11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

L’alcalde d’Albal, Ramón Marí, dona positiu en coronavirus

 

L’alcalde de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta Sud (València), Ramón Marí, ha donat positiu en coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, des de fa dies està confinat en sa casa, ja que una de les persones amb qui conviu ha presentat símptomes de Covid-19. De la mateixa manera, confirma que es troba en bon estat de salut. 

 

D’esta forma, este dimecres ho han confirmat les xarxes socials municipals i en el seu propi compte personal. Just el mateix dia que s’ha vacunat a Antonia Mora, de 86 anys, la primera veïna vacunada d’esta localitat en la residència municipal.

 

L’alcalde fa una crida a la responsabilitat i explica que continuarà fent el seu treball des de casa en la mesura de les seues possibilitats.

 

#ComunicadoAyuntamientoAlbal ⏺ El alcalde de Albal, Ramón Marí, da positivo en COVID-19 “Tal y como hemos informado a…

Publicada por Ramón Marí. Alcalde de Albal en Martes, 12 de enero de 2021

Últimes notícies

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.