Té molta demanda: El producte de Mercadona que has de tindre sí o sí estes festes

 

Amb l’arribada de les Festes de Nadal molta gent està preparant els seus àpats familiars. Ara bé, la pandèmia de la Covid-19 ha fet que estes dates tan assenyalades siguen completament diferents de les d’altres anys. Moltes famílies hauran de passar estos dies lluny dels seus éssers estimats. A pesar d’això, els torrons, les gambes, els bombons i el pernil continuaran estant presents en moltes taules.

Des de què va començar desembre, són moltes les grans superfícies que estan posant a la venda productes estrella per a este Nadal. Mercadona és una de les companyies que més treballa en estes dates, i és per això que ho ha encertat posant a la venda un producte que s’està convertint en imprescindible en totes les cases.

 

El dolç que triomfa en Mercadona 

Mercadona ha ampliat el seu assortiment de bombons amb els nous Senzza Cor d’Ametlla, dels que ven 6.000 capses diàries. Les dades de venda són impressionants, i este dolç ja és un producte imprescindible en moltes cases. A demés, molts consumidors creuen que estos dolços substituiran als de les grans marques.

 

Senzza Cor d’Ametlla de Mercadona, amb cobertura de 52% de xocolate negre, estan plens de praliné d’ametlla amb trossets d’ametlla. A demés, els bombons estan embolicats individualment i venen en un estoig de cartó, que permet conservar-los durant alguns dies. Mercadona sempre sorprèn en estes dates amb productes estrella.

 

Si es fa la suma, aproximadament es venen 96.000 bombons individuals, una xifra molt elevada que certifica l’èxit de Mercadona amb este dolç, que a partir d’ara serà capaç de lluitar contra els típics de les grans marques. «El Proveïdor Totaler Chocolates Valor produix en la seua fàbrica de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant) esta varietat que se suma a l’Assortiment Senzza, compost per bombons Negre Avellana, Negre Fondant, Llet praliné i Llet Ametlla», expliquen en la pàgina web de Mercadona.

 

Està clar que Mercadona està apostant molt estos darrers anys amb els seus productes, sembrant fins i tot la por a la competència. La cadena alimentària sap que és una gran alegria vore les últimes dades de vendes d’estos bombons. Molta gent ha anat expressament a Mercadona per comprar Senzza Cor d’Ametlla. L’objectiu dels alts càrrecs de la companyia és que Senzza Cor d’Ametlla es convertisca en el bombó per excel·lència d’estes festes tan assenyalades.

 

A pesar de què este 2020 siga un any complicat, Mercadona és una de les cadenes que més està triomfant. La cadena de Juan Roig vol plantar cara amb el seu Senzza Cor d’Ametlla a Lindor i a Ferrero Rocher. De moment les vendes van bé, vorem si en els pròxims anys estos dolços s’imposen davant les grans marques. 

 

Últimes notícies

Una nova nit tòrrida deixa mínimes de fins a 26 graus al litoral valencià

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb 26,1 graus a Miramar i 25 graus en les tres capitals, i Castelló ha assolit el seu màxim històric de nits tòrrides a aquestes altures d’agost.

Reforç de la xarxa mòbil en 900 punts per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Telefónica, MasOrange i Vodafone han reforçat la cobertura de telefonia mòbil en 900 punts d’Espanya, inclosa la Comunitat Valenciana, davant l’afluència prevista per l’eclipsi solar total del 12 d’agost.

A presó una banda que assaltava bancs i sales de joc a Alacant i València

Cinc membres d’una banda, de nacionalitats sèrbia i espanyola, han ingressat a presó acusats de 52 robatoris en bancs i sales de joc de nou províncies, incloses Alacant i València. La Guàrdia Civil d’Albacete ha desmantellat l’organització, especialitzada en el robatori de caixes fortes i màquines de canvi.

Incautat prop d’un milió d’euros d’una xarxa que portava cocaïna per ports espanyols

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional d’Equador han desarticulat una organització internacional que ha intentat introduir més de 21 tones de cocaïna per ports com València, Màlaga i Algesires, i han incautat prop d’un milió d’euros en metàl·lic a Arnedo.

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.
FILMOTECA D'ESTIU