Moderna conclou que la seua vacuna contra el coronavirus és eficaç en adolescents

 

Moderna ha publicat els resultats del seu estudi TeenCOVE, en els quals ha conclòs que la seua vacuna contra el COVID-19 immunitza en la mateixa manera a adults i al grup d’edat entre els 12 i els 18 anys, per la qual cosa sol·licitaran l’autorització per a començar a administrar-la a esta franja d’edat.

L’estudi ha comptat amb més de 3.700 participants entre els 12 i els 18 anys i buscava mesurar la seguretat i eficàcia de la vacuna de Moderna en ells. Finalment, han demostrat que la immunització que genera en aqueix grup és similar a la que produeix en els adults i tampoc han observat contagis després de les dos dosis de la vacuna, per la qual cosa asseguren que l’eficàcia seria del 100%.

Segons Moderna, la vacuna aconsegueix una eficàcia del 93% davant el coronavirus entre els participants de l’estudi després dels primers 14 dies.

El grup de control que va rebre placebo ha notificat quatre casos positius. A més, la farmacèutica investiga els possibles efectes adversos de la vacuna, entre els quals no notifiquen cap greu. El més habitual és el dolor localitzat en el lloc de la injecció, encara que també es van registrar maldecaps, fatiga i esgarrifances.

Últimes notícies

A presó quatre membres de bandes criminals per 17 robatoris en vivendes de València

Quatre membres de dues organitzacions criminals d’origen georgià i croat han ingressat a presó acusats d’almenys 17 robatoris en vivendes de València entre 2025 i 2026.

Desarticulat a Oliva un clan familiar amb gallos de pelea, armes i marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut quatre membres d’un mateix clan familiar a Oliva per robatoris amb força, tràfic de marihuana i maltractament animal, després d’incautar dotze gallos de pelea, armes i diverses ferramentes delictives.

La nova llei d’acompanyament tira avant amb PP i Vox i el rebuig de l’esquerra

Les Corts han aprovat la llei d’acompanyament als pressupostos de 2026 amb els vots de PP i Vox, que defensen rebaixes fiscals i 350 milions per a vivenda, mentre PSPV-PSOE i Compromís critiquen que afavorix els rendes altes i un gir ideològic extremista.

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.
FILMOTECA D'ESTIU