17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Té molta demanda: El producte de Mercadona que has de tindre sí o sí estes festes

 

Amb l’arribada de les Festes de Nadal molta gent està preparant els seus àpats familiars. Ara bé, la pandèmia de la Covid-19 ha fet que estes dates tan assenyalades siguen completament diferents de les d’altres anys. Moltes famílies hauran de passar estos dies lluny dels seus éssers estimats. A pesar d’això, els torrons, les gambes, els bombons i el pernil continuaran estant presents en moltes taules.

Des de què va començar desembre, són moltes les grans superfícies que estan posant a la venda productes estrella per a este Nadal. Mercadona és una de les companyies que més treballa en estes dates, i és per això que ho ha encertat posant a la venda un producte que s’està convertint en imprescindible en totes les cases.

 

El dolç que triomfa en Mercadona 

Mercadona ha ampliat el seu assortiment de bombons amb els nous Senzza Cor d’Ametlla, dels que ven 6.000 capses diàries. Les dades de venda són impressionants, i este dolç ja és un producte imprescindible en moltes cases. A demés, molts consumidors creuen que estos dolços substituiran als de les grans marques.

 

Senzza Cor d’Ametlla de Mercadona, amb cobertura de 52% de xocolate negre, estan plens de praliné d’ametlla amb trossets d’ametlla. A demés, els bombons estan embolicats individualment i venen en un estoig de cartó, que permet conservar-los durant alguns dies. Mercadona sempre sorprèn en estes dates amb productes estrella.

 

Si es fa la suma, aproximadament es venen 96.000 bombons individuals, una xifra molt elevada que certifica l’èxit de Mercadona amb este dolç, que a partir d’ara serà capaç de lluitar contra els típics de les grans marques. «El Proveïdor Totaler Chocolates Valor produix en la seua fàbrica de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant) esta varietat que se suma a l’Assortiment Senzza, compost per bombons Negre Avellana, Negre Fondant, Llet praliné i Llet Ametlla», expliquen en la pàgina web de Mercadona.

 

Està clar que Mercadona està apostant molt estos darrers anys amb els seus productes, sembrant fins i tot la por a la competència. La cadena alimentària sap que és una gran alegria vore les últimes dades de vendes d’estos bombons. Molta gent ha anat expressament a Mercadona per comprar Senzza Cor d’Ametlla. L’objectiu dels alts càrrecs de la companyia és que Senzza Cor d’Ametlla es convertisca en el bombó per excel·lència d’estes festes tan assenyalades.

 

A pesar de què este 2020 siga un any complicat, Mercadona és una de les cadenes que més està triomfant. La cadena de Juan Roig vol plantar cara amb el seu Senzza Cor d’Ametlla a Lindor i a Ferrero Rocher. De moment les vendes van bé, vorem si en els pròxims anys estos dolços s’imposen davant les grans marques. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.