Més de 80 casos i quatre morts en una residència d’ancians de Benidorm a on ja s’havia administrat la vacuna

 

S’han registrat més de 80 casos positius de coronavirus en la residència d’ancians de Foietes de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), amb més de 65 residents i uns 20 treballadors. Però el fet sorprenent és que estes persones van ser vacundes el passat 4 de gener. I almenys quatre usuaris haurien perdut la vida a causa del virus.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els ancians es troben confinats alguns d’ells sense símptomes i uns sis usuaris han hagut de ser ingressats. 

 

Pel que pareix, alguns dies abans de la vacunació es van fer proves PCR a una gran part de residents per sospitar d’algun possible positiu i el resultat va ser negatiu. I és que, segons informa la gerent del departament, els positius van eixir dies després d’administrar la vacuna, per això s’han descartat els possibles vincles entre els dos fets. 

 

Algunes fonts asseguren que el brot ja estava actiu abans de l’arribada de les vacunes, però es va detectar amb posterioritat. A demés, recorden que l’efectivitat de la vacuna es majorar quan s’han injectat les dos dosis i no evita al 100% el contagi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.