Denuncien a una xica de la Vall d’Uixó per anar a menjar amb amigues després de donar positiu per Covid-19

 

La Policia Local de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), està intensificant el control de les mesures restrictives aprovades pel govern valencià per a intentar frenar l’alta incidència dels casos de coronavirus en el territori valencià. Per esta raó, en els últims dies, els agents han interposat dos denúncies contra jóvens de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, una xica de 19 anys ha sigut pillada ‘in fraganti’ saltant-se la quarantena obligatòria després d’haver donat positiu per coronavirus en una prova PCR.

 

Els agents van rebre l’avís del centre de Salut de la Vall d’Uixó i posteriorment van trobar a la xica, que va trencar el confinament per a anar-se’n a menjar juntament amb altres cinc amigues, un fet que s’agreuja per la greu situació que està vivint esta localitat valenciana. La Policia Local de la Vall d’Uixó va denunciar a la jove per incomplir el període de quarantena que havia de complir.

 

D’altra banda, les autoritats van sorprendre en un parc del Polígon III de la Vall d’Uixó a un grup de més de 15 jóvens fumant, incomplint la normativa vigent. Els agents només van conseguir detindre i identificar a un d’ells, que va ser denunciat per incompliment de les mesures imposades contra el coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.