19.4 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Més de 30 casos positius per coronavirus en un alberg de Sagunt

 

 

Actualització 15/10/2020 a les 10.58 hores. Un total de 32 persones han donat positiu per coronavirus en l’alberg d’immigrants de Casa Nueva de la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), després de fer-se un total de 77 PCR.

 

A demés, tot indica a que dos dels tests que s’han fet s’hauran de tornar a repetir, ja que els resultats de les proves no acaben de ser clars. Tots els que han donat positius passaran la quarantena en una nau de l’alberg, mentres que els altres estar 10 dies aïllats en espais diferents.

 

Coronavirus en un alberg d’immigrants

El coronavirus torna a sembrar el caos en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), després de detectar-se tres positius per coronavirus en la Casa Nueva, un alberg d’immigrants de la localitat, que oferix allotjament temporal i disposa d’una capacitat per a 80 persones.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, una de les persones contagiades es troba ingressada en l’hospital de Sagunt, mentres que els altres dos positius per Covid-19 han sigut aïllats en una casa de Sagunt que és propietat d’una parròquia.

 

Fonts municipals de Sagunt han confirmat al citat mitjà que un total de 80 persones que viuen en este alberg han sigut sotmesos a les proves PCR per a confirmar si hi ha hagut més infectats per esta malaltia

De moment es desconeix quin ha sigut el focus del contagi, però les mateixes fonts afirmen que s’aplicarà el protocol establit en estos casos i es rastrejarà als seus contactes.

Últimes notícies

Alerta per listèria en set productes carnis loncheados de Cárnicas Serrano

La Aesan ha alertat de listèria en diversos lots de set productes loncheados de Cárnicas Serrano, retirats de manera preventiva. L'agència ha demanat no consumir-los i extremar la higiene.

Vox precisa que el registre de Pérez Llorca no implica pacte

Vox ha advertit que la candidatura de Juanfran Pérez Llorca es registrarà per la fi del termini, però no suposa un acord. Les negociacions continuen obertes i els seus vots són decisius.

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.