La Diputació de València impulsa el servici d’entrega d’aliments i menjar preparat de Mensajeros de la Paz

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha realitzat una visita a Mensajeros de la Paz acompanyat per la diputada de Benestar i Inclusió Social, Imma González, la diputada responsable de l’àrea d’Hisenda, Laura Sáez, i la presidenta de l’associació en la Comunitat Valenciana, Chelo Felip. Durant la seua visita, Mompó ha recorregut les instal·lacions del centre i ha pogut parlar amb els treballadors i voluntaris, i ha destacat “la gran labor” que desenvolupen, “una tasca essencial per a la societat”, ha apuntat.

Des de Mensajeros de la Paz s’atenen les necessitats bàsiques d’alimentació i de vestit de persones en situació de vulnerabilitat. El servici d’aliment, el principal valor de l’entitat, beneficia diàriament a més de 170 persones a través de les aportacions de supermercats, Banco de Alimentos i altres entitats. L’associació compta amb un programa de recollida de menjar preparat per als seus usuaris, així com el servici d’entrega de roba.

Així mateix, Mensajeros de la Paz disposa també d’un servici de distribució d’aliments frescos per a cobrir les necessitats de famílies en risc d’exclusió social així com de persones vulnerables. D’altra banda, l’entitat també compta amb el ‘Higiene Bus’, una iniciativa dirigida a persones sense llar o que no compten amb els servicis bàsics i mitjançant la qual s’oferix un servici d’higiene personal, a més d’entregar als usuaris roba, productes d’higiene i desdejuni.

La Diputació de València subvenciona la labor de Mensajeros de la Paz amb una subvenció de 37.000 euros que servirà per a adquirir equips de fred per a la conservació d’aliments i per a impulsar els seus projectes centrats en cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i d’higiene.

Últimes notícies

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.