Tamara Falcó posa fi a la seua relació amb Iñigo Onieva


Ja no hi ha marxa arrere. Tamara Falcó ha pres la decisió de trencar la seua relació amb Iñigo Onieva. La seua vida sentimental ha fet un tomb de 180 graus aquestes últimes 72 hores. El dijous arrancava el dia anunciant el seu compromís amb l’empresari. Hores després fixava una data i lloc de l’enllaç. I tan sols 48 hores després acabava posant punt final a la seua relació esborrant tot rastre de l’anunci del seu compromís. Així ho confirmava la periodista Beatriz Cortázar en el programa ‘Ya es verano’ després d’haver mantingut una conversa amb la socialité.

El motiu que podria haver portat a la marquesa de Griñón a cancel·lar el seu compromís amb l’empresari podria ser el polèmic vídeo que divendres passat es feia viral. Iñigo es besava apassionadament amb Marina, una model brasilera, en el festival de música ‘Burning Man’ celebrat fa tres setmanes en el desert de Nevada, als Estats Units.

Encara que al principi Iñigo Onieva eixia de la mà de Tamara per a assistir a unes noces i afirmava que les imatges d’ell besant-se amb una altra xica eren de fa tres anys. Poques hores després, l’empresari ha acabat reconeixent el seu error i demanant perdó públicament a Tamara Falcó a través d’un comunicat.

La decisió d’Iñigo Onieva

Els rumors de la suposada deslleialtat d’Íñigo Onieva a Tamara Falcó, avivats per la difusió de diversos arxius audiovisuals en el qual apareix besant a una altra dona, s’han resolt amb el comunicat de l’empresari en el qual afirma la seua infidelitat cap a la filla d’Isabel Preysler.

En els vídeos difosos aparec en una actitud inacceptable, de la qual estic absolutament penedit i destrossat per això. Demane disculpes per no haver sigut honest i demane perdó a Tamara i a la seua família públicament”, enuncien els primers paràgrafs d’aquest escrit que pot suposar un abans i un després en la història d’amor d’aquesta parella, que data de l’any 2020.


Seguidament, Onieva reitera que està completament enamorat de la seua parella, a la qual considera “la dona de la seua vida”, i que li fa mal “enormement” haver-la fet mal amb una altra dona. Per això, sol·licita als mitjans de comunicació que tinguen una certa comprensió amb l’objectiu d’evitar més mal en la figura de la qual és de moment la seua parella.

Per a evitar majors perjudicis a Tamara i a les nostres famílies, demane que no es continue difonent imatges que puguen afectar el nostre dret a la intimitat, i que s’abstinguen de publicar informacions que estan afectant la nostra privacitat”, finalitza el comunicat.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.