Toño Sanchís carrega contra Toñi Moreno: «El teu desig, sincerament, m’és indiferent»

Toño Sanchís en uno de los programas 'Viva la vida'

Toño Sanchís a un dels programes de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Snachís sembla interminable, ja que el representant ha decidit recórrer la sentència que dictaminava que havia d’indemnitzar la seua clienta. El cas continuarà i s’hauran de veure les cares novament, mentre que els programes de Telecinco es retroalimenten i aprofiten per parlar del polèmic conflicte.

 

Toñi Moreno, la presentadora de ‘Viva la vida’, va poder parlar sobre això amb Sanchís, ja que ocasionalment col·labora al programa. El passat diumenge, 25 de març, el representant va assistir al plató del programa i va explicar el pas que acabava de donar contra la decisió dels tribunals. Les seues paraules no van agradar gens, ni a la presentadora ni als espectadors.

  

 

 

Toñi Moreno, presentadora de 'Viva la vida'

Toñi Moreno, presentadora de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Toño Sanchís, indiferent davant Toñi Moreno 

El representant de ‘la princesa del poble’ va respondre a Toñi Moreno amb seguretat i indiferència quan la presentadora li plantejava una altra possibilitat sobre el que podia passar si el jutge no li donava la raó, tot i que ja va remarcar que «no li desitjava res roïn». 

 

«El teu desig, sincerament, m’és indiferent», va respondre Sanchís amb contundència. Ella es va intentar prendre aquestes paraules el millor possible i amb humor, però la resta de col·laboradors de Telecinco sí que han rebutjat el to amb què va parlar Sanchís.

 

El públic del programa el va començar a escridassar 

Els qui eren allà presents també es van indignar amb les expressions del representant i van començar a escridassar en contra de les respostes fora de lloc d’ell mentre conversava amb la presentadora. No obstant això, no es tracta de la primera vegada que ambdós discuteixen, ja que fa uns mesos ell li va faltar al respecte a Belén Esteban amb un comentari sobre una fotografia d’una revista on apareixia la de San Blas.

 

Aleshores, la presentadora va carregar contra el representant: «Toño, mira’m a la cara. Jo et permetré que exposes els teus arguments, però no et consentiré que li faltes al respecte a ningú i molt menys a una dona».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.