Sanitat amplia l’ordre de les restriccions en restaurants i bars en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha ampliat este dijous les mesures dictades el 5 de desembre sobre establiments de restauració i hostaleria per a establir la prohibició de tots els jocs d’atzar.

 

Segons publica el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV), Això suposa que no es permet l’ús de màquines recreatives, d’atzar o de joc amb premi o sense premi, d‘apostes deportives, jocs de taula, billars, dards, futbolins o similars.

 

Es tracta d’una correcció d’errors de l’ordre que va publicar la consellera, Ana Barceló, fa dos setmanes, el primer dissabte de desembre.

 

Prohibició de fumar en terrasses de bars

En concret, esta ordre incloïa una sèrie de restriccions que continuen vigents en restauració i hostaleria, amb la prohibició de l’ús de barra i els serveis tipus ‘self service’ o bufet.

 

En este sentit, tampoc està permès fumar en les cafeteries, ni en les terrasses de bars, quan no es puga respectar la distància mínima interpersonal d’almenys dos metres.

 

Prohibició dels karaokes i actuacions musicals en restauració i hostaleria

També es manté la suspensió de l’activitat dels locals de discoteques, sales de ball, karaoke, bars de copes i pubs, amb i sense actuacions musicals en directe, encara que estos establiments poden obrir des de la setmana passada si presten servicis d’hostaleria.

 

D’altra banda, seguix prohibida la realització de karaokes i actuacions esporàdiques o ‘amateur’ de cant en els locals de restauració i hostaleria del territori valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.