Detinguts dos homes per aprofitar un defecte en el sistema d’una casa d’apostes i furtar 9.000 a Alacant

Agents de la Policia Nacional ha detingut a dos homes a Alacant acusats de sostraure un botí de 9.000 euros a una coneguda casa d'apostes després de trobar un defecte en el sistema que els permetia introduir els diners en les màquines, apostar i, posteriorment, obtindre la devolució de l'import invertit. Segons ha informat la Policia, als detinguts se'ls atribuïx un delicte d'estafa. La recerca es va iniciar fa aproximadament un mes quan els agents van rebre una denúncia interposada pel delegat d'una empresa de màquines recreatives i d'apostes, en la qual posava de manifest que les màquines havien patit un buidatge fraudulent, que ascendia a un total aproximat de 9.000 euros.

  

  

 

 

Esta persona va fer constar que des de finals d'octubre s'havien cobrat il·legalment "multitud" de tiquets d'apostes, que havien generat el frau. Els investigadors van esbrinar que una de les màquines presentava un defecte en el sistema de seguretat, prèviament descobert pels investigats, els qui gràcies a una manipulació inicial van aconseguir fer apostes sense que la màquina retinguera els diners invertits. D'eixa manera, segons la Policia, el negoci era «redó», donat que podien fer «totes les apostes que desitjaren sense arriscar res del seu propi capital». Els investigats introduïen efectiu en la màquina, que els expedia els tiquets d'apostes i a més els retornava els diners que havien introduït per a eixa transacció.

  

 

 

Un dels presumptes defraudadors era el propietari d'un bar en el qual es trobava la màquina d'apostes, situació aprofitaven els investigats per a poder estudiar-la quan l'establiment es trobava tancat al públic. D'esta manera van aconseguir extraure fraudulentament multitud de tiquets, que posteriorment eren canviats en diversos locals d'apostes d'esta província. La recerca continua oberta i no es descarten noves detencions. L'operació ha sigut duta a terme per membres del Grup Operatiu de Policia Judicial de la Comissaria de Districte Centre d'Alacant. Els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció número nou d'Alacant, acusats d'un delicte d'estafa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.