Toño Sanchís carrega contra Toñi Moreno: «El teu desig, sincerament, m’és indiferent»

Toño Sanchís en uno de los programas 'Viva la vida'

Toño Sanchís a un dels programes de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Snachís sembla interminable, ja que el representant ha decidit recórrer la sentència que dictaminava que havia d’indemnitzar la seua clienta. El cas continuarà i s’hauran de veure les cares novament, mentre que els programes de Telecinco es retroalimenten i aprofiten per parlar del polèmic conflicte.

 

Toñi Moreno, la presentadora de ‘Viva la vida’, va poder parlar sobre això amb Sanchís, ja que ocasionalment col·labora al programa. El passat diumenge, 25 de març, el representant va assistir al plató del programa i va explicar el pas que acabava de donar contra la decisió dels tribunals. Les seues paraules no van agradar gens, ni a la presentadora ni als espectadors.

  

 

 

Toñi Moreno, presentadora de 'Viva la vida'

Toñi Moreno, presentadora de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Toño Sanchís, indiferent davant Toñi Moreno 

El representant de ‘la princesa del poble’ va respondre a Toñi Moreno amb seguretat i indiferència quan la presentadora li plantejava una altra possibilitat sobre el que podia passar si el jutge no li donava la raó, tot i que ja va remarcar que «no li desitjava res roïn». 

 

«El teu desig, sincerament, m’és indiferent», va respondre Sanchís amb contundència. Ella es va intentar prendre aquestes paraules el millor possible i amb humor, però la resta de col·laboradors de Telecinco sí que han rebutjat el to amb què va parlar Sanchís.

 

El públic del programa el va començar a escridassar 

Els qui eren allà presents també es van indignar amb les expressions del representant i van començar a escridassar en contra de les respostes fora de lloc d’ell mentre conversava amb la presentadora. No obstant això, no es tracta de la primera vegada que ambdós discuteixen, ja que fa uns mesos ell li va faltar al respecte a Belén Esteban amb un comentari sobre una fotografia d’una revista on apareixia la de San Blas.

 

Aleshores, la presentadora va carregar contra el representant: «Toño, mira’m a la cara. Jo et permetré que exposes els teus arguments, però no et consentiré que li faltes al respecte a ningú i molt menys a una dona».

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.