19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Tamara Falcó posa fi a la seua relació amb Iñigo Onieva


Ja no hi ha marxa arrere. Tamara Falcó ha pres la decisió de trencar la seua relació amb Iñigo Onieva. La seua vida sentimental ha fet un tomb de 180 graus aquestes últimes 72 hores. El dijous arrancava el dia anunciant el seu compromís amb l’empresari. Hores després fixava una data i lloc de l’enllaç. I tan sols 48 hores després acabava posant punt final a la seua relació esborrant tot rastre de l’anunci del seu compromís. Així ho confirmava la periodista Beatriz Cortázar en el programa ‘Ya es verano’ després d’haver mantingut una conversa amb la socialité.

El motiu que podria haver portat a la marquesa de Griñón a cancel·lar el seu compromís amb l’empresari podria ser el polèmic vídeo que divendres passat es feia viral. Iñigo es besava apassionadament amb Marina, una model brasilera, en el festival de música ‘Burning Man’ celebrat fa tres setmanes en el desert de Nevada, als Estats Units.

Encara que al principi Iñigo Onieva eixia de la mà de Tamara per a assistir a unes noces i afirmava que les imatges d’ell besant-se amb una altra xica eren de fa tres anys. Poques hores després, l’empresari ha acabat reconeixent el seu error i demanant perdó públicament a Tamara Falcó a través d’un comunicat.

La decisió d’Iñigo Onieva

Els rumors de la suposada deslleialtat d’Íñigo Onieva a Tamara Falcó, avivats per la difusió de diversos arxius audiovisuals en el qual apareix besant a una altra dona, s’han resolt amb el comunicat de l’empresari en el qual afirma la seua infidelitat cap a la filla d’Isabel Preysler.

En els vídeos difosos aparec en una actitud inacceptable, de la qual estic absolutament penedit i destrossat per això. Demane disculpes per no haver sigut honest i demane perdó a Tamara i a la seua família públicament”, enuncien els primers paràgrafs d’aquest escrit que pot suposar un abans i un després en la història d’amor d’aquesta parella, que data de l’any 2020.


Seguidament, Onieva reitera que està completament enamorat de la seua parella, a la qual considera “la dona de la seua vida”, i que li fa mal “enormement” haver-la fet mal amb una altra dona. Per això, sol·licita als mitjans de comunicació que tinguen una certa comprensió amb l’objectiu d’evitar més mal en la figura de la qual és de moment la seua parella.

Per a evitar majors perjudicis a Tamara i a les nostres famílies, demane que no es continue difonent imatges que puguen afectar el nostre dret a la intimitat, i que s’abstinguen de publicar informacions que estan afectant la nostra privacitat”, finalitza el comunicat.

Últimes notícies

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.