Més de 30 casos positius per coronavirus en un alberg de Sagunt

 

 

Actualització 15/10/2020 a les 10.58 hores. Un total de 32 persones han donat positiu per coronavirus en l’alberg d’immigrants de Casa Nueva de la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), després de fer-se un total de 77 PCR.

 

A demés, tot indica a que dos dels tests que s’han fet s’hauran de tornar a repetir, ja que els resultats de les proves no acaben de ser clars. Tots els que han donat positius passaran la quarantena en una nau de l’alberg, mentres que els altres estar 10 dies aïllats en espais diferents.

 

Coronavirus en un alberg d’immigrants

El coronavirus torna a sembrar el caos en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), després de detectar-se tres positius per coronavirus en la Casa Nueva, un alberg d’immigrants de la localitat, que oferix allotjament temporal i disposa d’una capacitat per a 80 persones.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, una de les persones contagiades es troba ingressada en l’hospital de Sagunt, mentres que els altres dos positius per Covid-19 han sigut aïllats en una casa de Sagunt que és propietat d’una parròquia.

 

Fonts municipals de Sagunt han confirmat al citat mitjà que un total de 80 persones que viuen en este alberg han sigut sotmesos a les proves PCR per a confirmar si hi ha hagut més infectats per esta malaltia

De moment es desconeix quin ha sigut el focus del contagi, però les mateixes fonts afirmen que s’aplicarà el protocol establit en estos casos i es rastrejarà als seus contactes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.