Sanitat amplia l’ordre de les restriccions en restaurants i bars en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha ampliat este dijous les mesures dictades el 5 de desembre sobre establiments de restauració i hostaleria per a establir la prohibició de tots els jocs d’atzar.

 

Segons publica el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV), Això suposa que no es permet l’ús de màquines recreatives, d’atzar o de joc amb premi o sense premi, d‘apostes deportives, jocs de taula, billars, dards, futbolins o similars.

 

Es tracta d’una correcció d’errors de l’ordre que va publicar la consellera, Ana Barceló, fa dos setmanes, el primer dissabte de desembre.

 

Prohibició de fumar en terrasses de bars

En concret, esta ordre incloïa una sèrie de restriccions que continuen vigents en restauració i hostaleria, amb la prohibició de l’ús de barra i els serveis tipus ‘self service’ o bufet.

 

En este sentit, tampoc està permès fumar en les cafeteries, ni en les terrasses de bars, quan no es puga respectar la distància mínima interpersonal d’almenys dos metres.

 

Prohibició dels karaokes i actuacions musicals en restauració i hostaleria

També es manté la suspensió de l’activitat dels locals de discoteques, sales de ball, karaoke, bars de copes i pubs, amb i sense actuacions musicals en directe, encara que estos establiments poden obrir des de la setmana passada si presten servicis d’hostaleria.

 

D’altra banda, seguix prohibida la realització de karaokes i actuacions esporàdiques o ‘amateur’ de cant en els locals de restauració i hostaleria del territori valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.