Daddy Yankee aterrarà a Espanya en la seua gira de comiat

Daddy Yankee es retira de la música i ho farà en gran. L’emblemàtic cantant porto-riqueny va anunciar fa un mes la seua retirada de la música després de 32 llargs anys de carrera.

L’artista s’acomiadarà dels escenaris com millor sap, amb una gran última gira final que passarà per Espanya. De nom ‘La última vuelta’, el viatge musical de Daddy Yankee tindrà parades a Madrid i Torremolinos (Màlaga).


Al principi de l’anunci de la seua gira, en el cartell només apareixia Madrid com a única ciutat espanyola, no obstant això, hi ha hagut un xicotet canvi i també tindrà una altra parada en el sud. Daddy Yankee acudirà al Pur Llatí Fest de Torremolinos el mateix cap de setmana del Madrid Pur Reggaeton de la Caixa Màgica.

Daddy Yankee serà cap de cartell al Madrid Pur Reggaeton. Els organitzadors del festival van informar dimarts passat que, amb la seua incorporació, hi haurà un canvi de dates. L’esdeveniment passa del 24-25 de juny al 15-16 de juliol en la Caixa Màgica.

Les entrades eixiran a la venda en la pàgina web oficial del festival.

També a Màlaga

La seua altra parada a Espanya serà precisament el mateix cap de setmana en Torremolinos. La seua actuació serà part del Pur Llatí Fest el dissabte 16 de juliol.


Conegut com ‘El rei de reggaeton’, Daddy Yankee s’acomiada de tot el seu públic a nivell mundial després d’haver-nos fet gaudir amb autèntics ‘temazos’ com a ‘Gasolina’, ‘A poc a poquet’ o l’ara ‘Rumbaton’. ‘L’última volta’ començarà a Espanya el 15 de juliol i acabarà a Miami el 21 de desembre.
Les entrades es podran comprar en la pàgina web del festival per un preu de 79,50€ pels dos dies.

Qui és Daddy Yankee?

Ramón Luis Ayala Rodríguez (San Juan, 3 de febrer de 1976), conegut artísticament com a Daddy Yankee, és un raper, cantant, compositor, productor discogràfic, locutor de radio9​ i empresari porto-riqueny.​

Diversos sectors de la crítica li consideren el ‘Rei del Reguetón‘,​ per ser un dels pioners del naixement del gènere durant la dècada de 1990 i ser el segon a haver-lo popularitzat a Amèrica Llatina i la resta del món.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.