Diversos desconeguts tirotegen a un grup de guàrdies civils entre Fuenlabrada i Pinto, a Madrid

Un vehicle amb diversos assaltants no identificats han disparat contra la guàrdia civil amb armes de foc en l'autopista R-4 entre Fuenlabrada i Pinto a Madrid durant la matinada del dilluns. Segons avança 'El Español', cap dels agents ha resultat ferit i ja s'ha establit un dispositiu de cerca després que els assaltants s'hagen escapat.

 

Les primeres informacions apunten al fet que un grup d'entre tres o quatre persones, tots homes, han disparat contra agents destinats en Policia Judicial amb armes curtes i després s'han donat a la fugida. Segons les mateixes fonts, el vehicle escapolit respondria a un Audi Q-7 de color Blau. La matrícula del qual ja identificada, correspon amb un vehicle domiciliat en la Regió de Múrcia.

 

Les forces de seguretat han establit un protocol i un dispositiu de cerca per a donar amb el parador dels assaltants, que segons apunten fonts policials al citat mitjà, van disparar contra el cotxe de la guàrdia civil mentre perseguien un camió robat en Lleó el cap de setmana passat.

 

Els agents de la Guàrdia Civil han aconseguit repel·lir l'agressió dels assaltants i recuperar el control del camió, moment en què els sospitosos s'han donat a la fugida.

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.
FILMOTECA D'ESTIU