9.2 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Tom Brusse s’obri en canal: ‘Quan estiga soltera, lluitaré per ella’

 

Tom Brusse porta sent notícia des de fa mesos. Ho ha sigut per ser concursant de ‘Supervivientes’ i també per la seua ruptura amb la seua última parella, Sandra Pica,  la qual han existit nombrosos rumors i informacions de tota mena.

No obstant això, ahir va ser protagonista de l’actualitat per un motiu diferent. En concret, perquè ha revelat que està disposat a esperar per a recuperar al seu ex. Però no s’ha referit a Pica, ha parlat de Melyssa Pinto.

Tom Brusse reconeix els seus sentiments cap a Melyssa Pinto

 

Tom Brusse i Melyssa Pinto han tornat a reaparéixer junts en un plató de televisió per a presenciar la final de ‘La última cena’.

L’ex concursant de ‘Supervivientes’ ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li algunes floretes a la seua exparella.

“Sí. Està boniquíssima. Ella agrada a tothom, és normal”, li contestava a Paz Padilla després de ser preguntat per com veia eixe dia a la seua companya.

Després d’estes declaracions, la presentadora ha volgut anar un pas més enllà per a descobrir si entre ells encara existeix alguna possibilitat de reconciliació i no ha dubtat a preguntar-li a l’ex de Sandra Pica si seria capaç de lluitar per Melyssa.”De moment no, perquè té una parella. El dia que estiga soltera potser tornaré a lluitar. En un futur qui sap… Ella ara està feliç amb la seua parella i respectaré això”, ha reconegut, deixant clar els seus sentiments.

Veient el feeling que es veia entre els convidats s’ha volgut incidir en els sentiments que tenen l’u per l’altre. Fins i tot s’ha volgut saber si hi ha possibilitat que, en algun moment, donen una segona oportunitat a la seua història d’amor.

Ha succeït quan la presentadora li ha dit a ell: “Ella et continua agradant”. I este ha respost: “Això sempre. És boniquíssima i agrada a tothom, és normal”.

Després, ha anat a contestar a la pregunta de si li agradaria tornar a conquistar-la, però Melyssa Pinto l’ha frenat. Ho ha fet dient: “Brusse, tu em respectes i saps que no es pot perquè tinc parella. I això és el que hi ha”.

Unes paraules les del seu ex que el marroquí ha donat suport afirmant: “Jo, de moment, no lluitaria per ella perquè té nóvio. El dia que estiga soltera perquè potser lluitaré”.
Amb este comentari, ha propiciat que Paz li diga: “Per l’amor cal lluitar, encara que tinga parella”. Malgrat això, ell ha sigut molt categòric: “Però no ho faré. Ella ara es troba molt feliç amb el seu xic i respectaré això”.
Esta afirmació ha aconseguit els aplaudiments de Melyssa i després d’açó, Tom ha dit: “Això sí, en un futur qui sap”.

D’esta manera, ha deixat clar que no tanca a la porta a tornar amb la catalana, alguna cosa que no considera fer amb Sandra Pica. I així ho va manifestar recentment en el Deluxe.

En efecte, en este programa va exposar: “No tornaré amb ella, ho tinc més que clar. No tornaré perquè no m’ha agradat el que ha fet”. Cal no oblidar que ella ho va deixar en ‘Supervivientes’, després d’iniciar un romanç amb Julen.

Siga com siga, Brusse està ara gaudint de la seua solteria, encara que enyora a Pinto.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.