9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

672 nous casos i tres defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 672 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb esta actualització, la xifra total de positius se situa en 515.703 persones.

Els nous casos per províncies són 184 a Castelló (54.548 en total); 182 a Alacant (189.181) i 306 a València (271.973). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 674 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 516.570 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 54.455 a Castelló, 189.014 a Alacant i 273.045 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 226 persones ingressades, 47 d’elles en l’UCI: 65 a la província de Castelló, 6 en UCI; 86 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 75 a la província de València, 11 en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat tres defuncions en els últims set dies (60, 62 i 92 anys), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.848: 855 a la província de Castelló, 3.014 en la d’Alacant i 3.979 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.731 casos actius, la qual cosa suposa un 0,52% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’ha notificat un brot de 10 casos a Utiel d’origen social.

Últimes notícies

L’excap de gabinet de Mazón ha negat que els seus wasaps a Salomé Pradas foren instruccions del president

José Manuel Cuenca ha negat davant la jutgessa que els wasaps enviats a la llavors consellera Salomé Pradas foren instruccions del president. Ha defés que mancava de capacitat per a ordenar i que el debat sobre el confinament es va traslladar als servicis jurídics.

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.

La col·lisió de tres camions talla l’AP-7 a Castelló des de la matinada i deixa dos ferits

Un xoc entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la 1 de la matinada. El trànsit es desvia per la N-340 i hi ha dos ferits.