Més de 30 casos positius per coronavirus en un alberg de Sagunt

 

 

Actualització 15/10/2020 a les 10.58 hores. Un total de 32 persones han donat positiu per coronavirus en l’alberg d’immigrants de Casa Nueva de la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), després de fer-se un total de 77 PCR.

 

A demés, tot indica a que dos dels tests que s’han fet s’hauran de tornar a repetir, ja que els resultats de les proves no acaben de ser clars. Tots els que han donat positius passaran la quarantena en una nau de l’alberg, mentres que els altres estar 10 dies aïllats en espais diferents.

 

Coronavirus en un alberg d’immigrants

El coronavirus torna a sembrar el caos en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), després de detectar-se tres positius per coronavirus en la Casa Nueva, un alberg d’immigrants de la localitat, que oferix allotjament temporal i disposa d’una capacitat per a 80 persones.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, una de les persones contagiades es troba ingressada en l’hospital de Sagunt, mentres que els altres dos positius per Covid-19 han sigut aïllats en una casa de Sagunt que és propietat d’una parròquia.

 

Fonts municipals de Sagunt han confirmat al citat mitjà que un total de 80 persones que viuen en este alberg han sigut sotmesos a les proves PCR per a confirmar si hi ha hagut més infectats per esta malaltia

De moment es desconeix quin ha sigut el focus del contagi, però les mateixes fonts afirmen que s’aplicarà el protocol establit en estos casos i es rastrejarà als seus contactes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.