Anuncios

La Comunitat Valenciana es planteja l’avançament de la segona dosi d’AstraZeneca fins a la desena setmana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha citat per a la setmana vinent a més de 76.000 persones majors de 60 anys per a la segona dosi d’AstraZeneca. En la seua majoria, es tracta de persones que van rebre una anul·lació de la seua cita anterior amb l’objectiu de reubicar-los en un espai més pròxim al seu domicili després del desplegament de punts de vacunació realitzat el passat 24 de maig. En este mateix grup d’edat s’està plantejant l’avançament de la segona dosi fins a la desena setmana. A més, s’han reservat més de 68.000 dosis per a completar la pauta d’AstraZeneca en persones menors de 60 anys.

Durant la setmana vinent, la vacunació continuarà centrada en el grup de persones de 40 anys d’ara endavant, per als qui s’ha reservat la gran majoria de dosi de Pfizer, Moderna i Janssen.

Anuncios

La resta de dosi es destinaran a completar la vacunació amb recaptació de persones pendents, persones d’alt risc i altres col·lectius que, per alguna raó, no havien pogut rebre les seues dosis anteriorment.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.
Anuncios