20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Els gimnasos valencians trauen les seues màquines a l’aire lliure per a evitar les restriccions

 

Este dilluns, 1 de març, només uns pocs gimnasos amb espai a l’aire lliure han pogut obrir les portes en el territori valencià. Este és el cas dels centres ‘Atalanta Sport Club‘ que, després d’uns quants dies de treball intens, traient a l’exterior màquines, bicicletes, pesos i tot el material necessari, han pogut retornar a la seua activitat i rebre a uns clients que han tornat amb moltes ganes de reprendre l’activitat física.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, fer deport a l’aire lliure ha sigut la idea que ha dut a terme esta cadena de gimnasos valenciana, amb l’objectiu de poder complir amb les mesures decretades per la Conselleria de Sanitat per a fer front a la pandèmia del coronavirus i, així, retornar al seu espai de treball.

 

Des de hui, es pot fer activitat física en grups de quatre i amb una distància de seguretat entre usuaris de tres metres, però únicament a l’aire lliure, ja que fins al moment, en la Comunitat Valenciana es manté la prohibició de fer exercici físic en espais tancats.

 

El territori valencià, única comunitat a on es mantenen els gimnasos tancats

Els propietaris de gimnasos no compartixen la decisió presa pel govern valencià, que agreuja encara més la crisi que està patint el sector. «Els contagis en instal·lacions deportives són mínimes, a demés complim amb totes les mesures que ens marquen. No entenem per què en la Comunitat Valenciana estan tancats els gimnasos, mentres que en la resta d’Espanya estan oberts», lamenta el delegat de la Federació Nacional d’Empresaris d’Instal·lacions Deportives (FNEID).

 

Per a complir amb les normes, la companyia Atalanta Sport Club ha dut a terme una fantàstica idea. «Dels tres gimnasos que tenim, en dos d’ells disposem de zones exteriors amb pistes de pàdel i terrassa. Hem pres la decisió de, a pesar de les limitacions que ens ha posat Sanitat, reactivar l’activitat física al més prompte possible», ha indiciat el propietari del gimnàs al citat mitjà.

 

D’esta forma, en ‘Atalanta Sport Club’, han habilitat fins a cinc pistes de pàdel i una terrassa en dos dels seus centres per a poder fer allí des de ciclisme de sala fins a entrenaments funcionals de pes lliure o classes de ioga o pilates. «La normativa sí que permet l’activitat en l’exterior, així que l’hem treta allí», recolza Gómez-Pantoja.

 

«És d’agrair l’esforç que han fet. El gimnàs és bo per a la salut física i la salut mental», ha confessat una usuària del centre al citat mitjà abans de començar la seua classe de manteniment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.