Més de 30 casos positius per coronavirus en un alberg de Sagunt

 

 

Actualització 15/10/2020 a les 10.58 hores. Un total de 32 persones han donat positiu per coronavirus en l’alberg d’immigrants de Casa Nueva de la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), després de fer-se un total de 77 PCR.

 

A demés, tot indica a que dos dels tests que s’han fet s’hauran de tornar a repetir, ja que els resultats de les proves no acaben de ser clars. Tots els que han donat positius passaran la quarantena en una nau de l’alberg, mentres que els altres estar 10 dies aïllats en espais diferents.

 

Coronavirus en un alberg d’immigrants

El coronavirus torna a sembrar el caos en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), després de detectar-se tres positius per coronavirus en la Casa Nueva, un alberg d’immigrants de la localitat, que oferix allotjament temporal i disposa d’una capacitat per a 80 persones.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, una de les persones contagiades es troba ingressada en l’hospital de Sagunt, mentres que els altres dos positius per Covid-19 han sigut aïllats en una casa de Sagunt que és propietat d’una parròquia.

 

Fonts municipals de Sagunt han confirmat al citat mitjà que un total de 80 persones que viuen en este alberg han sigut sotmesos a les proves PCR per a confirmar si hi ha hagut més infectats per esta malaltia

De moment es desconeix quin ha sigut el focus del contagi, però les mateixes fonts afirmen que s’aplicarà el protocol establit en estos casos i es rastrejarà als seus contactes.

Últimes notícies

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.