La Diputació de València impulsa el servici d’entrega d’aliments i menjar preparat de Mensajeros de la Paz

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha realitzat una visita a Mensajeros de la Paz acompanyat per la diputada de Benestar i Inclusió Social, Imma González, la diputada responsable de l’àrea d’Hisenda, Laura Sáez, i la presidenta de l’associació en la Comunitat Valenciana, Chelo Felip. Durant la seua visita, Mompó ha recorregut les instal·lacions del centre i ha pogut parlar amb els treballadors i voluntaris, i ha destacat “la gran labor” que desenvolupen, “una tasca essencial per a la societat”, ha apuntat.

Des de Mensajeros de la Paz s’atenen les necessitats bàsiques d’alimentació i de vestit de persones en situació de vulnerabilitat. El servici d’aliment, el principal valor de l’entitat, beneficia diàriament a més de 170 persones a través de les aportacions de supermercats, Banco de Alimentos i altres entitats. L’associació compta amb un programa de recollida de menjar preparat per als seus usuaris, així com el servici d’entrega de roba.

Així mateix, Mensajeros de la Paz disposa també d’un servici de distribució d’aliments frescos per a cobrir les necessitats de famílies en risc d’exclusió social així com de persones vulnerables. D’altra banda, l’entitat també compta amb el ‘Higiene Bus’, una iniciativa dirigida a persones sense llar o que no compten amb els servicis bàsics i mitjançant la qual s’oferix un servici d’higiene personal, a més d’entregar als usuaris roba, productes d’higiene i desdejuni.

La Diputació de València subvenciona la labor de Mensajeros de la Paz amb una subvenció de 37.000 euros que servirà per a adquirir equips de fred per a la conservació d’aliments i per a impulsar els seus projectes centrats en cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i d’higiene.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.