Sanitat amplia l’ordre de les restriccions en restaurants i bars en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha ampliat este dijous les mesures dictades el 5 de desembre sobre establiments de restauració i hostaleria per a establir la prohibició de tots els jocs d’atzar.

 

Segons publica el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV), Això suposa que no es permet l’ús de màquines recreatives, d’atzar o de joc amb premi o sense premi, d‘apostes deportives, jocs de taula, billars, dards, futbolins o similars.

 

Es tracta d’una correcció d’errors de l’ordre que va publicar la consellera, Ana Barceló, fa dos setmanes, el primer dissabte de desembre.

 

Prohibició de fumar en terrasses de bars

En concret, esta ordre incloïa una sèrie de restriccions que continuen vigents en restauració i hostaleria, amb la prohibició de l’ús de barra i els serveis tipus ‘self service’ o bufet.

 

En este sentit, tampoc està permès fumar en les cafeteries, ni en les terrasses de bars, quan no es puga respectar la distància mínima interpersonal d’almenys dos metres.

 

Prohibició dels karaokes i actuacions musicals en restauració i hostaleria

També es manté la suspensió de l’activitat dels locals de discoteques, sales de ball, karaoke, bars de copes i pubs, amb i sense actuacions musicals en directe, encara que estos establiments poden obrir des de la setmana passada si presten servicis d’hostaleria.

 

D’altra banda, seguix prohibida la realització de karaokes i actuacions esporàdiques o ‘amateur’ de cant en els locals de restauració i hostaleria del territori valencià.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.