12 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Els gimnasos valencians trauen les seues màquines a l’aire lliure per a evitar les restriccions

 

Este dilluns, 1 de març, només uns pocs gimnasos amb espai a l’aire lliure han pogut obrir les portes en el territori valencià. Este és el cas dels centres ‘Atalanta Sport Club‘ que, després d’uns quants dies de treball intens, traient a l’exterior màquines, bicicletes, pesos i tot el material necessari, han pogut retornar a la seua activitat i rebre a uns clients que han tornat amb moltes ganes de reprendre l’activitat física.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, fer deport a l’aire lliure ha sigut la idea que ha dut a terme esta cadena de gimnasos valenciana, amb l’objectiu de poder complir amb les mesures decretades per la Conselleria de Sanitat per a fer front a la pandèmia del coronavirus i, així, retornar al seu espai de treball.

 

Des de hui, es pot fer activitat física en grups de quatre i amb una distància de seguretat entre usuaris de tres metres, però únicament a l’aire lliure, ja que fins al moment, en la Comunitat Valenciana es manté la prohibició de fer exercici físic en espais tancats.

 

El territori valencià, única comunitat a on es mantenen els gimnasos tancats

Els propietaris de gimnasos no compartixen la decisió presa pel govern valencià, que agreuja encara més la crisi que està patint el sector. «Els contagis en instal·lacions deportives són mínimes, a demés complim amb totes les mesures que ens marquen. No entenem per què en la Comunitat Valenciana estan tancats els gimnasos, mentres que en la resta d’Espanya estan oberts», lamenta el delegat de la Federació Nacional d’Empresaris d’Instal·lacions Deportives (FNEID).

 

Per a complir amb les normes, la companyia Atalanta Sport Club ha dut a terme una fantàstica idea. «Dels tres gimnasos que tenim, en dos d’ells disposem de zones exteriors amb pistes de pàdel i terrassa. Hem pres la decisió de, a pesar de les limitacions que ens ha posat Sanitat, reactivar l’activitat física al més prompte possible», ha indiciat el propietari del gimnàs al citat mitjà.

 

D’esta forma, en ‘Atalanta Sport Club’, han habilitat fins a cinc pistes de pàdel i una terrassa en dos dels seus centres per a poder fer allí des de ciclisme de sala fins a entrenaments funcionals de pes lliure o classes de ioga o pilates. «La normativa sí que permet l’activitat en l’exterior, així que l’hem treta allí», recolza Gómez-Pantoja.

 

«És d’agrair l’esforç que han fet. El gimnàs és bo per a la salut física i la salut mental», ha confessat una usuària del centre al citat mitjà abans de començar la seua classe de manteniment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.

Bernabé Zapata es retira del tenis professional als 28 anys

El valencià va anunciar el seu adeu en Instagram, va demanar 'perdó' i va admetre que ja no té 'gana i motivació'. marxa després d'aconseguir el 37 del món en 2023

Dansa València rep la Medalla d’Or de l’Acadèmia de les Arts Escèniques

El festival de la Conselleria de Cultura ha sigut distingit per unanimitat i consolida el seu model híbrid entre exhibició i mercat. El guardó reconeix la seua projecció amb la Spanish Danse Platform i el seu suport a les companyies valencianes.

Marsa Maroc adquirix el 45% de Boluda Maritime Terminals per 80 milions

Marsa Maroc, a través de MMIL, prendrà el 45% de BMT per 80 milions en una aliança amb Boluda, que conservarà la gestió. L'acord prioritza el corredor Marroc–Espanya.

Pérez Llorca destaca la recuperació total de la circulació entre l’Hospital de La Vila i Benidorm

El TRAM d'Alacant ha recuperat la circulació entre l'Hospital de La Vila i Benidorm després de duplicar via i electrificar 6,23 km, amb una inversió pròxima a 40 milions. L'obra millora capacitat, regularitat i accessibilitat i deixa llista la infraestructura per a augmentar freqüències.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata al Govern per a finançament i inversions en la Comunitat

Pérez Llorca ha avançat que acudirà demà a reunir-se amb Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions i grans infraestructures. També ha demanat coordinació per al bo de transport i ha recordat l'infrafinançament autonòmic.