9.9 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Tots els municipis valencians sense un sol cas de coronavirus des de març

 

115 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. En total, són un 21,2% dels 542 ajuntaments que té la Comunitat Valenciana, i el més gran d’estos pobles, Benifairó de la Valldigna, té 1.500 habitants.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, la majoria d’estos municipis estan en l’àmbit rural. De fet, només un d’ells està en la zona de la costa, Guardamar de la Safor. D’altra banda, només hi ha un altre, Llocnou de la Corona, que està situat dins d’una àrea metropolitana, la de València.

 

D’estos 115 pobles, tres superen el miler d’habitants: Benifairó de la Valldigna, amb 1.571 persones, Atzeneta d’Albaida en 1.165 habitants i Benicull de Xúquer, en 1.012. Per la seua banda, totes les localitats de menys de 100 habitants, excepte Vilamalur es troben en esta llista.

 

Els 115 municipis valencians sense coronavirus

 

En total, les localitats lliures de coronavirus fins al moment són Agres, Aielo de Rugat, Ahín, Alcoleja, les Alcubles, Algímia d’Almonesir, Almedíxer, Almudaina, Andilla, Aranyel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argeleta, Atzeneta d’Albaida, Balones, Begís, Benafer, Benafigos, Benaixeve, Benasau, Beneixida, Beniardà, Beniatjar, Benicull de Xúquer, Benifairó de la Valldigna, Benifallim, Benifato, Beniflà, Benigembla, Benillup, Benimassot, Benissoda, Benissuera i Bolulla.

També Calles, Canet lo Roig, Carrícola, Cases Altes, Cases Baixes, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Catí, Caudiel, Chóvar, Confrides, Cortes d’Arenós, Culla, Dosaigües, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Palomar, el Toro, Espadella, Fageca, Famorca, Fontanars dels Alforins, la Font de la Reina, les Fonts d’Aiòder, Gaianes, Gàtova, Xestalgar, Gorga, Guadasséquies i Guardamar de la Safor.

Tampoc s’han donat casos en Herbers, Figueres, Higueruelas, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, les Useres, Llíber, Llocnou de la Corona, la Llosa del Bisbe, Lludient, Matet, Billeneta, Murla, Otos, Palanques, Pavies, Pina, Planes, la Pobla d’Arenós, la Pobla de Sant Miquel, Quatretondeta, Sacanyet, Salem, Segart, Sallent, Sempere, Senija, Sot de Xera, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tollos, Toràs, Tormos, Torralba, Torre-xiva, Torrella, Torres-Torres, la Vall de Gallinera, Vallés, Vallibona, Vilanova de la Reina, Villores, Xodos, Sorita i Sucaina.

 

En el comptador de la Generalitat, Vallat també apareix amb zero casos de coronavirus. No obstant això, l’11 d’agost, Sanitat va informar d’un brot de tres contagis relacionat amb esta localitat.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.