12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingudes dos persones i 18 investigades per extorquir usuaris de plataformes web de contingut sexual

L’operació va arrancar arran d’una denúncia davant de la Guàrdia Civil de Moaña i els arrestats residixen a València i Pobla de Farnals

PONTEVEDRA, 10 (EUROPA PRESS)

L’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Cangas ha detingut a dos persones i investiga a altres 18 acusades d’extorquir a usuaris de plataformes web de contingut sexual com a integrants d’una organització delictiva.

L’operació, denominada ZACO i de la qual ha informat este dimecres la Guàrdia Civil, es va iniciar arran d’una denúncia presentada en el lloc de la Guàrdia Civil de Moaña, a Pontevedra, a l’abril del 2023.

El modus operandi de l’organització establida als municipis de València, Cullera, la Pobla de Farnals, a la província de Valencia, consistia a captar a víctimes a través de plataformes de cites de contingut sexual, amb les quals contactaven a posteriori per a presumptament extorquir-les i exigir-los la realització de diversos pagaments en efectiu, per suposades molèsties ocasionades a les treballadores de les pàgines de cites.

Durant el transcurs de la investigació, els agents van aconseguir identificar a diverses víctimes, així com als presumptes autors, culminant amb la detenció el passat mes de juny de dues persones de 23 i 29 anys veïns de València i la Pobla de Farnals. A més de la investigació de les altres 18 persones, els agents van registrar un domicili de Pobla de Farnals.

Les diligències instruïdes van ser lliurades al Jutjat de Tanques amb clau d’O Morrazo, que es va inhibir al Jutjat d’Instrucció número 9 de València.

Últimes notícies

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons