Anuncios

Ampliat sis mesos més l’abonament gratuït del transport públic per a professionals sociosanitaris

 

El Consell amplia sis mesos més l’Abonament Sanitat, que dona accés al transport públic gratuït als i les professionals sociosanitaris i que des de la seua implantació el mes d’abril ha sigut usat unes 560.000 voltes.

 

Ho han anunciat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, i la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, que s’han reunit per a valorar esta mesura que va posar en marxa la Conselleria de Mobilitat i l’Autoritat de Transport Metropolità de València per a «facilitar la mobilitat als col·lectius que estan des del principi de la pandèmia en la primera línia de la lluita contra el Covid19», ha recordat el conseller de Mobilitat.

Anuncios

 

El personal sociosanitari ha fet al voltant de 560.000 desplaçaments gratuïts des del mes d’abril passat fins a les primeres setmanes d’este mes de desembre en Metrovalencia, MetroBus, Tram de Castelló i Tram d’Alacant.

 

Territorialment, s’han registrat més de 28.140 validacions en l’àrea d’Alacant, unes 494.000 en la de València, i al voltant de 35.500 en la de Castelló. Per a actualitzar l’abonament soci sanitari i prolongar el seu ús sis mesos més, el personal sociosanitari haurà d’acudir als punts de venda habituals.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.

Buitrago fixa en un terç dels punts la salvació de l’Elx

El president de l'Elx, Joaquin Buitrago, considera que a l'equip li n'hi ha prou amb sumar un terç dels punts en joc en les quatre ultimes jornades per a assegurar la permanència en Primera Division.

Josep Puerto força les seues opcions de jugar l’habitació partida a Atenes malgrat el seu esquinç

El capità del València Basket, Josep Puerto, tracta d'arribar al quart partit de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos malgrat un esquinç de turmell que complica la seua presència.

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.
Anuncios