Més de 30 casos positius per coronavirus en un alberg de Sagunt

 

 

Actualització 15/10/2020 a les 10.58 hores. Un total de 32 persones han donat positiu per coronavirus en l’alberg d’immigrants de Casa Nueva de la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), després de fer-se un total de 77 PCR.

 

A demés, tot indica a que dos dels tests que s’han fet s’hauran de tornar a repetir, ja que els resultats de les proves no acaben de ser clars. Tots els que han donat positius passaran la quarantena en una nau de l’alberg, mentres que els altres estar 10 dies aïllats en espais diferents.

 

Coronavirus en un alberg d’immigrants

El coronavirus torna a sembrar el caos en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), després de detectar-se tres positius per coronavirus en la Casa Nueva, un alberg d’immigrants de la localitat, que oferix allotjament temporal i disposa d’una capacitat per a 80 persones.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, una de les persones contagiades es troba ingressada en l’hospital de Sagunt, mentres que els altres dos positius per Covid-19 han sigut aïllats en una casa de Sagunt que és propietat d’una parròquia.

 

Fonts municipals de Sagunt han confirmat al citat mitjà que un total de 80 persones que viuen en este alberg han sigut sotmesos a les proves PCR per a confirmar si hi ha hagut més infectats per esta malaltia

De moment es desconeix quin ha sigut el focus del contagi, però les mateixes fonts afirmen que s’aplicarà el protocol establit en estos casos i es rastrejarà als seus contactes.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.

Deting a València un dels fugitius txecs més buscats per un frau de dos milions d’euros

La Policia Nacional ha detingut a València un dels fugitius més buscats de República Txeca, reclamat per un frau greu vinculat a una operació comercial de combustible amb un perjudici de més de dos milions d’euros.