Daddy Yankee aterrarà a Espanya en la seua gira de comiat

Daddy Yankee es retira de la música i ho farà en gran. L’emblemàtic cantant porto-riqueny va anunciar fa un mes la seua retirada de la música després de 32 llargs anys de carrera.

L’artista s’acomiadarà dels escenaris com millor sap, amb una gran última gira final que passarà per Espanya. De nom ‘La última vuelta’, el viatge musical de Daddy Yankee tindrà parades a Madrid i Torremolinos (Màlaga).


Al principi de l’anunci de la seua gira, en el cartell només apareixia Madrid com a única ciutat espanyola, no obstant això, hi ha hagut un xicotet canvi i també tindrà una altra parada en el sud. Daddy Yankee acudirà al Pur Llatí Fest de Torremolinos el mateix cap de setmana del Madrid Pur Reggaeton de la Caixa Màgica.

Daddy Yankee serà cap de cartell al Madrid Pur Reggaeton. Els organitzadors del festival van informar dimarts passat que, amb la seua incorporació, hi haurà un canvi de dates. L’esdeveniment passa del 24-25 de juny al 15-16 de juliol en la Caixa Màgica.

Les entrades eixiran a la venda en la pàgina web oficial del festival.

També a Màlaga

La seua altra parada a Espanya serà precisament el mateix cap de setmana en Torremolinos. La seua actuació serà part del Pur Llatí Fest el dissabte 16 de juliol.


Conegut com ‘El rei de reggaeton’, Daddy Yankee s’acomiada de tot el seu públic a nivell mundial després d’haver-nos fet gaudir amb autèntics ‘temazos’ com a ‘Gasolina’, ‘A poc a poquet’ o l’ara ‘Rumbaton’. ‘L’última volta’ començarà a Espanya el 15 de juliol i acabarà a Miami el 21 de desembre.
Les entrades es podran comprar en la pàgina web del festival per un preu de 79,50€ pels dos dies.

Qui és Daddy Yankee?

Ramón Luis Ayala Rodríguez (San Juan, 3 de febrer de 1976), conegut artísticament com a Daddy Yankee, és un raper, cantant, compositor, productor discogràfic, locutor de radio9​ i empresari porto-riqueny.​

Diversos sectors de la crítica li consideren el ‘Rei del Reguetón‘,​ per ser un dels pioners del naixement del gènere durant la dècada de 1990 i ser el segon a haver-lo popularitzat a Amèrica Llatina i la resta del món.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.