17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Descarten que l’assetjament escolar siga la causa de la mort d’un menor de 12 anys a Múrcia

 

 

Tragèdia a Múrcia. Un xiquet de 12 anys que va aparèixer penjat el passat dimarts, 17 d’abril, a La Unión, no presentava «cap incidència de convivència escolar ni assetjament», segons ha revelat hui la Conselleria d’Educació de la comunitat autònoma de Múrcia.

 

Al mateix comunicat, la conselleria ha afegit que «per respecte a la família i en tractar-se d’un menor, des de la Conselleria d’Educació no podem donar més informació». Tot i això, sí que han tret a la llum que es troben en plena investigació per intentar esbrinar quins van ser els motius del tràgic suïcidi del menut.

  

 

 

Últimes notícies

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.