Ahir, 22 de novembre al voltant de les 8.45 hores, un cotxe va pujar-se a la vorera i va atropellar una dona en un carrer d'Onda, a la Plana Baixa. La ferida, de 66 anys va ser envestida pel vehicle quan aquest va donar marxa enrere i la va colpejar quan ella estava en la vorera. Els fets van ocórrer en l'avinguda de Montendre, en el número 3 d'esta localitat. La dona va resultar ferida per l'impacte i la Policia Local i una ambulància van haver de traslladar-se fins al lloc de l'accident per atendre la dona, que va haver de ser traslladada a l'hospital de la Plana. La víctima va patir una rotura de maluc per la qual ja està sent atesa en l'hospital.
Últimes notícies
Oratge
Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus
Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.
Societat
La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan
L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.
Economia
La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II
La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.
Medi ambient
L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies
El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.
Ciència i tecnologia
El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos
L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.
Política
El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024
El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.
Local
València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer
L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.
Economia
L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones
L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.






