Moderna conclou que la seua vacuna contra el coronavirus és eficaç en adolescents

 

Moderna ha publicat els resultats del seu estudi TeenCOVE, en els quals ha conclòs que la seua vacuna contra el COVID-19 immunitza en la mateixa manera a adults i al grup d’edat entre els 12 i els 18 anys, per la qual cosa sol·licitaran l’autorització per a començar a administrar-la a esta franja d’edat.

L’estudi ha comptat amb més de 3.700 participants entre els 12 i els 18 anys i buscava mesurar la seguretat i eficàcia de la vacuna de Moderna en ells. Finalment, han demostrat que la immunització que genera en aqueix grup és similar a la que produeix en els adults i tampoc han observat contagis després de les dos dosis de la vacuna, per la qual cosa asseguren que l’eficàcia seria del 100%.

Segons Moderna, la vacuna aconsegueix una eficàcia del 93% davant el coronavirus entre els participants de l’estudi després dels primers 14 dies.

El grup de control que va rebre placebo ha notificat quatre casos positius. A més, la farmacèutica investiga els possibles efectes adversos de la vacuna, entre els quals no notifiquen cap greu. El més habitual és el dolor localitzat en el lloc de la injecció, encara que també es van registrar maldecaps, fatiga i esgarrifances.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.