Sanitat explica que els experts pensen que la pacient ingressada no té la variant índia del coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat va confirmar ahir que estava investigant un possible cas de la nova variant índia del coronavirus a València. Hui des de fonts oficials han informat que, «sobre la seqüenciació del virus que s’està realitzant per una persona contagiada a l’Hospital General: El resultat definitiu NO estarà fins a mitjan setmana vinent, però en este moment els investigadors apunten que hi ha més del 95% de probabilitats de què es tracte de la variant anglesa«.

Salut Pública va explicar que es tracta d’una dona que ara mateix està ingressada i aïllada a l’Hospital General de València després d’arribar al servei d’Urgències amb uns símptomes compatibles amb la malaltia i tenir contacte amb una persona que ha viatjat a l’Índia.

La pacient no havia viatjat a l’Índia. És la seua germana la que acaba de tornar de país asiàtic, per la qual cosa Sanitat està investigant i estudiant el cas per si pogués tractar-se d’un cas de contagi per la nova cep índia del coronavirus. De moment, la germana de la pacient està aïllada a l’espera de realitzar més proves.
 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.