Més de 80 casos i quatre morts en una residència d’ancians de Benidorm a on ja s’havia administrat la vacuna

 

S’han registrat més de 80 casos positius de coronavirus en la residència d’ancians de Foietes de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), amb més de 65 residents i uns 20 treballadors. Però el fet sorprenent és que estes persones van ser vacundes el passat 4 de gener. I almenys quatre usuaris haurien perdut la vida a causa del virus.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els ancians es troben confinats alguns d’ells sense símptomes i uns sis usuaris han hagut de ser ingressats. 

 

Pel que pareix, alguns dies abans de la vacunació es van fer proves PCR a una gran part de residents per sospitar d’algun possible positiu i el resultat va ser negatiu. I és que, segons informa la gerent del departament, els positius van eixir dies després d’administrar la vacuna, per això s’han descartat els possibles vincles entre els dos fets. 

 

Algunes fonts asseguren que el brot ja estava actiu abans de l’arribada de les vacunes, però es va detectar amb posterioritat. A demés, recorden que l’efectivitat de la vacuna es majorar quan s’han injectat les dos dosis i no evita al 100% el contagi.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.