La Diputació de València anuncia en Fitur un pla per a ajudar a l’hostaleria dels xicotets municipis

La Diputació de València ha aprofitat la seua presència en Fitur per a anunciar un nou pla amb el qual pretén fer costat al sector de l’hostaleria en tots aquells municipis de la província que es troben en risc de despoblació.

L’objectiu del ‘Projecte d’impuls de l’hostaleria en els municipis d’interior’ és dinamitzar les zones rurals en perill de despoblació, fent costat tant als empresaris hostalers en actiu com als nous emprenedors que vulguen iniciar la seua marxa en estes localitats.

Per a això, es desenvoluparà un programa d’actuacions, en col·laboració amb la Federació Empresarial d’Hostaleria de València, que contribuiran a activar l’economia dels pobles més xicotets de l’interior de la província.

En concret, el projecte consistix en oferir un suport complementari i sectorial als hostalers a través d’un servei integral de gestió i informació sobre normativa en matèria turística, laboral, immobiliària, d’economia circular i formació, a més de tindre un contacte permanent per a mantindre’ls al dia sobre celebració d’esdeveniments, sol·licitud de subvencions, etc. És a dir, que tots els professionals del sector puguen estar informats i tutoritzats per la seua associació.

De manera paral·lela, una altra de les claus del pla de la Diputació de València és posar en contacte a aquells empresaris que volen traspassar, llogar o vendre el seu negoci amb aquells inversors o emprenedors que vulguen accedir a un negoci tancat o funcionant, formant-los i ajudant-los en les gestions necessàries per a l’obertura i gestió d’este en col·laboració amb els ajuntaments.

El president de la corporació provincial, Vicent Mompó, ha assegurat que “al final del que es tracta és d’evitar la pèrdua d’empreses hostaleres en estos municipis en perill de despoblació, en els quals el concepte de bar va molt més allà del que es pot considerar en les grans ciutats. Perquè als pobles no són només bars, sinó que funcionen com el centre social de reunió de la gent del poble, i a més són fonamentals per a l’experiència turística del destí rural”.

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.