La Diputació de València impulsa el servici d’entrega d’aliments i menjar preparat de Mensajeros de la Paz

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha realitzat una visita a Mensajeros de la Paz acompanyat per la diputada de Benestar i Inclusió Social, Imma González, la diputada responsable de l’àrea d’Hisenda, Laura Sáez, i la presidenta de l’associació en la Comunitat Valenciana, Chelo Felip. Durant la seua visita, Mompó ha recorregut les instal·lacions del centre i ha pogut parlar amb els treballadors i voluntaris, i ha destacat “la gran labor” que desenvolupen, “una tasca essencial per a la societat”, ha apuntat.

Des de Mensajeros de la Paz s’atenen les necessitats bàsiques d’alimentació i de vestit de persones en situació de vulnerabilitat. El servici d’aliment, el principal valor de l’entitat, beneficia diàriament a més de 170 persones a través de les aportacions de supermercats, Banco de Alimentos i altres entitats. L’associació compta amb un programa de recollida de menjar preparat per als seus usuaris, així com el servici d’entrega de roba.

Així mateix, Mensajeros de la Paz disposa també d’un servici de distribució d’aliments frescos per a cobrir les necessitats de famílies en risc d’exclusió social així com de persones vulnerables. D’altra banda, l’entitat també compta amb el ‘Higiene Bus’, una iniciativa dirigida a persones sense llar o que no compten amb els servicis bàsics i mitjançant la qual s’oferix un servici d’higiene personal, a més d’entregar als usuaris roba, productes d’higiene i desdejuni.

La Diputació de València subvenciona la labor de Mensajeros de la Paz amb una subvenció de 37.000 euros que servirà per a adquirir equips de fred per a la conservació d’aliments i per a impulsar els seus projectes centrats en cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i d’higiene.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.