Tom Brusse s’obri en canal: ‘Quan estiga soltera, lluitaré per ella’

 

Tom Brusse porta sent notícia des de fa mesos. Ho ha sigut per ser concursant de ‘Supervivientes’ i també per la seua ruptura amb la seua última parella, Sandra Pica,  la qual han existit nombrosos rumors i informacions de tota mena.

No obstant això, ahir va ser protagonista de l’actualitat per un motiu diferent. En concret, perquè ha revelat que està disposat a esperar per a recuperar al seu ex. Però no s’ha referit a Pica, ha parlat de Melyssa Pinto.

Tom Brusse reconeix els seus sentiments cap a Melyssa Pinto

 

Tom Brusse i Melyssa Pinto han tornat a reaparéixer junts en un plató de televisió per a presenciar la final de ‘La última cena’.

L’ex concursant de ‘Supervivientes’ ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li algunes floretes a la seua exparella.

«Sí. Està boniquíssima. Ella agrada a tothom, és normal», li contestava a Paz Padilla després de ser preguntat per com veia eixe dia a la seua companya.

Després d’estes declaracions, la presentadora ha volgut anar un pas més enllà per a descobrir si entre ells encara existeix alguna possibilitat de reconciliació i no ha dubtat a preguntar-li a l’ex de Sandra Pica si seria capaç de lluitar per Melyssa.»De moment no, perquè té una parella. El dia que estiga soltera potser tornaré a lluitar. En un futur qui sap… Ella ara està feliç amb la seua parella i respectaré això», ha reconegut, deixant clar els seus sentiments.

Veient el feeling que es veia entre els convidats s’ha volgut incidir en els sentiments que tenen l’u per l’altre. Fins i tot s’ha volgut saber si hi ha possibilitat que, en algun moment, donen una segona oportunitat a la seua història d’amor.

Ha succeït quan la presentadora li ha dit a ell: “Ella et continua agradant”. I este ha respost: “Això sempre. És boniquíssima i agrada a tothom, és normal”.

Després, ha anat a contestar a la pregunta de si li agradaria tornar a conquistar-la, però Melyssa Pinto l’ha frenat. Ho ha fet dient: “Brusse, tu em respectes i saps que no es pot perquè tinc parella. I això és el que hi ha”.

Unes paraules les del seu ex que el marroquí ha donat suport afirmant: “Jo, de moment, no lluitaria per ella perquè té nóvio. El dia que estiga soltera perquè potser lluitaré”.
Amb este comentari, ha propiciat que Paz li diga: “Per l’amor cal lluitar, encara que tinga parella”. Malgrat això, ell ha sigut molt categòric: “Però no ho faré. Ella ara es troba molt feliç amb el seu xic i respectaré això”.
Esta afirmació ha aconseguit els aplaudiments de Melyssa i després d’açó, Tom ha dit: “Això sí, en un futur qui sap”.

D’esta manera, ha deixat clar que no tanca a la porta a tornar amb la catalana, alguna cosa que no considera fer amb Sandra Pica. I així ho va manifestar recentment en el Deluxe.

En efecte, en este programa va exposar: “No tornaré amb ella, ho tinc més que clar. No tornaré perquè no m’ha agradat el que ha fet”. Cal no oblidar que ella ho va deixar en ‘Supervivientes’, després d’iniciar un romanç amb Julen.

Siga com siga, Brusse està ara gaudint de la seua solteria, encara que enyora a Pinto.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.