Tamara Falcó posa fi a la seua relació amb Iñigo Onieva


Ja no hi ha marxa arrere. Tamara Falcó ha pres la decisió de trencar la seua relació amb Iñigo Onieva. La seua vida sentimental ha fet un tomb de 180 graus aquestes últimes 72 hores. El dijous arrancava el dia anunciant el seu compromís amb l’empresari. Hores després fixava una data i lloc de l’enllaç. I tan sols 48 hores després acabava posant punt final a la seua relació esborrant tot rastre de l’anunci del seu compromís. Així ho confirmava la periodista Beatriz Cortázar en el programa ‘Ya es verano’ després d’haver mantingut una conversa amb la socialité.

El motiu que podria haver portat a la marquesa de Griñón a cancel·lar el seu compromís amb l’empresari podria ser el polèmic vídeo que divendres passat es feia viral. Iñigo es besava apassionadament amb Marina, una model brasilera, en el festival de música ‘Burning Man’ celebrat fa tres setmanes en el desert de Nevada, als Estats Units.

Encara que al principi Iñigo Onieva eixia de la mà de Tamara per a assistir a unes noces i afirmava que les imatges d’ell besant-se amb una altra xica eren de fa tres anys. Poques hores després, l’empresari ha acabat reconeixent el seu error i demanant perdó públicament a Tamara Falcó a través d’un comunicat.

La decisió d’Iñigo Onieva

Els rumors de la suposada deslleialtat d’Íñigo Onieva a Tamara Falcó, avivats per la difusió de diversos arxius audiovisuals en el qual apareix besant a una altra dona, s’han resolt amb el comunicat de l’empresari en el qual afirma la seua infidelitat cap a la filla d’Isabel Preysler.

En els vídeos difosos aparec en una actitud inacceptable, de la qual estic absolutament penedit i destrossat per això. Demane disculpes per no haver sigut honest i demane perdó a Tamara i a la seua família públicament”, enuncien els primers paràgrafs d’aquest escrit que pot suposar un abans i un després en la història d’amor d’aquesta parella, que data de l’any 2020.


Seguidament, Onieva reitera que està completament enamorat de la seua parella, a la qual considera “la dona de la seua vida”, i que li fa mal “enormement” haver-la fet mal amb una altra dona. Per això, sol·licita als mitjans de comunicació que tinguen una certa comprensió amb l’objectiu d’evitar més mal en la figura de la qual és de moment la seua parella.

Per a evitar majors perjudicis a Tamara i a les nostres famílies, demane que no es continue difonent imatges que puguen afectar el nostre dret a la intimitat, i que s’abstinguen de publicar informacions que estan afectant la nostra privacitat”, finalitza el comunicat.

Últimes notícies

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.