Sanitat amplia l’ordre de les restriccions en restaurants i bars en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha ampliat este dijous les mesures dictades el 5 de desembre sobre establiments de restauració i hostaleria per a establir la prohibició de tots els jocs d’atzar.

 

Segons publica el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV), Això suposa que no es permet l’ús de màquines recreatives, d’atzar o de joc amb premi o sense premi, d‘apostes deportives, jocs de taula, billars, dards, futbolins o similars.

 

Es tracta d’una correcció d’errors de l’ordre que va publicar la consellera, Ana Barceló, fa dos setmanes, el primer dissabte de desembre.

 

Prohibició de fumar en terrasses de bars

En concret, esta ordre incloïa una sèrie de restriccions que continuen vigents en restauració i hostaleria, amb la prohibició de l’ús de barra i els serveis tipus ‘self service’ o bufet.

 

En este sentit, tampoc està permès fumar en les cafeteries, ni en les terrasses de bars, quan no es puga respectar la distància mínima interpersonal d’almenys dos metres.

 

Prohibició dels karaokes i actuacions musicals en restauració i hostaleria

També es manté la suspensió de l’activitat dels locals de discoteques, sales de ball, karaoke, bars de copes i pubs, amb i sense actuacions musicals en directe, encara que estos establiments poden obrir des de la setmana passada si presten servicis d’hostaleria.

 

D’altra banda, seguix prohibida la realització de karaokes i actuacions esporàdiques o ‘amateur’ de cant en els locals de restauració i hostaleria del territori valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.