Tots els municipis valencians sense un sol cas de coronavirus des de març

 

115 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. En total, són un 21,2% dels 542 ajuntaments que té la Comunitat Valenciana, i el més gran d’estos pobles, Benifairó de la Valldigna, té 1.500 habitants.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, la majoria d’estos municipis estan en l’àmbit rural. De fet, només un d’ells està en la zona de la costa, Guardamar de la Safor. D’altra banda, només hi ha un altre, Llocnou de la Corona, que està situat dins d’una àrea metropolitana, la de València.

 

D’estos 115 pobles, tres superen el miler d’habitants: Benifairó de la Valldigna, amb 1.571 persones, Atzeneta d’Albaida en 1.165 habitants i Benicull de Xúquer, en 1.012. Per la seua banda, totes les localitats de menys de 100 habitants, excepte Vilamalur es troben en esta llista.

 

Els 115 municipis valencians sense coronavirus

 

En total, les localitats lliures de coronavirus fins al moment són Agres, Aielo de Rugat, Ahín, Alcoleja, les Alcubles, Algímia d’Almonesir, Almedíxer, Almudaina, Andilla, Aranyel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argeleta, Atzeneta d’Albaida, Balones, Begís, Benafer, Benafigos, Benaixeve, Benasau, Beneixida, Beniardà, Beniatjar, Benicull de Xúquer, Benifairó de la Valldigna, Benifallim, Benifato, Beniflà, Benigembla, Benillup, Benimassot, Benissoda, Benissuera i Bolulla.

També Calles, Canet lo Roig, Carrícola, Cases Altes, Cases Baixes, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Catí, Caudiel, Chóvar, Confrides, Cortes d’Arenós, Culla, Dosaigües, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Palomar, el Toro, Espadella, Fageca, Famorca, Fontanars dels Alforins, la Font de la Reina, les Fonts d’Aiòder, Gaianes, Gàtova, Xestalgar, Gorga, Guadasséquies i Guardamar de la Safor.

Tampoc s’han donat casos en Herbers, Figueres, Higueruelas, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, les Useres, Llíber, Llocnou de la Corona, la Llosa del Bisbe, Lludient, Matet, Billeneta, Murla, Otos, Palanques, Pavies, Pina, Planes, la Pobla d’Arenós, la Pobla de Sant Miquel, Quatretondeta, Sacanyet, Salem, Segart, Sallent, Sempere, Senija, Sot de Xera, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tollos, Toràs, Tormos, Torralba, Torre-xiva, Torrella, Torres-Torres, la Vall de Gallinera, Vallés, Vallibona, Vilanova de la Reina, Villores, Xodos, Sorita i Sucaina.

 

En el comptador de la Generalitat, Vallat també apareix amb zero casos de coronavirus. No obstant això, l’11 d’agost, Sanitat va informar d’un brot de tres contagis relacionat amb esta localitat.

Últimes notícies

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.