12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El coronavirus registra més de 7.000 contagiats durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dimarts, 29 de desembre, fins a 7.848 nous positius per coronavirus en les últimes 24 hores. El número de persones afectades ascendix a 1.893.502 des del començament de la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 554 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 50.442 víctimes.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són Catalunya amb 2.464 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de Madrid amb 2.411 i Extremadura amb 449 nous infectats.

 

Respecte a les morts, s’han registrat 84 defuncions en Andalusia en l’última setmana; en el territori valencià 81 en els últims set dies i en el País Basc 60 víctimes a causa de la pandèmia en l’última setmana.

Últimes notícies

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.