Tom Brusse s’obri en canal: ‘Quan estiga soltera, lluitaré per ella’

 

Tom Brusse porta sent notícia des de fa mesos. Ho ha sigut per ser concursant de ‘Supervivientes’ i també per la seua ruptura amb la seua última parella, Sandra Pica,  la qual han existit nombrosos rumors i informacions de tota mena.

No obstant això, ahir va ser protagonista de l’actualitat per un motiu diferent. En concret, perquè ha revelat que està disposat a esperar per a recuperar al seu ex. Però no s’ha referit a Pica, ha parlat de Melyssa Pinto.

Tom Brusse reconeix els seus sentiments cap a Melyssa Pinto

 

Tom Brusse i Melyssa Pinto han tornat a reaparéixer junts en un plató de televisió per a presenciar la final de ‘La última cena’.

L’ex concursant de ‘Supervivientes’ ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li algunes floretes a la seua exparella.

«Sí. Està boniquíssima. Ella agrada a tothom, és normal», li contestava a Paz Padilla després de ser preguntat per com veia eixe dia a la seua companya.

Després d’estes declaracions, la presentadora ha volgut anar un pas més enllà per a descobrir si entre ells encara existeix alguna possibilitat de reconciliació i no ha dubtat a preguntar-li a l’ex de Sandra Pica si seria capaç de lluitar per Melyssa.»De moment no, perquè té una parella. El dia que estiga soltera potser tornaré a lluitar. En un futur qui sap… Ella ara està feliç amb la seua parella i respectaré això», ha reconegut, deixant clar els seus sentiments.

Veient el feeling que es veia entre els convidats s’ha volgut incidir en els sentiments que tenen l’u per l’altre. Fins i tot s’ha volgut saber si hi ha possibilitat que, en algun moment, donen una segona oportunitat a la seua història d’amor.

Ha succeït quan la presentadora li ha dit a ell: “Ella et continua agradant”. I este ha respost: “Això sempre. És boniquíssima i agrada a tothom, és normal”.

Després, ha anat a contestar a la pregunta de si li agradaria tornar a conquistar-la, però Melyssa Pinto l’ha frenat. Ho ha fet dient: “Brusse, tu em respectes i saps que no es pot perquè tinc parella. I això és el que hi ha”.

Unes paraules les del seu ex que el marroquí ha donat suport afirmant: “Jo, de moment, no lluitaria per ella perquè té nóvio. El dia que estiga soltera perquè potser lluitaré”.
Amb este comentari, ha propiciat que Paz li diga: “Per l’amor cal lluitar, encara que tinga parella”. Malgrat això, ell ha sigut molt categòric: “Però no ho faré. Ella ara es troba molt feliç amb el seu xic i respectaré això”.
Esta afirmació ha aconseguit els aplaudiments de Melyssa i després d’açó, Tom ha dit: “Això sí, en un futur qui sap”.

D’esta manera, ha deixat clar que no tanca a la porta a tornar amb la catalana, alguna cosa que no considera fer amb Sandra Pica. I així ho va manifestar recentment en el Deluxe.

En efecte, en este programa va exposar: “No tornaré amb ella, ho tinc més que clar. No tornaré perquè no m’ha agradat el que ha fet”. Cal no oblidar que ella ho va deixar en ‘Supervivientes’, després d’iniciar un romanç amb Julen.

Siga com siga, Brusse està ara gaudint de la seua solteria, encara que enyora a Pinto.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.