Detinguts dos homes per aprofitar un defecte en el sistema d’una casa d’apostes i furtar 9.000 a Alacant

Agents de la Policia Nacional ha detingut a dos homes a Alacant acusats de sostraure un botí de 9.000 euros a una coneguda casa d'apostes després de trobar un defecte en el sistema que els permetia introduir els diners en les màquines, apostar i, posteriorment, obtindre la devolució de l'import invertit. Segons ha informat la Policia, als detinguts se'ls atribuïx un delicte d'estafa. La recerca es va iniciar fa aproximadament un mes quan els agents van rebre una denúncia interposada pel delegat d'una empresa de màquines recreatives i d'apostes, en la qual posava de manifest que les màquines havien patit un buidatge fraudulent, que ascendia a un total aproximat de 9.000 euros.

  

  

 

 

Esta persona va fer constar que des de finals d'octubre s'havien cobrat il·legalment "multitud" de tiquets d'apostes, que havien generat el frau. Els investigadors van esbrinar que una de les màquines presentava un defecte en el sistema de seguretat, prèviament descobert pels investigats, els qui gràcies a una manipulació inicial van aconseguir fer apostes sense que la màquina retinguera els diners invertits. D'eixa manera, segons la Policia, el negoci era «redó», donat que podien fer «totes les apostes que desitjaren sense arriscar res del seu propi capital». Els investigats introduïen efectiu en la màquina, que els expedia els tiquets d'apostes i a més els retornava els diners que havien introduït per a eixa transacció.

  

 

 

Un dels presumptes defraudadors era el propietari d'un bar en el qual es trobava la màquina d'apostes, situació aprofitaven els investigats per a poder estudiar-la quan l'establiment es trobava tancat al públic. D'esta manera van aconseguir extraure fraudulentament multitud de tiquets, que posteriorment eren canviats en diversos locals d'apostes d'esta província. La recerca continua oberta i no es descarten noves detencions. L'operació ha sigut duta a terme per membres del Grup Operatiu de Policia Judicial de la Comissaria de Districte Centre d'Alacant. Els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció número nou d'Alacant, acusats d'un delicte d'estafa.

Últimes notícies

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.