Tots els municipis valencians sense un sol cas de coronavirus des de març

 

115 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. En total, són un 21,2% dels 542 ajuntaments que té la Comunitat Valenciana, i el més gran d’estos pobles, Benifairó de la Valldigna, té 1.500 habitants.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, la majoria d’estos municipis estan en l’àmbit rural. De fet, només un d’ells està en la zona de la costa, Guardamar de la Safor. D’altra banda, només hi ha un altre, Llocnou de la Corona, que està situat dins d’una àrea metropolitana, la de València.

 

D’estos 115 pobles, tres superen el miler d’habitants: Benifairó de la Valldigna, amb 1.571 persones, Atzeneta d’Albaida en 1.165 habitants i Benicull de Xúquer, en 1.012. Per la seua banda, totes les localitats de menys de 100 habitants, excepte Vilamalur es troben en esta llista.

 

Els 115 municipis valencians sense coronavirus

 

En total, les localitats lliures de coronavirus fins al moment són Agres, Aielo de Rugat, Ahín, Alcoleja, les Alcubles, Algímia d’Almonesir, Almedíxer, Almudaina, Andilla, Aranyel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argeleta, Atzeneta d’Albaida, Balones, Begís, Benafer, Benafigos, Benaixeve, Benasau, Beneixida, Beniardà, Beniatjar, Benicull de Xúquer, Benifairó de la Valldigna, Benifallim, Benifato, Beniflà, Benigembla, Benillup, Benimassot, Benissoda, Benissuera i Bolulla.

També Calles, Canet lo Roig, Carrícola, Cases Altes, Cases Baixes, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Catí, Caudiel, Chóvar, Confrides, Cortes d’Arenós, Culla, Dosaigües, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Palomar, el Toro, Espadella, Fageca, Famorca, Fontanars dels Alforins, la Font de la Reina, les Fonts d’Aiòder, Gaianes, Gàtova, Xestalgar, Gorga, Guadasséquies i Guardamar de la Safor.

Tampoc s’han donat casos en Herbers, Figueres, Higueruelas, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, les Useres, Llíber, Llocnou de la Corona, la Llosa del Bisbe, Lludient, Matet, Billeneta, Murla, Otos, Palanques, Pavies, Pina, Planes, la Pobla d’Arenós, la Pobla de Sant Miquel, Quatretondeta, Sacanyet, Salem, Segart, Sallent, Sempere, Senija, Sot de Xera, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tollos, Toràs, Tormos, Torralba, Torre-xiva, Torrella, Torres-Torres, la Vall de Gallinera, Vallés, Vallibona, Vilanova de la Reina, Villores, Xodos, Sorita i Sucaina.

 

En el comptador de la Generalitat, Vallat també apareix amb zero casos de coronavirus. No obstant això, l’11 d’agost, Sanitat va informar d’un brot de tres contagis relacionat amb esta localitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.