7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Tamara Falcó posa fi a la seua relació amb Iñigo Onieva


Ja no hi ha marxa arrere. Tamara Falcó ha pres la decisió de trencar la seua relació amb Iñigo Onieva. La seua vida sentimental ha fet un tomb de 180 graus aquestes últimes 72 hores. El dijous arrancava el dia anunciant el seu compromís amb l’empresari. Hores després fixava una data i lloc de l’enllaç. I tan sols 48 hores després acabava posant punt final a la seua relació esborrant tot rastre de l’anunci del seu compromís. Així ho confirmava la periodista Beatriz Cortázar en el programa ‘Ya es verano’ després d’haver mantingut una conversa amb la socialité.

El motiu que podria haver portat a la marquesa de Griñón a cancel·lar el seu compromís amb l’empresari podria ser el polèmic vídeo que divendres passat es feia viral. Iñigo es besava apassionadament amb Marina, una model brasilera, en el festival de música ‘Burning Man’ celebrat fa tres setmanes en el desert de Nevada, als Estats Units.

Encara que al principi Iñigo Onieva eixia de la mà de Tamara per a assistir a unes noces i afirmava que les imatges d’ell besant-se amb una altra xica eren de fa tres anys. Poques hores després, l’empresari ha acabat reconeixent el seu error i demanant perdó públicament a Tamara Falcó a través d’un comunicat.

La decisió d’Iñigo Onieva

Els rumors de la suposada deslleialtat d’Íñigo Onieva a Tamara Falcó, avivats per la difusió de diversos arxius audiovisuals en el qual apareix besant a una altra dona, s’han resolt amb el comunicat de l’empresari en el qual afirma la seua infidelitat cap a la filla d’Isabel Preysler.

En els vídeos difosos aparec en una actitud inacceptable, de la qual estic absolutament penedit i destrossat per això. Demane disculpes per no haver sigut honest i demane perdó a Tamara i a la seua família públicament”, enuncien els primers paràgrafs d’aquest escrit que pot suposar un abans i un després en la història d’amor d’aquesta parella, que data de l’any 2020.


Seguidament, Onieva reitera que està completament enamorat de la seua parella, a la qual considera “la dona de la seua vida”, i que li fa mal “enormement” haver-la fet mal amb una altra dona. Per això, sol·licita als mitjans de comunicació que tinguen una certa comprensió amb l’objectiu d’evitar més mal en la figura de la qual és de moment la seua parella.

Per a evitar majors perjudicis a Tamara i a les nostres famílies, demane que no es continue difonent imatges que puguen afectar el nostre dret a la intimitat, i que s’abstinguen de publicar informacions que estan afectant la nostra privacitat”, finalitza el comunicat.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.