Sanitat amplia l’ordre de les restriccions en restaurants i bars en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha ampliat este dijous les mesures dictades el 5 de desembre sobre establiments de restauració i hostaleria per a establir la prohibició de tots els jocs d’atzar.

 

Segons publica el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV), Això suposa que no es permet l’ús de màquines recreatives, d’atzar o de joc amb premi o sense premi, d‘apostes deportives, jocs de taula, billars, dards, futbolins o similars.

 

Es tracta d’una correcció d’errors de l’ordre que va publicar la consellera, Ana Barceló, fa dos setmanes, el primer dissabte de desembre.

 

Prohibició de fumar en terrasses de bars

En concret, esta ordre incloïa una sèrie de restriccions que continuen vigents en restauració i hostaleria, amb la prohibició de l’ús de barra i els serveis tipus ‘self service’ o bufet.

 

En este sentit, tampoc està permès fumar en les cafeteries, ni en les terrasses de bars, quan no es puga respectar la distància mínima interpersonal d’almenys dos metres.

 

Prohibició dels karaokes i actuacions musicals en restauració i hostaleria

També es manté la suspensió de l’activitat dels locals de discoteques, sales de ball, karaoke, bars de copes i pubs, amb i sense actuacions musicals en directe, encara que estos establiments poden obrir des de la setmana passada si presten servicis d’hostaleria.

 

D’altra banda, seguix prohibida la realització de karaokes i actuacions esporàdiques o ‘amateur’ de cant en els locals de restauració i hostaleria del territori valencià.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.