Moderna conclou que la seua vacuna contra el coronavirus és eficaç en adolescents

 

Moderna ha publicat els resultats del seu estudi TeenCOVE, en els quals ha conclòs que la seua vacuna contra el COVID-19 immunitza en la mateixa manera a adults i al grup d’edat entre els 12 i els 18 anys, per la qual cosa sol·licitaran l’autorització per a començar a administrar-la a esta franja d’edat.

L’estudi ha comptat amb més de 3.700 participants entre els 12 i els 18 anys i buscava mesurar la seguretat i eficàcia de la vacuna de Moderna en ells. Finalment, han demostrat que la immunització que genera en aqueix grup és similar a la que produeix en els adults i tampoc han observat contagis després de les dos dosis de la vacuna, per la qual cosa asseguren que l’eficàcia seria del 100%.

Segons Moderna, la vacuna aconsegueix una eficàcia del 93% davant el coronavirus entre els participants de l’estudi després dels primers 14 dies.

El grup de control que va rebre placebo ha notificat quatre casos positius. A més, la farmacèutica investiga els possibles efectes adversos de la vacuna, entre els quals no notifiquen cap greu. El més habitual és el dolor localitzat en el lloc de la injecció, encara que també es van registrar maldecaps, fatiga i esgarrifances.

Últimes notícies

Baldoví dona per fet que serà candidat de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví dona per fet que serà el candidat de Compromís a la presidència de la Generalitat com a síndic del grup a Les Corts, i preveu una ratificació interna prompte. El dirigent critica Juanfran Pérez Llorca i rebutja unes primàries obertes amb Podem perquè defensa que la realitat valenciana és distinta.

La Universitat de València inicia el curs amb 50.000 estudiants i quasi totes les places cobertes

La Universitat de València ha arrancat el curs 2026-2027 amb quasi totes les 9.019 places de nou ingrés cobertes i una previsió global de 50.000 estudiants, inclosa la mobilitat internacional.

El PSOE reclama al Suprem que agilite el recurs contra l’absolució de Camps

El PSOE ha demanat al Tribunal Suprem que done un impuls processal al recurs presentat contra la sentència que va absoldre Francisco Camps en l’últim serrell del cas Gürtel, després de més de díhuit mesos sense resolució sobre l’admissió.

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.

CSIF reclama protocols contra el suïcidi en les policies locals valencianes

El sindicat CSIF ha traslladat als ajuntaments de la Comunitat Valenciana una proposta de protocol per a previndre conductes suïcides en les policies locals i protegir la salut mental dels agents.

Així lidera Alacant el lloguer per a estrangers junt amb Balears

Alacant i Balears concentren el 26 % de les cerques d’estrangers que volen llogar vivenda a Espanya, segons Idealista. València destaca tant a nivell provincial com com a capital entre els principals mercats internacionals.

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.