Toño Sanchís carrega contra Toñi Moreno: «El teu desig, sincerament, m’és indiferent»

Toño Sanchís en uno de los programas 'Viva la vida'

Toño Sanchís a un dels programes de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Snachís sembla interminable, ja que el representant ha decidit recórrer la sentència que dictaminava que havia d’indemnitzar la seua clienta. El cas continuarà i s’hauran de veure les cares novament, mentre que els programes de Telecinco es retroalimenten i aprofiten per parlar del polèmic conflicte.

 

Toñi Moreno, la presentadora de ‘Viva la vida’, va poder parlar sobre això amb Sanchís, ja que ocasionalment col·labora al programa. El passat diumenge, 25 de març, el representant va assistir al plató del programa i va explicar el pas que acabava de donar contra la decisió dels tribunals. Les seues paraules no van agradar gens, ni a la presentadora ni als espectadors.

  

 

 

Toñi Moreno, presentadora de 'Viva la vida'

Toñi Moreno, presentadora de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Toño Sanchís, indiferent davant Toñi Moreno 

El representant de ‘la princesa del poble’ va respondre a Toñi Moreno amb seguretat i indiferència quan la presentadora li plantejava una altra possibilitat sobre el que podia passar si el jutge no li donava la raó, tot i que ja va remarcar que «no li desitjava res roïn». 

 

«El teu desig, sincerament, m’és indiferent», va respondre Sanchís amb contundència. Ella es va intentar prendre aquestes paraules el millor possible i amb humor, però la resta de col·laboradors de Telecinco sí que han rebutjat el to amb què va parlar Sanchís.

 

El públic del programa el va començar a escridassar 

Els qui eren allà presents també es van indignar amb les expressions del representant i van començar a escridassar en contra de les respostes fora de lloc d’ell mentre conversava amb la presentadora. No obstant això, no es tracta de la primera vegada que ambdós discuteixen, ja que fa uns mesos ell li va faltar al respecte a Belén Esteban amb un comentari sobre una fotografia d’una revista on apareixia la de San Blas.

 

Aleshores, la presentadora va carregar contra el representant: «Toño, mira’m a la cara. Jo et permetré que exposes els teus arguments, però no et consentiré que li faltes al respecte a ningú i molt menys a una dona».

 

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.