23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

L’alcalde d’Albal, Ramón Marí, dona positiu en coronavirus

 

L’alcalde de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta Sud (València), Ramón Marí, ha donat positiu en coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, des de fa dies està confinat en sa casa, ja que una de les persones amb qui conviu ha presentat símptomes de Covid-19. De la mateixa manera, confirma que es troba en bon estat de salut. 

 

D’esta forma, este dimecres ho han confirmat les xarxes socials municipals i en el seu propi compte personal. Just el mateix dia que s’ha vacunat a Antonia Mora, de 86 anys, la primera veïna vacunada d’esta localitat en la residència municipal.

 

L’alcalde fa una crida a la responsabilitat i explica que continuarà fent el seu treball des de casa en la mesura de les seues possibilitats.

 

#ComunicadoAyuntamientoAlbal ⏺ El alcalde de Albal, Ramón Marí, da positivo en COVID-19 “Tal y como hemos informado a…

Publicada por Ramón Marí. Alcalde de Albal en Martes, 12 de enero de 2021

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.