Detenen cinc persones per intentar furtar en el Monestir d’Aigües Vives a Carcaixent

Cinc persones van ser detingudes ahir per la Guàrdia Civil per entrar en el Monestir de Santa Maria d'Aigües Vives, a Carcaixent, a la Ribera Alta i intentar furtar al seu interior. Es tracta d'un convent agustí del segle XVI i declarat Bé d'Interés Cultural, per la qual cosa té un gran valor patrimonial. Segons ha informat 'Levante-EMV' es desconeix si realment van arribar a furtar alguna cosa o si van ser sorpresos en l'acte, però al menys cinc persones, tres homes i dos dones, van ser detinguts per entrar en el convent i intentar furtar material del seu interior, que podrien ser taulells antics o bé figures de valor.

  

 

 

Els fets van ocórrer ahir 6 de desembre, durant la festivitat del dia de la Constitució, al voltant de les 15.00 hores. Cinc desconeguts encaputxats van arribar amb una furgoneta al monestir i un veí va alertar a la Policia Local de Carcaixent, en vore una furgoneta sospitosa i a un grup de persones encaputxades eixint del convent- La Policia va alertar la Guàrdia Civil de Castelló de la Ribera que gaudia en eixe moment de suficients efectius, de manera que es van personar en el lloc a les 15.30 hores. Segons les fonts, els lladres van deixar la furgoneta en un annex del monestir i posteriorment la Guàrdia Civil els va bloquejar l'eixida per a procedir a la seua detenció en l'interior. L'operatiu es va saldar amb la detenció d'almenys cinc persones que segons sembla no van arribar a apropiar-se de cap objecte. Este incident ve precedit d'un altre robatori en el monestir on es van sostraure diversos taulells del segle XVII i que posteriorment van ser recuperats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.