La Comunitat Valenciana es planteja l’avançament de la segona dosi d’AstraZeneca fins a la desena setmana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha citat per a la setmana vinent a més de 76.000 persones majors de 60 anys per a la segona dosi d’AstraZeneca. En la seua majoria, es tracta de persones que van rebre una anul·lació de la seua cita anterior amb l’objectiu de reubicar-los en un espai més pròxim al seu domicili després del desplegament de punts de vacunació realitzat el passat 24 de maig. En este mateix grup d’edat s’està plantejant l’avançament de la segona dosi fins a la desena setmana. A més, s’han reservat més de 68.000 dosis per a completar la pauta d’AstraZeneca en persones menors de 60 anys.

Durant la setmana vinent, la vacunació continuarà centrada en el grup de persones de 40 anys d’ara endavant, per als qui s’ha reservat la gran majoria de dosi de Pfizer, Moderna i Janssen.

La resta de dosi es destinaran a completar la vacunació amb recaptació de persones pendents, persones d’alt risc i altres col·lectius que, per alguna raó, no havien pogut rebre les seues dosis anteriorment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.