La Comunitat Valenciana es planteja l’avançament de la segona dosi d’AstraZeneca fins a la desena setmana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha citat per a la setmana vinent a més de 76.000 persones majors de 60 anys per a la segona dosi d’AstraZeneca. En la seua majoria, es tracta de persones que van rebre una anul·lació de la seua cita anterior amb l’objectiu de reubicar-los en un espai més pròxim al seu domicili després del desplegament de punts de vacunació realitzat el passat 24 de maig. En este mateix grup d’edat s’està plantejant l’avançament de la segona dosi fins a la desena setmana. A més, s’han reservat més de 68.000 dosis per a completar la pauta d’AstraZeneca en persones menors de 60 anys.

Durant la setmana vinent, la vacunació continuarà centrada en el grup de persones de 40 anys d’ara endavant, per als qui s’ha reservat la gran majoria de dosi de Pfizer, Moderna i Janssen.

Anuncios

La resta de dosi es destinaran a completar la vacunació amb recaptació de persones pendents, persones d’alt risc i altres col·lectius que, per alguna raó, no havien pogut rebre les seues dosis anteriorment.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.