Daddy Yankee aterrarà a Espanya en la seua gira de comiat

Daddy Yankee es retira de la música i ho farà en gran. L’emblemàtic cantant porto-riqueny va anunciar fa un mes la seua retirada de la música després de 32 llargs anys de carrera.

L’artista s’acomiadarà dels escenaris com millor sap, amb una gran última gira final que passarà per Espanya. De nom ‘La última vuelta’, el viatge musical de Daddy Yankee tindrà parades a Madrid i Torremolinos (Màlaga).


Al principi de l’anunci de la seua gira, en el cartell només apareixia Madrid com a única ciutat espanyola, no obstant això, hi ha hagut un xicotet canvi i també tindrà una altra parada en el sud. Daddy Yankee acudirà al Pur Llatí Fest de Torremolinos el mateix cap de setmana del Madrid Pur Reggaeton de la Caixa Màgica.

Daddy Yankee serà cap de cartell al Madrid Pur Reggaeton. Els organitzadors del festival van informar dimarts passat que, amb la seua incorporació, hi haurà un canvi de dates. L’esdeveniment passa del 24-25 de juny al 15-16 de juliol en la Caixa Màgica.

Les entrades eixiran a la venda en la pàgina web oficial del festival.

També a Màlaga

La seua altra parada a Espanya serà precisament el mateix cap de setmana en Torremolinos. La seua actuació serà part del Pur Llatí Fest el dissabte 16 de juliol.


Conegut com ‘El rei de reggaeton’, Daddy Yankee s’acomiada de tot el seu públic a nivell mundial després d’haver-nos fet gaudir amb autèntics ‘temazos’ com a ‘Gasolina’, ‘A poc a poquet’ o l’ara ‘Rumbaton’. ‘L’última volta’ començarà a Espanya el 15 de juliol i acabarà a Miami el 21 de desembre.
Les entrades es podran comprar en la pàgina web del festival per un preu de 79,50€ pels dos dies.

Qui és Daddy Yankee?

Ramón Luis Ayala Rodríguez (San Juan, 3 de febrer de 1976), conegut artísticament com a Daddy Yankee, és un raper, cantant, compositor, productor discogràfic, locutor de radio9​ i empresari porto-riqueny.​

Diversos sectors de la crítica li consideren el ‘Rei del Reguetón‘,​ per ser un dels pioners del naixement del gènere durant la dècada de 1990 i ser el segon a haver-lo popularitzat a Amèrica Llatina i la resta del món.

Últimes notícies

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.