La Comunitat Valenciana es planteja l’avançament de la segona dosi d’AstraZeneca fins a la desena setmana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha citat per a la setmana vinent a més de 76.000 persones majors de 60 anys per a la segona dosi d’AstraZeneca. En la seua majoria, es tracta de persones que van rebre una anul·lació de la seua cita anterior amb l’objectiu de reubicar-los en un espai més pròxim al seu domicili després del desplegament de punts de vacunació realitzat el passat 24 de maig. En este mateix grup d’edat s’està plantejant l’avançament de la segona dosi fins a la desena setmana. A més, s’han reservat més de 68.000 dosis per a completar la pauta d’AstraZeneca en persones menors de 60 anys.

Durant la setmana vinent, la vacunació continuarà centrada en el grup de persones de 40 anys d’ara endavant, per als qui s’ha reservat la gran majoria de dosi de Pfizer, Moderna i Janssen.

La resta de dosi es destinaran a completar la vacunació amb recaptació de persones pendents, persones d’alt risc i altres col·lectius que, per alguna raó, no havien pogut rebre les seues dosis anteriorment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.