La Diputació de València impulsa el servici d’entrega d’aliments i menjar preparat de Mensajeros de la Paz

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha realitzat una visita a Mensajeros de la Paz acompanyat per la diputada de Benestar i Inclusió Social, Imma González, la diputada responsable de l’àrea d’Hisenda, Laura Sáez, i la presidenta de l’associació en la Comunitat Valenciana, Chelo Felip. Durant la seua visita, Mompó ha recorregut les instal·lacions del centre i ha pogut parlar amb els treballadors i voluntaris, i ha destacat “la gran labor” que desenvolupen, “una tasca essencial per a la societat”, ha apuntat.

Des de Mensajeros de la Paz s’atenen les necessitats bàsiques d’alimentació i de vestit de persones en situació de vulnerabilitat. El servici d’aliment, el principal valor de l’entitat, beneficia diàriament a més de 170 persones a través de les aportacions de supermercats, Banco de Alimentos i altres entitats. L’associació compta amb un programa de recollida de menjar preparat per als seus usuaris, així com el servici d’entrega de roba.

Així mateix, Mensajeros de la Paz disposa també d’un servici de distribució d’aliments frescos per a cobrir les necessitats de famílies en risc d’exclusió social així com de persones vulnerables. D’altra banda, l’entitat també compta amb el ‘Higiene Bus’, una iniciativa dirigida a persones sense llar o que no compten amb els servicis bàsics i mitjançant la qual s’oferix un servici d’higiene personal, a més d’entregar als usuaris roba, productes d’higiene i desdejuni.

La Diputació de València subvenciona la labor de Mensajeros de la Paz amb una subvenció de 37.000 euros que servirà per a adquirir equips de fred per a la conservació d’aliments i per a impulsar els seus projectes centrats en cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i d’higiene.

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.