Tom Brusse s’obri en canal: ‘Quan estiga soltera, lluitaré per ella’

 

Tom Brusse porta sent notícia des de fa mesos. Ho ha sigut per ser concursant de ‘Supervivientes’ i també per la seua ruptura amb la seua última parella, Sandra Pica,  la qual han existit nombrosos rumors i informacions de tota mena.

No obstant això, ahir va ser protagonista de l’actualitat per un motiu diferent. En concret, perquè ha revelat que està disposat a esperar per a recuperar al seu ex. Però no s’ha referit a Pica, ha parlat de Melyssa Pinto.

Tom Brusse reconeix els seus sentiments cap a Melyssa Pinto

 

Tom Brusse i Melyssa Pinto han tornat a reaparéixer junts en un plató de televisió per a presenciar la final de ‘La última cena’.

L’ex concursant de ‘Supervivientes’ ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li algunes floretes a la seua exparella.

«Sí. Està boniquíssima. Ella agrada a tothom, és normal», li contestava a Paz Padilla després de ser preguntat per com veia eixe dia a la seua companya.

Després d’estes declaracions, la presentadora ha volgut anar un pas més enllà per a descobrir si entre ells encara existeix alguna possibilitat de reconciliació i no ha dubtat a preguntar-li a l’ex de Sandra Pica si seria capaç de lluitar per Melyssa.»De moment no, perquè té una parella. El dia que estiga soltera potser tornaré a lluitar. En un futur qui sap… Ella ara està feliç amb la seua parella i respectaré això», ha reconegut, deixant clar els seus sentiments.

Veient el feeling que es veia entre els convidats s’ha volgut incidir en els sentiments que tenen l’u per l’altre. Fins i tot s’ha volgut saber si hi ha possibilitat que, en algun moment, donen una segona oportunitat a la seua història d’amor.

Ha succeït quan la presentadora li ha dit a ell: “Ella et continua agradant”. I este ha respost: “Això sempre. És boniquíssima i agrada a tothom, és normal”.

Després, ha anat a contestar a la pregunta de si li agradaria tornar a conquistar-la, però Melyssa Pinto l’ha frenat. Ho ha fet dient: “Brusse, tu em respectes i saps que no es pot perquè tinc parella. I això és el que hi ha”.

Unes paraules les del seu ex que el marroquí ha donat suport afirmant: “Jo, de moment, no lluitaria per ella perquè té nóvio. El dia que estiga soltera perquè potser lluitaré”.
Amb este comentari, ha propiciat que Paz li diga: “Per l’amor cal lluitar, encara que tinga parella”. Malgrat això, ell ha sigut molt categòric: “Però no ho faré. Ella ara es troba molt feliç amb el seu xic i respectaré això”.
Esta afirmació ha aconseguit els aplaudiments de Melyssa i després d’açó, Tom ha dit: “Això sí, en un futur qui sap”.

D’esta manera, ha deixat clar que no tanca a la porta a tornar amb la catalana, alguna cosa que no considera fer amb Sandra Pica. I així ho va manifestar recentment en el Deluxe.

En efecte, en este programa va exposar: “No tornaré amb ella, ho tinc més que clar. No tornaré perquè no m’ha agradat el que ha fet”. Cal no oblidar que ella ho va deixar en ‘Supervivientes’, després d’iniciar un romanç amb Julen.

Siga com siga, Brusse està ara gaudint de la seua solteria, encara que enyora a Pinto.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU