Moderna conclou que la seua vacuna contra el coronavirus és eficaç en adolescents

 

Moderna ha publicat els resultats del seu estudi TeenCOVE, en els quals ha conclòs que la seua vacuna contra el COVID-19 immunitza en la mateixa manera a adults i al grup d’edat entre els 12 i els 18 anys, per la qual cosa sol·licitaran l’autorització per a començar a administrar-la a esta franja d’edat.

L’estudi ha comptat amb més de 3.700 participants entre els 12 i els 18 anys i buscava mesurar la seguretat i eficàcia de la vacuna de Moderna en ells. Finalment, han demostrat que la immunització que genera en aqueix grup és similar a la que produeix en els adults i tampoc han observat contagis després de les dos dosis de la vacuna, per la qual cosa asseguren que l’eficàcia seria del 100%.

Segons Moderna, la vacuna aconsegueix una eficàcia del 93% davant el coronavirus entre els participants de l’estudi després dels primers 14 dies.

El grup de control que va rebre placebo ha notificat quatre casos positius. A més, la farmacèutica investiga els possibles efectes adversos de la vacuna, entre els quals no notifiquen cap greu. El més habitual és el dolor localitzat en el lloc de la injecció, encara que també es van registrar maldecaps, fatiga i esgarrifances.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.