Detinguts dos homes per aprofitar un defecte en el sistema d’una casa d’apostes i furtar 9.000 a Alacant

Agents de la Policia Nacional ha detingut a dos homes a Alacant acusats de sostraure un botí de 9.000 euros a una coneguda casa d'apostes després de trobar un defecte en el sistema que els permetia introduir els diners en les màquines, apostar i, posteriorment, obtindre la devolució de l'import invertit. Segons ha informat la Policia, als detinguts se'ls atribuïx un delicte d'estafa. La recerca es va iniciar fa aproximadament un mes quan els agents van rebre una denúncia interposada pel delegat d'una empresa de màquines recreatives i d'apostes, en la qual posava de manifest que les màquines havien patit un buidatge fraudulent, que ascendia a un total aproximat de 9.000 euros.

  

  

 

 

Esta persona va fer constar que des de finals d'octubre s'havien cobrat il·legalment "multitud" de tiquets d'apostes, que havien generat el frau. Els investigadors van esbrinar que una de les màquines presentava un defecte en el sistema de seguretat, prèviament descobert pels investigats, els qui gràcies a una manipulació inicial van aconseguir fer apostes sense que la màquina retinguera els diners invertits. D'eixa manera, segons la Policia, el negoci era «redó», donat que podien fer «totes les apostes que desitjaren sense arriscar res del seu propi capital». Els investigats introduïen efectiu en la màquina, que els expedia els tiquets d'apostes i a més els retornava els diners que havien introduït per a eixa transacció.

  

 

 

Un dels presumptes defraudadors era el propietari d'un bar en el qual es trobava la màquina d'apostes, situació aprofitaven els investigats per a poder estudiar-la quan l'establiment es trobava tancat al públic. D'esta manera van aconseguir extraure fraudulentament multitud de tiquets, que posteriorment eren canviats en diversos locals d'apostes d'esta província. La recerca continua oberta i no es descarten noves detencions. L'operació ha sigut duta a terme per membres del Grup Operatiu de Policia Judicial de la Comissaria de Districte Centre d'Alacant. Els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció número nou d'Alacant, acusats d'un delicte d'estafa.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.