Daddy Yankee aterrarà a Espanya en la seua gira de comiat

Daddy Yankee es retira de la música i ho farà en gran. L’emblemàtic cantant porto-riqueny va anunciar fa un mes la seua retirada de la música després de 32 llargs anys de carrera.

L’artista s’acomiadarà dels escenaris com millor sap, amb una gran última gira final que passarà per Espanya. De nom ‘La última vuelta’, el viatge musical de Daddy Yankee tindrà parades a Madrid i Torremolinos (Màlaga).


Al principi de l’anunci de la seua gira, en el cartell només apareixia Madrid com a única ciutat espanyola, no obstant això, hi ha hagut un xicotet canvi i també tindrà una altra parada en el sud. Daddy Yankee acudirà al Pur Llatí Fest de Torremolinos el mateix cap de setmana del Madrid Pur Reggaeton de la Caixa Màgica.

Daddy Yankee serà cap de cartell al Madrid Pur Reggaeton. Els organitzadors del festival van informar dimarts passat que, amb la seua incorporació, hi haurà un canvi de dates. L’esdeveniment passa del 24-25 de juny al 15-16 de juliol en la Caixa Màgica.

Les entrades eixiran a la venda en la pàgina web oficial del festival.

També a Màlaga

La seua altra parada a Espanya serà precisament el mateix cap de setmana en Torremolinos. La seua actuació serà part del Pur Llatí Fest el dissabte 16 de juliol.


Conegut com ‘El rei de reggaeton’, Daddy Yankee s’acomiada de tot el seu públic a nivell mundial després d’haver-nos fet gaudir amb autèntics ‘temazos’ com a ‘Gasolina’, ‘A poc a poquet’ o l’ara ‘Rumbaton’. ‘L’última volta’ començarà a Espanya el 15 de juliol i acabarà a Miami el 21 de desembre.
Les entrades es podran comprar en la pàgina web del festival per un preu de 79,50€ pels dos dies.

Qui és Daddy Yankee?

Ramón Luis Ayala Rodríguez (San Juan, 3 de febrer de 1976), conegut artísticament com a Daddy Yankee, és un raper, cantant, compositor, productor discogràfic, locutor de radio9​ i empresari porto-riqueny.​

Diversos sectors de la crítica li consideren el ‘Rei del Reguetón‘,​ per ser un dels pioners del naixement del gènere durant la dècada de 1990 i ser el segon a haver-lo popularitzat a Amèrica Llatina i la resta del món.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.