Denuncien a una xica de la Vall d’Uixó per anar a menjar amb amigues després de donar positiu per Covid-19

 

La Policia Local de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), està intensificant el control de les mesures restrictives aprovades pel govern valencià per a intentar frenar l’alta incidència dels casos de coronavirus en el territori valencià. Per esta raó, en els últims dies, els agents han interposat dos denúncies contra jóvens de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, una xica de 19 anys ha sigut pillada ‘in fraganti’ saltant-se la quarantena obligatòria després d’haver donat positiu per coronavirus en una prova PCR.

 

Els agents van rebre l’avís del centre de Salut de la Vall d’Uixó i posteriorment van trobar a la xica, que va trencar el confinament per a anar-se’n a menjar juntament amb altres cinc amigues, un fet que s’agreuja per la greu situació que està vivint esta localitat valenciana. La Policia Local de la Vall d’Uixó va denunciar a la jove per incomplir el període de quarantena que havia de complir.

 

D’altra banda, les autoritats van sorprendre en un parc del Polígon III de la Vall d’Uixó a un grup de més de 15 jóvens fumant, incomplint la normativa vigent. Els agents només van conseguir detindre i identificar a un d’ells, que va ser denunciat per incompliment de les mesures imposades contra el coronavirus.

Últimes notícies

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.