pega fort, perquè va bastant lent”, afig.

Sobre les seqüeles a nivell físic que ara mateix té l’actriu i cantant de 71 anys, es veu “súper unflada, botinflada i molt cansada.

 “Malgrat això, l’actriu es va recuperant a poc a poc de les seqüeles del coronavirus, amb el suport de tots els seus éssers estimats. Encara que ha hagut de renunciar a un concurs, Bàrbara assegurava a la seua eixida de l’hospital que “la salut és el primer”.

Ara està centrada a recuperar-se a poc a poc, ara descansa en el seu domicili, abrigallada pels seus fills Sofía i Ángel, agafant les forces necessàries per a reprendre la seua vida després d’este malson de la qual tardarà a reposar-se.

Antecedents

El passat 19 d’abril, Bárbara Rey era hospitalitzada amb febre molt alta a causa de la pneumònia bilateral que patia després de contagiar-se del virus. Una setmana més tard, rebia l’alta i, a la seua eixida, declarava haver passat “uns dies terribles”.

 

Ja a casa, el malestar i el cansament no desapareixien pel que, el 9 de maig, ingressava per segona vegada en el mateix centre.

 

Afortunadament, des de fa diverses setmanes, la també presentadora està de nou en la seua llar si bé encara té un llarg camí per recórrer per a tornar a sentir-se en plena forma.

 

Segons paraules del seu representant fa uns dies, “l’ha passat molt mal i encara li queden dos o tres mesos al davant“, assegurava.

 

Per part seua, Sofía Cristo parlava fa un mes de com a la seua mare li havia eixit “una dermatitis per tot el cos” a causa del coronavirus.

Últimes notícies

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.