Moderna conclou que la seua vacuna contra el coronavirus és eficaç en adolescents

 

Moderna ha publicat els resultats del seu estudi TeenCOVE, en els quals ha conclòs que la seua vacuna contra el COVID-19 immunitza en la mateixa manera a adults i al grup d’edat entre els 12 i els 18 anys, per la qual cosa sol·licitaran l’autorització per a començar a administrar-la a esta franja d’edat.

L’estudi ha comptat amb més de 3.700 participants entre els 12 i els 18 anys i buscava mesurar la seguretat i eficàcia de la vacuna de Moderna en ells. Finalment, han demostrat que la immunització que genera en aqueix grup és similar a la que produeix en els adults i tampoc han observat contagis després de les dos dosis de la vacuna, per la qual cosa asseguren que l’eficàcia seria del 100%.

Segons Moderna, la vacuna aconsegueix una eficàcia del 93% davant el coronavirus entre els participants de l’estudi després dels primers 14 dies.

El grup de control que va rebre placebo ha notificat quatre casos positius. A més, la farmacèutica investiga els possibles efectes adversos de la vacuna, entre els quals no notifiquen cap greu. El més habitual és el dolor localitzat en el lloc de la injecció, encara que també es van registrar maldecaps, fatiga i esgarrifances.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.