Sanitat explica que els experts pensen que la pacient ingressada no té la variant índia del coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat va confirmar ahir que estava investigant un possible cas de la nova variant índia del coronavirus a València. Hui des de fonts oficials han informat que, “sobre la seqüenciació del virus que s’està realitzant per una persona contagiada a l’Hospital General: El resultat definitiu NO estarà fins a mitjan setmana vinent, però en este moment els investigadors apunten que hi ha més del 95% de probabilitats de què es tracte de la variant anglesa“.

Salut Pública va explicar que es tracta d’una dona que ara mateix està ingressada i aïllada a l’Hospital General de València després d’arribar al servei d’Urgències amb uns símptomes compatibles amb la malaltia i tenir contacte amb una persona que ha viatjat a l’Índia.

La pacient no havia viatjat a l’Índia. És la seua germana la que acaba de tornar de país asiàtic, per la qual cosa Sanitat està investigant i estudiant el cas per si pogués tractar-se d’un cas de contagi per la nova cep índia del coronavirus. De moment, la germana de la pacient està aïllada a l’espera de realitzar més proves.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.