Mastodon
20.9 C
València
Dimecres, 3 setembre, 2025

La Diputació de València impulsa el servici d’entrega d’aliments i menjar preparat de Mensajeros de la Paz

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha realitzat una visita a Mensajeros de la Paz acompanyat per la diputada de Benestar i Inclusió Social, Imma González, la diputada responsable de l’àrea d’Hisenda, Laura Sáez, i la presidenta de l’associació en la Comunitat Valenciana, Chelo Felip. Durant la seua visita, Mompó ha recorregut les instal·lacions del centre i ha pogut parlar amb els treballadors i voluntaris, i ha destacat “la gran labor” que desenvolupen, “una tasca essencial per a la societat”, ha apuntat.

Des de Mensajeros de la Paz s’atenen les necessitats bàsiques d’alimentació i de vestit de persones en situació de vulnerabilitat. El servici d’aliment, el principal valor de l’entitat, beneficia diàriament a més de 170 persones a través de les aportacions de supermercats, Banco de Alimentos i altres entitats. L’associació compta amb un programa de recollida de menjar preparat per als seus usuaris, així com el servici d’entrega de roba.

- Advertisement -Telegram València Diari

Així mateix, Mensajeros de la Paz disposa també d’un servici de distribució d’aliments frescos per a cobrir les necessitats de famílies en risc d’exclusió social així com de persones vulnerables. D’altra banda, l’entitat també compta amb el ‘Higiene Bus’, una iniciativa dirigida a persones sense llar o que no compten amb els servicis bàsics i mitjançant la qual s’oferix un servici d’higiene personal, a més d’entregar als usuaris roba, productes d’higiene i desdejuni.

La Diputació de València subvenciona la labor de Mensajeros de la Paz amb una subvenció de 37.000 euros que servirà per a adquirir equips de fred per a la conservació d’aliments i per a impulsar els seus projectes centrats en cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i d’higiene.

Últimes notícies

Per un acord permanent pel valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la necessitat d'un pacte arran de tot el que està sofrint la llengua valenciana, que afecten seriosament a la seua protecció i al seu ús

Mazón reivindica el seu respecte a Camps i obri l’inici de curs del PPCV a tots

Carlos Mazón va afirmar que, després de les injustícies que al seu juí ha rebut Francisco Camps, tot el que faça o diga mereix el seu respecte. Va remetre el debat intern a l'arrancada del curs del PPCV, el dia 12 a Benidorm, amb invitació sense exclusions.

Martínez Mus reunix els alcaldes i accelera el projecte de parcs inundables metropolitans

El Consell va presentar als municipis la xarxa de 18 sectors i una ciclovía anul·lar per a crear parcs inundables que mitiguen riuades i regeneren 1.500 hectàrees, amb més de 150 milions d'inversió.

Les obres del CEIP L’Almadrava avancen per a obrir en el curs 2026-2027

Educació preveu obrir el CEIP L'Almadrava en La Condomina en 2026-2027. El projecte, de 13,5 milions, inclou Infantil, Primària i gimnàs en una parcel·la de 12.268 m²

Juliol marca rècord: 1,5 milions de turistes internacionals deixen 2.225 milions en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana registra el seu millor juliol amb 1,49 milions de turistes internacionals i 2.225 milions de gasto. El gasto creix més que les arribades, reforçant la rendibilitat.

Mazón fixa el curs 2025-26 com el de la gratuïtat 0-3, la llibertat educativa, la convivència, l’FP i la salut mental

El president de la Generalitat situa com a eixos l'educació gratuïta de 0 a 3 anys, la llibertat d'elecció de llengua, el decret de convivència, l'FP i la salut mental. El Consell aspira a consolidar estes mesures durant el pròxim curs.

Aagesen alerta que el canvi climàtic ens xafa els talons i demana un pacte d’Estat

Aagesen advertix de la urgència climàtica i reclama un pacte d'Estat. Espanya podria transitar a un clima estepari en 2050 i agost va registrar 4,6 graus d'anomalia.

Aagesen urgix a un pacte d’Estat davant un canvi climàtic que ens xafa els talons

La ministra per a la Transició Ecològica advertix de l'acceleració de la crisi climàtica i reclama un acord que transcendisca legislatures per a respondre com a país.