Sanitat explica que els experts pensen que la pacient ingressada no té la variant índia del coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat va confirmar ahir que estava investigant un possible cas de la nova variant índia del coronavirus a València. Hui des de fonts oficials han informat que, «sobre la seqüenciació del virus que s’està realitzant per una persona contagiada a l’Hospital General: El resultat definitiu NO estarà fins a mitjan setmana vinent, però en este moment els investigadors apunten que hi ha més del 95% de probabilitats de què es tracte de la variant anglesa«.

Salut Pública va explicar que es tracta d’una dona que ara mateix està ingressada i aïllada a l’Hospital General de València després d’arribar al servei d’Urgències amb uns símptomes compatibles amb la malaltia i tenir contacte amb una persona que ha viatjat a l’Índia.

La pacient no havia viatjat a l’Índia. És la seua germana la que acaba de tornar de país asiàtic, per la qual cosa Sanitat està investigant i estudiant el cas per si pogués tractar-se d’un cas de contagi per la nova cep índia del coronavirus. De moment, la germana de la pacient està aïllada a l’espera de realitzar més proves.
 

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.