12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Toño Sanchís carrega contra Toñi Moreno: «El teu desig, sincerament, m’és indiferent»

Toño Sanchís en uno de los programas 'Viva la vida'

Toño Sanchís a un dels programes de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Snachís sembla interminable, ja que el representant ha decidit recórrer la sentència que dictaminava que havia d’indemnitzar la seua clienta. El cas continuarà i s’hauran de veure les cares novament, mentre que els programes de Telecinco es retroalimenten i aprofiten per parlar del polèmic conflicte.

 

Toñi Moreno, la presentadora de ‘Viva la vida’, va poder parlar sobre això amb Sanchís, ja que ocasionalment col·labora al programa. El passat diumenge, 25 de març, el representant va assistir al plató del programa i va explicar el pas que acabava de donar contra la decisió dels tribunals. Les seues paraules no van agradar gens, ni a la presentadora ni als espectadors.

  

 

 

Toñi Moreno, presentadora de 'Viva la vida'

Toñi Moreno, presentadora de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Toño Sanchís, indiferent davant Toñi Moreno 

El representant de ‘la princesa del poble’ va respondre a Toñi Moreno amb seguretat i indiferència quan la presentadora li plantejava una altra possibilitat sobre el que podia passar si el jutge no li donava la raó, tot i que ja va remarcar que «no li desitjava res roïn». 

 

«El teu desig, sincerament, m’és indiferent», va respondre Sanchís amb contundència. Ella es va intentar prendre aquestes paraules el millor possible i amb humor, però la resta de col·laboradors de Telecinco sí que han rebutjat el to amb què va parlar Sanchís.

 

El públic del programa el va començar a escridassar 

Els qui eren allà presents també es van indignar amb les expressions del representant i van començar a escridassar en contra de les respostes fora de lloc d’ell mentre conversava amb la presentadora. No obstant això, no es tracta de la primera vegada que ambdós discuteixen, ja que fa uns mesos ell li va faltar al respecte a Belén Esteban amb un comentari sobre una fotografia d’una revista on apareixia la de San Blas.

 

Aleshores, la presentadora va carregar contra el representant: «Toño, mira’m a la cara. Jo et permetré que exposes els teus arguments, però no et consentiré que li faltes al respecte a ningú i molt menys a una dona».

 

 

Últimes notícies

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.

La DGT preveu quasi 3 milions de viatges per carretera en la Comunitat Valenciana per Nadal

Trànsit dissenya un operatiu especial fins al 6 de gener i preveu 2.863.400 moviments en la Comunitat Valenciana, el 13% del total nacional.

Les Corts reprendran plens i comissions al febrer després d’aprovar el calendari del nou període

El nou període de sessions anirà del 9 de febrer al 3 de juliol de 2026. L'oposició critica quatre mesos sense control al president, mentres PP i Vox apel·len a la normalitat reglamentària.