8.8 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Tom Brusse s’obri en canal: ‘Quan estiga soltera, lluitaré per ella’

 

Tom Brusse porta sent notícia des de fa mesos. Ho ha sigut per ser concursant de ‘Supervivientes’ i també per la seua ruptura amb la seua última parella, Sandra Pica,  la qual han existit nombrosos rumors i informacions de tota mena.

No obstant això, ahir va ser protagonista de l’actualitat per un motiu diferent. En concret, perquè ha revelat que està disposat a esperar per a recuperar al seu ex. Però no s’ha referit a Pica, ha parlat de Melyssa Pinto.

Tom Brusse reconeix els seus sentiments cap a Melyssa Pinto

 

Tom Brusse i Melyssa Pinto han tornat a reaparéixer junts en un plató de televisió per a presenciar la final de ‘La última cena’.

L’ex concursant de ‘Supervivientes’ ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li algunes floretes a la seua exparella.

“Sí. Està boniquíssima. Ella agrada a tothom, és normal”, li contestava a Paz Padilla després de ser preguntat per com veia eixe dia a la seua companya.

Després d’estes declaracions, la presentadora ha volgut anar un pas més enllà per a descobrir si entre ells encara existeix alguna possibilitat de reconciliació i no ha dubtat a preguntar-li a l’ex de Sandra Pica si seria capaç de lluitar per Melyssa.”De moment no, perquè té una parella. El dia que estiga soltera potser tornaré a lluitar. En un futur qui sap… Ella ara està feliç amb la seua parella i respectaré això”, ha reconegut, deixant clar els seus sentiments.

Veient el feeling que es veia entre els convidats s’ha volgut incidir en els sentiments que tenen l’u per l’altre. Fins i tot s’ha volgut saber si hi ha possibilitat que, en algun moment, donen una segona oportunitat a la seua història d’amor.

Ha succeït quan la presentadora li ha dit a ell: “Ella et continua agradant”. I este ha respost: “Això sempre. És boniquíssima i agrada a tothom, és normal”.

Després, ha anat a contestar a la pregunta de si li agradaria tornar a conquistar-la, però Melyssa Pinto l’ha frenat. Ho ha fet dient: “Brusse, tu em respectes i saps que no es pot perquè tinc parella. I això és el que hi ha”.

Unes paraules les del seu ex que el marroquí ha donat suport afirmant: “Jo, de moment, no lluitaria per ella perquè té nóvio. El dia que estiga soltera perquè potser lluitaré”.
Amb este comentari, ha propiciat que Paz li diga: “Per l’amor cal lluitar, encara que tinga parella”. Malgrat això, ell ha sigut molt categòric: “Però no ho faré. Ella ara es troba molt feliç amb el seu xic i respectaré això”.
Esta afirmació ha aconseguit els aplaudiments de Melyssa i després d’açó, Tom ha dit: “Això sí, en un futur qui sap”.

D’esta manera, ha deixat clar que no tanca a la porta a tornar amb la catalana, alguna cosa que no considera fer amb Sandra Pica. I així ho va manifestar recentment en el Deluxe.

En efecte, en este programa va exposar: “No tornaré amb ella, ho tinc més que clar. No tornaré perquè no m’ha agradat el que ha fet”. Cal no oblidar que ella ho va deixar en ‘Supervivientes’, després d’iniciar un romanç amb Julen.

Siga com siga, Brusse està ara gaudint de la seua solteria, encara que enyora a Pinto.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.