Daddy Yankee aterrarà a Espanya en la seua gira de comiat

Daddy Yankee es retira de la música i ho farà en gran. L’emblemàtic cantant porto-riqueny va anunciar fa un mes la seua retirada de la música després de 32 llargs anys de carrera.

L’artista s’acomiadarà dels escenaris com millor sap, amb una gran última gira final que passarà per Espanya. De nom ‘La última vuelta’, el viatge musical de Daddy Yankee tindrà parades a Madrid i Torremolinos (Màlaga).


Al principi de l’anunci de la seua gira, en el cartell només apareixia Madrid com a única ciutat espanyola, no obstant això, hi ha hagut un xicotet canvi i també tindrà una altra parada en el sud. Daddy Yankee acudirà al Pur Llatí Fest de Torremolinos el mateix cap de setmana del Madrid Pur Reggaeton de la Caixa Màgica.

Daddy Yankee serà cap de cartell al Madrid Pur Reggaeton. Els organitzadors del festival van informar dimarts passat que, amb la seua incorporació, hi haurà un canvi de dates. L’esdeveniment passa del 24-25 de juny al 15-16 de juliol en la Caixa Màgica.

Les entrades eixiran a la venda en la pàgina web oficial del festival.

També a Màlaga

La seua altra parada a Espanya serà precisament el mateix cap de setmana en Torremolinos. La seua actuació serà part del Pur Llatí Fest el dissabte 16 de juliol.


Conegut com ‘El rei de reggaeton’, Daddy Yankee s’acomiada de tot el seu públic a nivell mundial després d’haver-nos fet gaudir amb autèntics ‘temazos’ com a ‘Gasolina’, ‘A poc a poquet’ o l’ara ‘Rumbaton’. ‘L’última volta’ començarà a Espanya el 15 de juliol i acabarà a Miami el 21 de desembre.
Les entrades es podran comprar en la pàgina web del festival per un preu de 79,50€ pels dos dies.

Qui és Daddy Yankee?

Ramón Luis Ayala Rodríguez (San Juan, 3 de febrer de 1976), conegut artísticament com a Daddy Yankee, és un raper, cantant, compositor, productor discogràfic, locutor de radio9​ i empresari porto-riqueny.​

Diversos sectors de la crítica li consideren el ‘Rei del Reguetón‘,​ per ser un dels pioners del naixement del gènere durant la dècada de 1990 i ser el segon a haver-lo popularitzat a Amèrica Llatina i la resta del món.

Últimes notícies

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.

Arcadi España urgix a la Generalitat a pujar el salari dels professors i no usar el finançament com a excusa

Arcadi España reclama a la Generalitat que deixe d'usar el finançament com a argument per a no respondre a les demandes salarials del professorat i li insta a dialogar per a resoldre la vaga.

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.