Puig afirma que els trasllats dels pacients de l’hospital de campanya de València es van fer per seguretat

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha defensat este diumenge que els trasllats dels pacients ingressats a l’hospital de campanya de la província de València –situat al costat de la nova Fe en la ciutat de València– a l’antic hospital La Fe en el barri de Campanar es van fer per a assegurar «la situació de confort» dels malalts.

 

En declaracions a la Sexta, recollides per Europa Press, Puig ha assenyalat que les fortes ratxes de vent a la ciutat podrien haver provocat «una situació que podia derivar en problemes», que finalment no van passar, i ha defensat que els hospitals de campanya «complixen amb totes les condicions», encara que ha reconegut que «pot haver-hi circumstàncies meteorològiques que afecten el desenvolupament de la seua funció. Tornaran a usar-se en el cas de València», ha confirmat.

 

En este sentit, ha explicat que el territori valencià ha fet un «pla de previsió i contingència potent» per a la tercera ona del coronavirus i ha destacat l’«esforç enorme» que estan fent els professionals sanitaris «durant tot l’any». També ha apuntat cap a una «certa incapacitat» amb la cobertura als llits de pacients crítics, pel que ha defensat «augmentar la productivitat dels professionals» com va aprovar el govern valencià.

 

Finalment, Puig s’ha reafirmat en deixar sense segona dosi de la vacuna a aquells que es van saltar el protocol del Ministeri de Sanitat. «Si no hi ha consideració de caràcter mèdic que influïsca negativament en la persona que, encara que siga irregularment, ha tingut esta primera bovina, continu sent partidari que s’administra a la persona que ho necessita», ha resolt.

Últimes notícies

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.